Jos nyt eroaisit 40+ naisena, pystyisitkö ns. upgreidaamaan miehesi tasokkaampaan vai joutuisitko downgreidata?
Kommentit (107)
Opettele suomea, Konala.
Kuka tahansa on sua parempi.
Kuka muka haluaa uuden miehen riesakseen, kun entisestä on eroon päässyt?
Uuden miehen pitäisi olla täydellinen huippuyksilö, ja koska sellaisia tulee vastaan vain harvoin, on parempi nauttia elämästä yksin.
En ota miestä lainkaan, paitsi nuoria ja komeita lihaskimppuja - kun tekee mieli seksiä. En tarvitse miestä mihinkään.
Ei ole mitään tarvetta miehelle missään asiassa.
Ei kuule jaksa yhtään miehiä nyt. Hyvä kun itse selviää näistä esivaihdevuosioireista.
Vierailija kirjoitti:
Moni katselisi ainakin vanhempaa miestä seuraavaksi
En katsele. Mies on nuorempi mua.
Vierailija kirjoitti:
Opettele suomea, Konala.
"upgreidaamaan" "o downgreidata" TSISSUS näitä anglismeilla pöyhkeileviä!
Teinien juttuja!
Keskittyisin loppuelämäni muuhun.
Jos nyt eroaisin, haluaisin elää ensin ihan yksin (toki vuoroviikkovanhempana).
Sitten, kun alkaisin olla kypsä uuteen suhteeseen, etsisin naista. Eli ei enää miehiä mulle, jos tästä lähden.
Mieheni on minua 7 vuotta vanhempi ja paljon rupsahtaneempi sekä ulkonäöltä että terveydeltään. Uskon että olisi aika helppo upgreidata tasokkaampaan eli nuorempaan jos eroaisimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katsele. Mies on nuorempi mua.
Mun kaikki miehet on olleet mua nuorempia. Kerran kyllä kokeilin yhtä pappaa: sen muna oli löysä lötkö, Yök. Nuoremmilla toimii sekin. Nuorin mieheni oli 7 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Päin vastoin. Nainen ei tarvitse miestä mihinkään muuhun kuin seksiin.
Tällainen keskustelu on mulle jotenkin vaan ihan absurdi. Mä kai uskon liikaa rakkauteen että mä ymmärtäisin tällaisia upgreidauksia tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele suomea, Konala.
"upgreidaamaan" "o downgreidata" TSISSUS näitä anglismeilla pöyhkeileviä!
Teinien juttuja!
Sanoisin, että Konala on huono lukija, mutta ahmii englanninkielistä pelimiespaskaa. Eikä osaa kääntää suomeksi, kun sanavarasto on 200 sanaa + ööööh.
Olen juuri eroamassa 40-vuotiaana ja en kuule aio ottaa miehen miestä. Kyllä nää on niin nähty.
Toki. Minua on alunperin siunattu hyvillä geeneillä monessakin mielessä (ulkonäkö, fiksuus jne). Olen myös ns. hyvin säilynyt (kunnon unet, monipuolinen treeni, hyvä ravinto, vähän alkoholia). Saisin kenet tahansa - näyttävä nainen kun hiukan vilautta sukan reunaa ja sukkanauhaa nin miehet ovat kuin sulaa vahaa. Nykyisen kanssa olen ihan rakkaudesta, joten ero tapahtuisi - ikävä kyllä - vain kuoleman kautta.