Jos nyt eroaisit 40+ naisena, pystyisitkö ns. upgreidaamaan miehesi tasokkaampaan vai joutuisitko downgreidata?
Kommentit (107)
kyllä on katkeria akkoja tämä foorumi pullollaan, voi hyvää päivää :DD
Vierailija kirjoitti:
kyllä on katkeria akkoja tämä foorumi pullollaan, voi hyvää päivää :DD
Päinvastoin. Vapaita ja onnellisia viimeinkin.
Hauskaa, kun naiset täällä "ottaa" tai "ei ota" sellaisen tai tällaisen. Ei sitä niin vaan oteta. Vaikka kuinka tyrkyttäisit itteäs, jos se mies ei sua halua niin ei halua. Sinä et sitä yksin päätä, otatko vai etkö ota.
Panen nuorempia naisia.
En treidaa.
m55
Huvittavia mammojen copet "en ottaisi miestä", tosiasiassa tuskin kelpaisivat kenellekään.
Miehet ovat niin huonoja kautta linjan että ei nainen edes pysty saamaan tasoistaan miestä. Sellaisia ei ole olemassa.
En saa lainattua aiempaa kommenttia.
Tuo on muuten hauska juttu, mulla käy miehet siivoamassa, remppaamassa ja vaikka mitä. Eikä tarvitse tosiaan makuuhuoneen ovea avata heille. Niihin hommiin on ulkonäöltä pätevät vakkarit. Eli yksi mies vaihtui useampaan oikein mukavaan ja kätevään mieheen. Muutamaan näpsäkän näköiseen. Ex ei oikein ollut mitään näistä, niin en vaihda yhteen vastaavaan enää minäkään. Aikaa, energiaa ja rahaa jää käteen, ennen vaan meni kaikkia noita. N40
Mä haluisin pitkästä aikaa mieluummin naisen. Jonkun karismaattisen. Jos eroaisin siis. Ei ole tullut kyllä mieleen tai tarvetta erota, 18 vuotta yhdessä oltu onnellisesti miehen kanssa.
N45
Vierailija kirjoitti:
Moni katselisi ainakin vanhempaa miestä seuraavaksi
40+ naiset katselee erityisesti 55+ miehistä sopivaa parisuhteeseen mediatietojen mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katsele. Mies on nuorempi mua.
Mun kaikki miehet on olleet mua nuorempia. Kerran kyllä kokeilin yhtä pappaa: sen muna oli löysä lötkö, Yök. Nuoremmilla toimii sekin. Nuorin mieheni oli 7 vuotta nuorempi.
Mitä ihmettä, aina toitottavat vanhan pukin kovasta sarvesta. Mitä vanhempi, sen kovempi. Vai kasvaako sarvi päässä? Luupää?
Nuorempia ainakin olisi tarjolla. Sinkkuna saattaisin silti pysyä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40+ naiset katselee erityisesti 55+ miehistä sopivaa parisuhteeseen mediatietojen mukaan
Tämähän se olisi
Jos eroaisin tuosta miehestäni, jonka kanssa olemme kirkossa naimisiin menneet, en uutta miestä ottaisi. Se on ajatukseni tähän.
Älykkyydestä saattaisin joutua tinkimään, toi nykyinen on tosi fiksu. Hän tienaa 7500e/kk, ja luulisin kyllä ns. pystyväni samaan myös jatkossa uuden kanssa. Ulkonäöllisesti, erityisesti mitä tulee lihaskuntoon, tähtäisin ylemmän ja uskoisin saavani myös. Että sama tai ylöspäin.
Mulla on onnellinen avioliitto näin 40+ -iässä. Jos nyt tulisi ero, elelisin jatkon yksin, olisin jo saanut kokea elämäni rakkauden, eikä salama iskee kahdesti samaan paikkaan. "I have already had my happily ever after", totesi Terri Irwin.
Kauniisti käyttäytyvä ja hyväluonteinen mies on aina mittaamattoman paljon parempi kuin ilkeä, muita mittareita ei tarvita. Jotenka selvästi paremman löysin eron jälkeen 40+.
Miksi kukaan ottaisi huonomman, jos on juuri päässyt yhdestä törpöstä eroon. Tietenkin se seuraava on parempi.
Minä ainakin upgreidasin miehiin jotka ovat parempia sängyssä.