Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaipaan apua lastenvaunu hankintan!

Vierailija
10.03.2007 |

Sanokaa parhaita ja suht edullisia yhdistelmävaunuja! 3 vai 4 pyöräiset? Merkkejä kiitos, ja jos jaksatte, niin myös linkkejä tänne :D

kiitos!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
22/23 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat puolet halvemmalla ja kannetaan kotiin. Luotettava nettikauppa on ainakin: http: // www .pingpong - online . de / osc/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmaljungan yhdistelmät (koppa erikseen ja ratasosa erikseen) Ja siinä kopassa en kyllä jaksanut vauvaa kantaa! Koppa itsessään jo niin painava ja kun siinä oli se kuomu tietenkin kiinni niin kun kantohihnoista yritti kantaa oli vauva pää alaspäin, koska kuomupuoli painoi luonnollisesti enemmän. Ensin siis se ratasosa romotii tyhjänpanttina ja loppuajan (iso) koppaosa vei hirveän tilan varastosta. Nyt tälle kakkoselle ostettiinkin emmaljungan ceroxit PEHMEÄLLÄkantokopalla. Nyt olen ERITTÄIN tyytyväinen ja tuossa kopassa vauvan kantaa mennentullen minnevain! Eikä pehmeä kantokoppa vie paljon tilaa ja siitä saa kätevästi lämpöpussin myöhemmin! Itse siis kokemuksen perusteella suosittelen ehdottomasti kuomurattaita ja pehmeää kantokoppaa! Sitäkään en nyt oikein ymmärtänyt miten vauva noista rattaista oikein pääsee tippumaan?? Tuon kantokopan saa ainakin kiinni ratasosaaan jos haluaa. itse en ole pitänyt sitä edes tarpeellisena. Pysyy oikein hyvin paikallaan ilman kiinnityksiäkin. Eikä se vauva pelkistä rattaistakaan minnekkään hypi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi