Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon riitelyä, yhdessä alle vuosi

Vierailija
14.03.2025 |

Mitä tekisitte? Olemme ollet yhdessä noin 9 kk ja olemme alkaneet riidellä paljon. Sen jälkeen kun muutimme yhteen. Riidat on tosi repiviä ja mies yrittää loukata. Minä yleensä itken.

Riidan aiheina on jokin asia josta puhuttiin, yleensä painava asia. Ja sitten mies suuttuu jostain minun sanamuodosta. Hän sanoo ettei hänen vastaus muka kelpaa, vaikka asia olisi ihan kesken.

Sitten hän nostaa minut syylliseksi ja riidasta tulee ihan kamala. Minä yritän vain miettiä mistä riita alkoi, kumpikin on syyllinen. Mutta mies ei hyväksy omaa ilkeää kommenttiaan, ainoastaan minun.

Riita ei koskaan kunnolla selviä, vaikka alkuperäinen asia tuli puhuttua. Mitä tekisitte? Rakastan miestä paljon.

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lukemisen kesken. Upea suhde.

Vierailija
2/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hyvältä vaikuta. Ettekö puhuneet asioista riittävästi ennen muuttamista yhteen? Se, kuinka riidellään - repivästi vai rakentavasti - antaa suuntaa tulevaisuudestanne. Onneksi ei ole lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte draama laamoja. Nauttikaa matkasta

Vierailija
4/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin lukemisen kesken. Upea suhde.

Kaikki muu onkin tosi upeaa.

ap

Vierailija
5/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parisuhdeterapiaa. Teillä on kommunikaatiossa vaikeuksia ja niiden selvittäminen ei selvästikään suju. Mies välttelee omaa vastuutaan tarttumalla sanamuotoihin, jos asia ei napostele, sinä välttelet omaa vastuutasi oman kommunikaatiosi parantamisessa, mahdollisesti siksi, että et näe mitä kaikkia muita vaihtoehtoja olisi. Ja se on ihan inhimillistä molemmilta puolilta, mutta vaikea ratkoa kahden kesken.

Vierailija
6/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi perusasiaa:

- sinä olet väärä nainen sille miehelle, koska sanot väärin ja saat hänet suuttumaan

- se mies on sinulle väärä, koska saa sinut itkemään.

Mikä saa sinut rakastamaan sellaista miestä, joka kohtelee sinua niin huonosti? Eihän sinun ole pakko elää hänen kanssaan ja tehdä omaa elämääsi vaikeaksi vaikka rakastaisit!

Vierailija
7/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas pullukalla ongelmaa

Vierailija
8/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on taas pullukalla ongelmaa

Painoindeski on 19, jos sillä on suurikin merkitys.

ap

Vierailija
9/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi perusasiaa:

- sinä olet väärä nainen sille miehelle, koska sanot väärin ja saat hänet suuttumaan

- se mies on sinulle väärä, koska saa sinut itkemään.

Mikä saa sinut rakastamaan sellaista miestä, joka kohtelee sinua niin huonosti? Eihän sinun ole pakko elää hänen kanssaan ja tehdä omaa elämääsi vaikeaksi vaikka rakastaisit!

Kohteleeko hän sinusta huonosti? Miksi?

ap

Vierailija
10/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo nyt ap. Mies vaihtoon, eihän tuossa ole järjen hiventä. Mies ei rakasta sinua kun yrittää loukata. Ei ole normaalia että riidat ovat noin pahoja noin lyhyen suhteen jälkeen. Tai miksi niitä kukaan jaksaisi pidemmässäkään suhteessa?

Älä tuhlaa aikaasi enempää.

Vierailija
11/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän olekaan se oikea, kun arki ei olekaan pelkkiä suudelmia ja silmiin tuijottamista? 

Nyt kirjoitat ylös kaikki miehen viat ja puutteet ja jankutat niistä joka päivä kunnes mies muuttuu, kun oikein kovasti häntä rakastat. 

Vierailija
12/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä itse ajattelet? 

Suhde on niin tuore, että pitäisi olla tässä kohtaa vielä rakastumisvaihe päällä ja ihanaa yhdessäoloa. 

Tämä kuulostaa vaikean ja väkivaltaisen (henkinen tai/ja fyysinen) parisuhteen alulta. Kokemusta valitettavasti on, ja tuossakin suhteessa käännös huonompaan tuli kun muutettiin yhteen. 

Jos olisin äitisi, hakisin sinut kotiin sieltä. Niin omatkin vanhemmat lopulta tekivät, kun olin sairaalareissun heittänyt ja menettänyt työpaikan sekä elin jossain sumussa kaikki päivät. Mies maalasi minusta hullua, uhkaili ja syytti, takertui juuri sanamuotoihin tai minun reaktioihin loukkauksille. Eristi, satutti, ,loukkasi lisää ja välillä oli täysin tunnekylmä. Antoi pieniä "todella ihania" hetkiä noiden välissä. Kertoi minulle että olen hullu. Kuukausien saatossa rupesi tuntumaan että olen hullu.

Et halua samaa itsellesi.

Paha merkki, on että mies tahallisesti sinua jo pyrkii loukkaamaan ja hän ei myönnä omia inhottavia sanojaan. Sekä se, että maalaa sinusta syyllistä. Tuo on jo henkistä väkivaltaa; se rikkoo vähitellen itsetuntosi ja saattaa siirtyä myös fyysisen väkivallan puolelle ajan saatossa. 

Vierailija
13/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihuuma kestää puolesta vuodesta reiluun vuoteen. Sinä aikana ei tehdä päätöstä esim. yhteenmuutosta. Teillä tuo aika on ohi ja realismi astunut kuvioon. Todennäköisesti ainakin toinen teistä katuu tehtyjä valintoja. 

Vierailija
14/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat sen pihtaamisesi ja hoidat ne naiselle kuuluvat velvollisuutesi kitisemättä, niin miehellähän ei ole mitään syytä suuttua tai valittaa. Eli syyllinen on jälleen mitenkään vähemmän yllättäen naisessa.

Vierailija
15/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä parisuhdeterapiaa. Teillä on kommunikaatiossa vaikeuksia ja niiden selvittäminen ei selvästikään suju. Mies välttelee omaa vastuutaan tarttumalla sanamuotoihin, jos asia ei napostele, sinä välttelet omaa vastuutasi oman kommunikaatiosi parantamisessa, mahdollisesti siksi, että et näe mitä kaikkia muita vaihtoehtoja olisi. Ja se on ihan inhimillistä molemmilta puolilta, mutta vaikea ratkoa kahden kesken.

Viimeinen manipulaatio keino, itkeminen. 

Vierailija
16/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetat sen pihtaamisesi ja hoidat ne naiselle kuuluvat velvollisuutesi kitisemättä, niin miehellähän ei ole mitään syytä suuttua tai valittaa. Eli syyllinen on jälleen mitenkään vähemmän yllättäen naisessa.

Trolololololol 🤪

Vierailija
17/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä itse ajattelet? 

Suhde on niin tuore, että pitäisi olla tässä kohtaa vielä rakastumisvaihe päällä ja ihanaa yhdessäoloa. 

Tämä kuulostaa vaikean ja väkivaltaisen (henkinen tai/ja fyysinen) parisuhteen alulta. Kokemusta valitettavasti on, ja tuossakin suhteessa käännös huonompaan tuli kun muutettiin yhteen. 

Jos olisin äitisi, hakisin sinut kotiin sieltä. Niin omatkin vanhemmat lopulta tekivät, kun olin sairaalareissun heittänyt ja menettänyt työpaikan sekä elin jossain sumussa kaikki päivät. Mies maalasi minusta hullua, uhkaili ja syytti, takertui juuri sanamuotoihin tai minun reaktioihin loukkauksille. Eristi, satutti, ,loukkasi lisää ja välillä oli täysin tunnekylmä. Antoi pieniä "todella ihania" hetkiä noiden välissä. Kertoi minulle että olen hullu. Kuukausien saatossa rupesi tuntumaan että olen hullu.

Paha merkki, on että mies tahallisesti sinu

En tiedä mitä ajatella, riidat on jälkeenpäin suin sumua. En tiedä mitä oikein tapahtui, tuntuu vaan pahalta.

Kaikki muut ajat meillä onkin todella ihanaa. Se vuorottelee, joko riita, tai todella ihanaa. Pääosin ihanaa.

ap

Vierailija
18/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen manipulaatio keino, itkeminen. 

Itku muuttaa keskustelua tai päätöstä ja asiat jää puolitiehen. 

Vierailija
19/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä itse ajattelet? 

Kylmä kuuma-vaihtelulla mies saa sinut pidettyä koukussa.

Vierailija
20/181 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kylmä kuuma-vaihtelulla mies saa sinut pidettyä koukussa."

Paitsi että minä aloitan riitaan johtaneet keskusteluniaheet.

Minulla on kokemusta kylmää kuumaa miehistä ja tässä ei ole koskaan ollut sitä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi