Joutuuko yh äiti tyytymään vain sellaiseen mieheen minkä saa?
Vai onko varaa valita? Eikai kukaan muuten miehekseen ota jotain alkoholin suurkuluttajaa.
Kommentit (171)
Miksi yksinhuoltajuus tekisi ihmisestä huonomman? Asiaan vaikuttaa myös vahvasti lasten ikä. Kun itsekukin tässä ikääntyy, niin lapsetkin aikuistuvat muuttaen omiin koteihinsa.
Tutustumisen ja seurustelun alkuvaiheessa yksinhuoltajuus toki tarkoittaa, että yhteistä lapsetonta aikaa on niukemmin saataville. Itse en halua ketään lapsilleni esitellä mitenkään nopeasti tai vastaavasti tutustua kumppaniehdokkaan lapsiin kovin nopeasti.
Mitä tyytyminen edes tarkoittaa?
Itse olen tavannut vain kahdenlaisia miehiä. Ihania ja sellaisia jotka eivät kiinnosta.
Parisuhteeseen olen aina valinnut ihanan miehen. Jos ihanaa ei ole ollut saatavilla, niin olen ollut sinkkuna. En keksi yhtään syytä alkaa suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka ei kiinnosta.
Mikäli ihastut ja rakastut, niin onko siinä jotain tyytymistä? Ellet ihastu tai rakastu, niin miksi olisit tuollaisen ihmisen kanssa parisuhteessa?
Suurin vaikutin YH:n pariutumiseen on lasten ihonväri. Jos nainen on vaaleaihoinen ja lapsi ei, silloin otetaan se herkkä ja tunteellinen vasemmistolaismies mikä saadaan.
Olin yh, kun tapasin mieheni. Olemme olleet naimisissa 20 vuotta. Mieheni on työssäkäyvä kuten minäkin. Meillä on myös yhteinen lapsi. Asumme okt:ssa, tulemme taloudellisesti hyvin toimeen. Mieheni sylkäisee mieluummin kuppiin. Emme kuitenkaan ole absolutisteja. Emme juo örinäkännejä, olemme hauskoja tyyppejä, alkoholi ei meitä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yh löytää pubista rakkautta, yöksi kerrallaan
Ja mikä parasta, voi saada parrua peppuunkin
Aika moni yh on tätä ehdottanutkin, jopa ensimmäisellä kerralla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yh löytää pubista rakkautta, yöksi kerrallaan
Ja mikä parasta, voi saada parrua peppuunkin
Aika moni yh on tätä ehdottanutkin, jopa ensimmäisellä kerralla
Yh tapauksissa ei välttämättä tarvita liukkariakaan...
Yh-äiti ei välttämättä huoli ketään miestä. Luottamus on tyystin mennyt. Joten miksi hän ihan vieraan miehen ottaisi lastensa ja omaa elämäänsä häiritsemään?
Yh:kin on vieras ennenkuin on läpituttu
Vierailija kirjoitti:
Pedofiilit etsii yh äite, eikä niitä kiinnosta se äiti. Kunpa tämän kaikki vaikeat ja uskottomat isät muistaisi.
Tämä.
Tulihan tuota kerran koitettua enkä toista kertaa siihen hommaan enää lähtisi tällä kokemuksella. Melkoista säätöä se elämä oli, varsinkin kun miehenä oli myös omia lapsia. Itse elin sen jälkeen täysin poikamiehenä, kunnes tapasin lapsettoman naisen jonka kanssa synkkasi, ja omatkin lapset oli jo lähes täysi ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata koskaan erota tyhjän päälle, vaan vasta sitten kun seuraava kumppani on jo katsottuna.
Miten niin tyhjän päälle? Ei kumppani mikään elinehto ole, pikemminkin kivaa extraa elämään.
Kyllä mä oon miehiä saanut ja saan. Oon runsas ja rietas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelliin ei tarvitse tyytyä.
Itseasiassa incel ja yh ovat aika tarkalleen samalla tasolla.
Kyllä yh-nainen on sentään paremmassa asemassa kuin huonotuloinen sinkku luuserismies jota kohtaan naisten kiinnostus voi olla tasan nolla.
Yh-nainen voi olla kauniskin hyvänä päivänä kuten tansseissa kovinkin huomiota herättää miehissä. Yh-nainen ehkä hiukan pelottaa lapsettomia sinkkumiehiä joita arveluttaa miten osaisivat arjesta selvitä kun kokemusta lapsista ei juurikaan ole.
Pullo-harteinen puolikalju kilttimies saa kyllä kiertää kaljamukinsa kanssa lähibaarissa jokaisen naisasiakkaan juttusilla sen vähän mitä se kestää eikä kukaan lähde mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei taci tyytyä . Itse valitsin robbie williamsin elättäjäksi ja puolisoksi . Lähden tapaamaan häntä pian jenkkilään
Maksoiko Robbie lipun?
Onko tullut mieleen, että miehet on niin p*askoja ettei niistä ole huolehtimaan lapsista. Eivät kelpaa äideille.
Joo kyllä joutuu tyytymään siihen kenet saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte eikä pidä tyytyä. Ilmankin voi olla ja se on paljon viisaampaa.
Tuossa ikäluokassa kaikki äijät on hylkyukkoja. Lentäneet pihalle tai eivät ole ikinä edes kelvanneet kellekään.
Arvosta itseäsi. Älä tyydy surkimukseen. Hanki laadukkaita seksileluja.
Tuossa ikäluokassa sekä naiset että miehet ovat hylkiötä. Erona vain se että hylkiöäijällä ei ole laösia riesanaan kuten hylkiö-yh:lla. Jokin syyhän siuhenkin on että yh on yh ja se ei ole mikään mairitteleva syy.
Leski?
Ei kannata koskaan erota tyhjän päälle, vaan vasta sitten kun seuraava kumppani on jo katsottuna.