Mies ghostasi saatuaan
Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?
Kommentit (191)
Koska et ollut tarpeeksi hyvä paketti, johon miehen kannattaa sijoittaa.
Miehet on semmosia. Elämä on semmoista.
Mä olen pari vuotta sit eronnut väkivaltaisesta suhteesta ja olen hyvin tarkka siitä, kenet päästän HENKISESTI lähelle. Yks mies pääsi. Olin aivan rakastunut ja just kun uskaltauduin ajattelemaan, että tää ei satuta mua niin PAM! Ai saakeli, sattuu! Sen jälkeen yks on päässyt hieman lähemmäs, mutta heti kun aloin ehkä näyttää vihreää valoa suhteelle niin totaalinen etääntyminen. Itsestä tuntuu että sillä nyt tuli joku toinen kierrokseen, mutta eihän näitä ikinä sanota suoraan.
Noh. Oon ajatellut sit edelleen pitää miehet henkisesti etäällä. Seksihän on kivaa ja jos vielä on muutenkin hauskaa yhdessä niin mikäs siinä.
Oon muuten aina ihmetellyt tätä että "nainen antaa ja mies saa". On mulla ainakin siinä ollut kumpikin mukana enkä koe, että seksi tosiaan mikään velvollisuus olisi ollut, se on kivaa ja olisipa sitä useammin. En nyt tietenkään pane ketä tahansa mutta kyllä mäkin siinä "otan".
Sääli sinänsä kun tuolla on varmasti niitä sanansa mittaisia ja aidosti rakastavia ja hyviä miehiäkin mutta tää enemmistö saa heidät kärsimään kun naiset ei vaan enää voi uskoa yhtään miehiä.
Vai oonko mä vaan katkeroitunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia ja luonnollista, jos seksi ei suju sinun kanssa, niin mies siirtyy sitten seuraavaan. Parisuhde pitää olla kahden kauppa, eikä vaan sinun ap. Myös miehellä on oikeus onneen ja seksi on osa sitä!
Pitää ne muutkin asiat sujua eikä vain seksi, sillä ei pitkälle pääse, jos seksi vain toimii. Ei siitä vakavampaa parisuhdetta tule, se on vain seksisuhde.
No jos toinen ei saa seksistä mitään irti, niin turha jatkaa edes suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä seksi oli huonoa? Mies menetti kiinnostuksensa?
Hyvä seksi vaatii luottamusta. Mies ei sitä ollut luotettava jos nainen ei uskaltanut heittäytyä.
On täysin mahdollista, että ensimmäisen seksikerran jälkeen toinen osapuoli ei haluakaan enää jatkaa tapailua. Tuo on se riski joka on otettava, jos ikinä haluaa löytää itselleen kumppanin.
Kuten eräs viisas olarilainen mies aikanaan sanoi: "riskei on otettava, jos ikinä haluu elää"
Vierailija kirjoitti:
Kyl se seksi merkitsee aika paljo. Mikäli se ei tunnu hyvält, nii ei muut kun ettii semmoinen jonka kans se tuntuu.
Ihailen itseasiassa näitä jotka pystyy tekemään päätöksen näin kylmästi ja nopeasti. Se on vaa tosi, että suhde ei ole "normaali" eikä onnistu jos seksi on huonoa tai sitä ei edes ole. Itse pyristelin tällaisessa suhteessa aaaaivan liian kauan puhtaasta säälistä. Sitä kadun lopun ikäni, koska tuhlasin siihen parhaat lapsenteko vuoteni. Lapsia ei siis tullut, kun ei ollut seksiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä seksi vaatii luottamusta. Mies ei sitä ollut luotettava jos nainen ei uskaltanut heittäytyä.
Ei välttämättä, eikä aina. Yksi parhaimpia seksikokemuksiani oli ihmisen kanssa, jonka kanssa harrastimme seksiä n. puoli tuntia siitä kun ensi kertaa tapasimme. En tiennyt hänestä käytännössä mitään, eli mitään luottamusta ei tietenkään ollut ehtinyt syntyä välillemme. Silti seksi oli tajunnan räjäyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Kyl se seksi merkitsee aika paljo. Mikäli se ei tunnu hyvält, nii ei muut kun ettii semmoinen jonka kans se tuntuu.
Mutta mikä estää sanomasta sitä avoimesti. Että hyvä seksi on tärkein ellei ainoa elementti suhteessa, joten jos se ei loppuviimein toimi niin se on byebye. Hävettääkö kuitenkin mieslorttoakin siksi ja lallattelee niitä näitä päästäkseen kokeilemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä estää sanomasta sitä avoimesti. Että hyvä seksi on tärkein ellei ainoa elementti suhteessa, joten jos se ei loppuviimein toimi niin se on byebye. Hävettääkö kuitenkin mieslorttoakin siksi ja lallattelee niitä näitä päästäkseen kokeilemaan?
Parisuhteeseen edetään yksi etappi kerrallaan.
Ekat treffit: tullaanko hyvin toimeen, onko hauskaa? Jos on, niin edetään seuraavaan etappiin. Jos ei, niin homma loppuu siihen.
Eka seksikerta: oliko hyvää seksiä, oliko kemiaa? Jos oli, homma jatkuu. Jos ei, niin tapailu loppuu.
Ja nainen kuvitteli saavansa loppuelämän romanssin ja kävelevän rahapussin kun kerran levitti jalkansa.
Naiset ja miehet testaa toisiaan eri tavalla. Naiset testaa parisuhteella ansaitseeko mies seksiä ja mies testaa seksillä ansaitseeko nainen parisuhdetta.
Naisille seksi on vain vallankäyttö väline millä hallitaan miestä lahjomalla ja kiristämällä. Mies vain testasi että oletko tyypillinen naine joka käyttää seksiä välineenä oman edun tavoitteluun. Selvästikään et läpäissyt testiä
Jos oikein pitää varmistaa, että onko seksin perässä, niin taatusti on seksin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia ja luonnollista, jos seksi ei suju sinun kanssa, niin mies siirtyy sitten seuraavaan. Parisuhde pitää olla kahden kauppa, eikä vaan sinun ap. Myös miehellä on oikeus onneen ja seksi on osa sitä!
Pitää ne muutkin asiat sujua eikä vain seksi, sillä ei pitkälle pääse, jos seksi vain toimii. Ei siitä vakavampaa parisuhdetta tule, se on vain seksisuhde.
No jos toinen ei saa seksistä mitään irti, niin turha jatkaa edes suhdetta.
Samaa mieltä. Minusta seksi ja siihen liittyvät asiat, pitäisi 2 tai 3 treffeillä jo kokea. Mikäli molemmat ovat vakavissaan. Näin säästyy molemmilla aikaa ja sopivan kumppanin löytäminen itselleen nopeutuu. Turhaan pihdata viikkoja tai kuukausia, jos kumminkin on toisesta kiinnostunut ja on seksuaalista vetovoimaa puolin ja toisin. Itse en ainakaan ala odottamaan pitkään seksin suhteen, jos toinen ei 2 tai 3 treffeillä sitä halua, niin siirryn sitten seuraavaan. N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi ei toimi niin ei kannata tuhlata kummankaan aikaa enempää vaan se on molempien ajankäytön kannalta parempi että mies siirtyi nopeasti seuraavaan. Ei se seksi tule toimimaan myöhemminkään jos se ei alussa toimi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu. Jotkut naiset eivät tätä näytä älyävän, vaan kiristävät miestä seksillä. Turhaan leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, sillä siitä et seuraa mitään hyvään kummallekaan. Joko harrastetta seksiä tai annatte asian olla ja pysyttelette sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein pitää varmistaa, että onko seksin perässä, niin taatusti on seksin perässä.
Jos ei naisella ole mitään muuta positiivistä annettavaa miehelle kuin seksi niin onko se ihme että vain selsiä halutaan?
Ikävä kyllä hyvin monella suomalaisella naisella ei ole mitään muuta miestä kiinnostavaa annettavaa kuin seksi. Aika harvaa miestä kiinnostaa muoti, kauneus, ulkonäkö, tunteet, juorut ja ihmissuhde draamat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kauanko sitä luottamusta tarvitsee oikein odottaa? Kyllä se on seksuaalinen vetovoima joka ajaa ihmiset harrastamaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen mieslortto, ties mitä tauteja oli täynnä. Tautien seulontaan ja äkkiä.
Kuinka umpimielinen pitää olla, että ajattelee noin? Kuinka tyhmä pitää olla, että tuo se julkisesti ilmi?
Mieslortto ilmoittautui. Onko tauteja? Joko oot hoitanu kupan pois?
Vierailija kirjoitti:
Koska et ollut tarpeeksi hyvä paketti, johon miehen kannattaa sijoittaa.
Samaa naisetkin aina sanoo palstalla. Parisuhde pitää olla sellainen, jotta naisella on parempi siinä olla kuin sinkkuna. Miksi mies ei voi vaatia naiselta tätä samaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen useita kertoja harrastanut (vieläkö tätä verbiä saa täällä käyttää?) hyvää seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jonka olen tavannut pari tuntia aiemmin enkä koskaan sen jälkeen.
No, ilmeisesti siis luotin siihen että seksi on hyvää.