Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt eroaisit 40+ naisena, pystyisitkö ns. upgreidaamaan miehesi tasokkaampaan vai joutuisitko downgreidata?

Vierailija
13.03.2025 |

Miten on

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En greidaisi mitään, miehet on vanhetessaan rasittavia.

Vierailija
62/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, kun naiset täällä "ottaa" tai "ei ota" sellaisen tai tällaisen. Ei sitä  niin vaan oteta. Vaikka kuinka tyrkyttäisit itteäs, jos se mies ei sua halua niin ei halua. Sinä et sitä yksin päätä, otatko vai etkö ota.

Miehethän ne lehdissä vinkuvat ikisinkkuuttaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upgreidaa itsesi TÖIHIN 

Vierailija
64/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja voisi shitgreidata itsensä jupiterin taakse.

Vierailija
65/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eroamassa, mutta jos eroaisin, niin en minä haluaisi heti mitään "suhdetta". Kaipaan vapaata elämää, ja intohimoista seksiä, joten sitä varmaan harrastaisin mielellään vähän nuorempien miesten kanssa vailla mitään sen kummempia sitoumuksia. Mitään rumaa tai vanhaa miestä en tietenkään ottaisi, koska tarjolla on muutakin. Ja jos koittaa päivä, että tarjolla on vaan vanhaa ja rumaa, niin sitten olen mieluummin yksin.

Vierailija
66/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä arvoa mitataan? Rahalla, älyllä, ulkonäöllä vai luonteella? Haluan miehen, jolla on hyvä sydän, aloittajan arvomaailmassa sellainen nössö on varmaan downgrade.

Vierailija
67/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kaikkea ikävää tälle ärsyttävälle "miten on?" -häirikölle.

Vierailija
68/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä ollenkaan.

Vierailija
69/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on niin hyvä mies, että jos vaihtaisin sen, niin seuraava olisi huonompi. Siitä olen aika varma. Mieheni on raitis, hyvin koulutettu, työssäkäyvä ja kaikin puolin normaali, hyväluonteinen, fiksu mies. Melkein liian hyvä mies mulle.terv.keskivaikea aspenger nainen

Vierailija
70/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun pitäisi alkaa niitä nuorempia katselee, kun en kestä niitä yli 6-kymppisiä itseään nuorekkaaksi kuvittelevia.

Vierailija
71/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omista sosiaalisista taidoista ja ulkonäöstähän se on kiinni mitä pystyy löytämään. Kyllä se kannattaa ensin etsiä se uusi mies, ja koeajaa sitä myuutama vuosi, ennenkun ottaa eron.

Vierailija
72/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä arvoa mitataan? Rahalla, älyllä, ulkonäöllä vai luonteella? Haluan miehen, jolla on hyvä sydän, aloittajan arvomaailmassa sellainen nössö on varmaan downgrade.

Minä erosin älykkäästä, menestyvästä, mutta todella ilkeästä miehestä. Vaihdoin nuorempaan, kypsään komistukseen paljon pienemmällä palkalla. Osaan arvostaa. Onko se muka downgreidausta?

Vierailija
73/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen keskustelu on mulle jotenkin vaan ihan absurdi. Mä kai uskon liikaa rakkauteen että mä ymmärtäisin tällaisia upgreidauksia tms. 

Usko, sisko, olen jo pari vuosikymmentä naimisissa enkä ole minkään sortin "greidauksia" (osataanko suomea enää) hakemassa. Jos joutuisin sinkuksi (jos mieheni kuolisi, eroa en osaa kuvitella), hankkisin muuta tarkoitusta elämään -ehkä lisää kissoja.

Vierailija
74/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on niin hyvä, etten parempaa ainakaan saisi. Komea, urheilullinen, korkeasti koulutettu johtaja, huippupalkka, kiltti ja hyvä isä lapsillemme. Sängyssä kuuma ja ihana. Itse olin nuorena ihan nätti, mutta nyt enää keskitasoa, iho alkaa rypistyä, vaikka en ole lihonut tai muuten tädittynyt. Rakastan miestäni niin paljon, että en varmaan pystyisi sietämään ketään muuta. Ehkä ystävänä voisin käydä jossain kahvilla tai oopperassa.

Vierailija
75/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi noita termejä.

Mutta eron jälkeen en tyytyisi ihan ok mieheen vaan etsisin sellaisen, joka on mulle juuri sopiva. Nykyinen mies on ongelmakimppu, vaikkakin muuten ihana.

Vierailija
76/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaisin kaikki miehet mäkeen.

Vierailija
77/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että jos on naimisissa jonkun sellaisen kanssa, josta pystyy ajattelemaan, että sen voisi "vaihtaa parempaan", niin sitten pitäisi varmaan erota, koska ei selvästikään rakasta puolisoaan. Jos toista rakastaa, niin hänen vaihtamisensa toiseen olisi kauhea menetys, vaikka uusi olisi mikä unelmien prinssi.

Vierailija
78/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaspäin ois mentävä, kun lähes täydellisestä lähdetään vaihtamaan..

Vierailija
79/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroaisin, niin tekisin niin kuin ennenkin - etsisin omaan persoonaani ja elämääni sopivan miehen. Jos sellaista ei löydy, jatkaisin elämää sinkuksi.
Omaan elämääni ei mahdu mitkään "upgradet" ja "downgradet".
Voisi olla ihan fiksua, jos aloittaja joskus poistuisi netistä ja menisi elämään sitä oikeaa elämää. Kohta olet 70v ilman kosketusta todellisuuteen ja oikeisiin ihmisiin.

Vierailija
80/107 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen ottaisin elämääni, niin hänen pitäisi olla tasokas. En kuvittele, että joku 20 vuotta nuorempi minusta innostuisi muuten kuin hetken viihteenä (mikä sinänsä ok) vaikka olwnkin hyvin säilynyt. Mies olisi todennäköisesti lähellä omaa ikääni ja itsenäinen, hänellä olisi omaakin elämää, hyvin toimeentuleva, kiinnostava, fiksu, hyvä sängyssä, kivan näköinen, helppoa seuraa ja hyvä matkakumppani. Eikä haluaisi muuttaa yhteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi