Mies ghostasi saatuaan
Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?
Kommentit (191)
Älkää antako miehille lempeä ennenkuin on äijän nimi lahjakirjassa/lainan takauksessa tai avioliittosopimuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä ja opi. Mies se likainen on. Voi myös olla että ottaa yhteyttä aikojen päästä, mutta sitten et ole enää käytettävissä. Arvosta itseäsi.
Yleensä nämä ottavat siinä vaiheessa yhteytä kun muilta ei ole irronnut. Voi vaikka vuodenkin päästä tulla viesti, "Muistatko mua :) Olen ajatellut sua. Mitä sulle ihana kuuluu".
Olisipa ihana viesti saada 🥹
Vierailija kirjoitti:
Herpeksen?
EI OLE! 🤬
Vierailija kirjoitti:
Se on ihme homma että tässä maassa perus panemisesta on tehty joku elämää suurempi juttu.
RAKKAUS ON ELÄMÄN AINOA TARKOITUS!!! 🖕🏻
Vierailija kirjoitti:
Se on ihme homma että tässä maassa perus panemisesta on tehty joku elämää suurempi juttu.
Naiselle se on sitä. Hän päästää jonkun ruumiiseensa mellastamaan.
Todella loukkaavaa, että te miehet ette sitä tajua.
Monen mielestä seksiä pitäisi odottaa. Itse taas ajattelen päinvastoin. Parempi hoitaa nopeasti alta pois. Näin näkee onko mies vain sen perässä, ennenkuin ehtii itse turhaan ihastua. Ja myös näkee senkin, että sujuuko se seksi yhdessä vai ei. Kaikki ei vaan sovi siinä mielessä yhteen, vaikka muuten synkkaisi. Toki mies sitten saattaa ajatella että nainen on helppo, mutta toisaalta haluanko edes sellaisen miehen jonka mielestä nainen on se joka antaa.
Jotkut vaan on tuollaisia. Puhuvat yhtä ja toimivat toisin.
Et menettänyt mitään. Sait ehkä pienen kolhun koska sinua kohdeltiin huonosti. Eteenpäin vaan.
Mutta kuten joku aiemmin vinkkasi, kannattaa käydä testeissä. Tuon ex-partnerisi kaltainen käytös vaikuttaa sellaiselta ettei kanneta huolta muustakaan.
Väljä ja ruma toosa? Ei sellaista kukaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Älkää antako miehille lempeä ennenkuin on äijän nimi lahjakirjassa/lainan takauksessa tai avioliittosopimuksessa.
Mutta ei mies kestä niin pitkään ilman seksiä 🥺 Exäkin minulle kertoi, että jo muutaman päivän päästä kiveksiin sattuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle se on sitä. Hän päästää jonkun ruumiiseensa mellastamaan.
Todella loukkaavaa, että te miehet ette sitä tajua.
Ja juuri siksi iso osa miehistä ei saa. Niistä näkee heti, ettei ne ole kelvollisia.
Vierailija kirjoitti:
SULLA ON!!!! 🤬
Ap, oliko seksi sinun mielestä hyvää? Oma kokemus ainakin on, että pelkän kertapanon perässä olevien kanssa seksi on tosi huonoa. En ole jäänyt koskaan heitä kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti olet liian väljä. Patonki porttikongissa ei pahemmin tunnu.
Sama tuli heti mieleen. Liikaa poikinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RAKKAUS ON ELÄMÄN AINOA TARKOITUS!!! 🖕🏻
Elämän ainoa tarkoitus on kuolema.
Rauhoitu aloittaja. Ymmärretään että tuntuu pahalta. Mutta guess what. Jokainen meistä kohtaa pettymyksiä.
Itse esimerkiksi erosin narsistista ja olen joutunut tekemään hartiavoimin töitä että pääsen eroon tuosta exästä. En ole pystynyt edes ajattelemaan mitään seksiä, tai edes sitä, että minullakin on ihmisarvo. Sentään olen kyennyt olemaan hyppäämättä rekan alle.
Sinä sait kuitenkin seksiä. Eikös niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä ja opi. Mies se likainen on. Voi myös olla että ottaa yhteyttä aikojen päästä, mutta sitten et ole enää käytettävissä. Arvosta itseäsi.
Yleensä nämä ottavat siinä vaiheessa yhteytä kun muilta ei ole irronnut. Voi vaikka vuodenkin päästä tulla viesti, "Muistatko mua :) Olen ajatellut sua. Mitä sulle ihana kuuluu".
Olisipa ihana viesti saada 🥹
Miten niin ihana? Jos ex-pano lähettää tuollaisen viestin niin siinä lukee suomeksi että "palleja kiristää enkä saanut/saa enää mun ykkösvaihtoehdolta".
VIHO VIIMEINEN KERTA KUN TÄNNE ENÄÄ MITÄÄN KIRJOITNAN! 👿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SULLA ON!!!! 🤬
Heh, ei mulla ole pillua, hölmö tampio.
Miks ihmiset on niin keljuja 😭😭😭😭
OO HILJAA!!! 😡