Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt eroaisit 40+ naisena, pystyisitkö ns. upgreidaamaan miehesi tasokkaampaan vai joutuisitko downgreidata?

Vierailija
13.03.2025 |

Miten on

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi uutta miestä

Vierailija
22/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä akat närkästyy kun ei oo miehiä näkyny tällä vuosituhannella :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi enää ikinä ukkoa riesoikseni. Jonkun nuoremman voisi ottaa pa no kaveriksi. Mutta vain mun ehdoilla. Mistä minä tai kukaan tietäisin millaisia sitä tulisi edes tarjollle?!

Vierailija
24/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on minua 7 vuotta vanhempi ja paljon rupsahtaneempi sekä ulkonäöltä että terveydeltään. Uskon että olisi aika helppo upgreidata tasokkaampaan eli nuorempaan jos eroaisimme.

Luulo ei ole tiedon väärti. Samanlaisia harhakuvitelmia on lähea kaikilla yli 30-vuotiailla, rupsahtaneilla "suomineidoilla".

Vierailija
25/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaas pojat, että kaikenlaista voi tapahtua kun ärsyttää vääriä ihmisiä.

Vierailija
26/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on minua 7 vuotta vanhempi ja paljon rupsahtaneempi sekä ulkonäöltä että terveydeltään. Uskon että olisi aika helppo upgreidata tasokkaampaan eli nuorempaan jos eroaisimme.

Luulo ei ole tiedon väärti. Samanlaisia harhakuvitelmia on lähea kaikilla yli 30-vuotiailla, rupsahtaneilla "suomineidoilla".

Sanoo incel 0-kokemuksellaan. Hajoo puutteesees 😂

Vierailija
27/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vituta. En ole puutteessa enkä yhdestäkään miehestä riippuvainen. Valikoin tarkasti sen, jolle seuraani suon.

Yksin eläminen on naiselle vapautta.

Vierailija
28/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 vuotta nuorempi kilpauimari nykyisenä miehenä, joten todellakin nostin tasoa.

Vierailija
29/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos kumpaakaan. Ei kiinnosta.

Vierailija
30/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä ottaisin mieluusti 40+ naisen ja kokisin sen parempana vaihtoehtona.

Vierailija
31/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ nainen upgreidaa noin 60-70v. mieheen. ei kukaan kattele tuon ikäistä eronnutta. 

Vierailija
32/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti, kun ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään tasot. Miten ne edes lasketaan? Mielestäni mukava ihminen on tasokasta seuraa ja sellaisen olen löytänyt. 

Vierailija
33/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se riipu naisesta että onko hänellä annettavaa, jotta nuorempi mies kiinnostuisi iäkkäämmästä. Ja toisinpäin. Mä toisaalta pidän pikkasen itseäni vanhemmista naisista, koska he ovat henkisesti kypsempiä kuin esim useat 30-35 vuotiaat. Eli omanikäiseni. Uskoakseni upgreidaus olisi monelle siis mahdollinen, kunhan nainen osaa olla ennakkoluuloton.

T. Ookoosti tasokas, pitkä, tumma ja komea

Vierailija
34/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+ nainen upgreidaa noin 60-70v. mieheen. ei kukaan kattele tuon ikäistä eronnutta. 

Okei. Olenkohan luonnonoikku vai onko mieheni väärentänyt henkilöllisyytensä 🤔

Vierailija
35/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain narsistit miettivät tällaisia. 

Vierailija
36/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo incel 0-kokemuksellaan. Hajoo puutteesees 😂

Kylläpä on katkeraa settiä. Tapailen vain parikymppisiä ja on totta, ettei niitä löydy ihan niin paljon kuin haluaisin, mutta ehkä nyt mistään puutoksesta ei voida vielä puhua.

Vierailija
37/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena miehenä ottaisin mieluusti 40+ naisen ja kokisin sen parempana vaihtoehtona.

ok, irmeli

Vierailija
38/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaas pojat, että kaikenlaista voi tapahtua kun ärsyttää vääriä ihmisiä.

Mitäs ajattelit asialle tehdä, pyllerö?

Vierailija
39/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä axvovamma AP:lla on? (Montakin.) Miksi ylöspäin pystytään upgreidaamaan, mutta alaspäin joudutaan downgreidata?

Vierailija
40/107 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin reilu vuosi sitten 42-vuotiaana ja aito järkytys oli se, kuinka paljon niitä miehiä olisi tyrkyllä. Enkä edes käy baareissa tai konserteissa tms. Ihan nykyisen naurettavan kalliin hintatason vuoksi. Enkä ole missään sosiaalisessa mediassa tai Tinderissä tai vastaavassa. Mutta joo, tähän mennessä on yritetty iskeä, pyydetty treffeille, puhelinnumeroa ym. jo useita, useita kertoja. Miehet on iältään olleet väliltä 25-55v. Sinällään kätevää, että olen saanut esimerkiksi seinät maalattua ja huonekaluja kasattua nostamatta itse sormeanikaan. Eikä tarvitse edes jörniä jos ei halua, seksiä varten on kaksi vakituista nelikymppistä ja asiansa osaavaa hyväkroppaista yksilöä. Parisuhteeseen en halua enää koskaan, elämä on hauskaa just näin. Että enpä tiedä mihin greidasin, kivaa on ainakin 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme