Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ghostasi saatuaan

Vierailija
13.03.2025 |

Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?

Kommentit (191)

Vierailija
181/191 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekä mies ei kokenut, että sopisitte seksuaalisesti yhteen. Oliko seksi sinusta hyvää vai jäikö jotain puuttumaan? Nykyään se koetaan niin tärkeäksi että luulen siinä piilevän syyn.

Vierailija
182/191 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupilien touhua🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/191 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme periaatteen vuoksi pihtareita täällä, tottakai omaa seksuaalisuutta täytyy suojella mutta p-puhetta että kaikki naiset varjelisi jalkoväliään kuin se olisi jotain minkä vuoksi miehen täytyy kontata piikkilangassa. Ja sitten tosiaan vain avatan ne haarat ja maataan lahnan lailla. Ja joo, olen nainen itsekin ja ollut vuosia sinkku, nykyisen tavattuani hypättiin kyllä heti sänkyyn koska se oli menoa molemmin puolin.

Kyllä se seksi on yllätyksenä ollut naiselle jotenkin ahdistavaa, jos hän ensin haluaa seksiä ja sitten makaa lahnana. Jos nainen on rentoutunut, haluaa ja hänen on hyvä olla, niin hän on aktiivinen. Tai sitten vuorovaikutus ja luottamus ei vain toimi. 

Vierailija
184/191 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kykene ymmärtämään tätä ajatuskulkua, että jos kettu on käynyt kolossa niin se on kuin olisi ryöstetty liiton arkki.

Sama. tulee sellainen kuva, että nainen jotenkin olettaa että jos hän antaa seksiä, niin mies on sen jälkeen hänelle velkaa sitoutumisen. Mutta eihän maailma noin toimi, seksillä ei voi ostaa parisuhdetta

Ei voi ei. Siksi se on aina riskipeliä. Antaako vai ei. Mä olen tapaillut ihmistä 3 viikkoa, 3 treffit takana ja neljännet tulossa. Meinasin että nyt on seksin aika ja sen näkee sitten miten käy. Vai pitäiskö vielä odottaa 🤔 jos ei tunnu siltä et haluun, odotan. Mut tiukkaa tekee kyllä kieltäytyä jos haluan seksiä, ja sit yrittää olla panematta. Enkä halua laskelmoida. Ei mieskään joka katoaa seksin jälkeen , tietoisesti välttämättä ajattele että nyt vain seksiä ja heippa. Se mielenkiinto ei vaan ole ollut lähtötilanteessa tarpeeksi korkealla tasolla ja kun kliimaksi on saavutettu, mielenkiinto lopahtaa. 

Vierailija
185/191 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut että seksi edellyttää sitoutumista ja odottaa avioliittoon. Sinua ei olisi käytetty hyväksi vaan mies olisi poistunut hyvissä ajoin. 

Itse alensit itsesi patjaksi, olisit toiminut viisaammin.

Vierailija
186/191 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ehkä sä ap rakastut liian helposti miesten ulkonäköön. Kuka nyt parin keskustelun tai muutaman tapailun jälkeen, toista todella rakastaa. Sillä ethän sä edes tiedä vielä miehestä yhtään mitään tai hänen sisimmästä.

Vierailija
187/191 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa, monen vierestä oon herännyt", sanotaan laulussa.

Se herääminen voi olla kerrasta sen verran rankka kokemus että kommunikaatio loppuu siihen.

Vierailija
188/191 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUAHAHAHAAAAAA ihan oikein sulle! Hah on se mahtavaa että te naisetkin saatte välillä nenille siellä ravintoketjun huipulla. Ai että kylläpä piristi päivää

Vierailija
189/191 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just ton takia kannattaa mennä varhasessa vaiheessa sänkyyn. Tulee testattua samalla kertaa mies sekä se, kuinka sitoutunut on. Ei sitten satuta itseään, eikä tuhlaa aikaansa, kun ei ole ehtinyt kehittämään tunteita jos toinen onkin huono tai päättä häipyä saatuaan.

Niin tein itse joskus 1-2 viikon sisällä sänkyyn. Nyt sitten en kelpaaakaan enää kenellekään , kun on liikaa niitä testattuja. 

Mistä kukaan tietää, kuinka montaa olet testannut? Vai asutko jossain suljetussa yhteisössä, jossa kaikki tietävät toistensa asiat?

Kyllähän sille mahdolliselle uudelle kumppanille kerrotaan "suhdehistoria", että minulla on ollut lukematon määrä lyhyitä "testisuhteita". Vai val

Eihän sitä kaikille tarvitsekaan huudella varsinkaan niille pelkille seksikumppaneille. Mutta kuten sinäkin sille vaimolle/miehelle kannattaa kertoa historiansa ettei tule jälkeenpäin valehtelijaksi vielä lisäksi.  Se vaimo/mies sitten voi päättää haluaako kumppanin jolla vilkas seksielämä ollut. 

Vierailija
190/191 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatuaan kupan?

Vierailija
191/191 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole velvollisuutta jatkaa, jos ei ole kemiaa.