Jos nyt eroaisit 40+ naisena, pystyisitkö ns. upgreidaamaan miehesi tasokkaampaan vai joutuisitko downgreidata?
Kommentit (107)
Täällä akat närkästyy kun ei oo miehiä näkyny tällä vuosituhannella :D
En haluaisi enää ikinä ukkoa riesoikseni. Jonkun nuoremman voisi ottaa pa no kaveriksi. Mutta vain mun ehdoilla. Mistä minä tai kukaan tietäisin millaisia sitä tulisi edes tarjollle?!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on minua 7 vuotta vanhempi ja paljon rupsahtaneempi sekä ulkonäöltä että terveydeltään. Uskon että olisi aika helppo upgreidata tasokkaampaan eli nuorempaan jos eroaisimme.
Luulo ei ole tiedon väärti. Samanlaisia harhakuvitelmia on lähea kaikilla yli 30-vuotiailla, rupsahtaneilla "suomineidoilla".
Muistakaas pojat, että kaikenlaista voi tapahtua kun ärsyttää vääriä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on minua 7 vuotta vanhempi ja paljon rupsahtaneempi sekä ulkonäöltä että terveydeltään. Uskon että olisi aika helppo upgreidata tasokkaampaan eli nuorempaan jos eroaisimme.
Luulo ei ole tiedon väärti. Samanlaisia harhakuvitelmia on lähea kaikilla yli 30-vuotiailla, rupsahtaneilla "suomineidoilla".
Sanoo incel 0-kokemuksellaan. Hajoo puutteesees 😂
Mua ei vituta. En ole puutteessa enkä yhdestäkään miehestä riippuvainen. Valikoin tarkasti sen, jolle seuraani suon.
Yksin eläminen on naiselle vapautta.
Yli 10 vuotta nuorempi kilpauimari nykyisenä miehenä, joten todellakin nostin tasoa.
Ei kiitos kumpaakaan. Ei kiinnosta.
Nuorena miehenä ottaisin mieluusti 40+ naisen ja kokisin sen parempana vaihtoehtona.
40+ nainen upgreidaa noin 60-70v. mieheen. ei kukaan kattele tuon ikäistä eronnutta.
Hemmetti, kun ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään tasot. Miten ne edes lasketaan? Mielestäni mukava ihminen on tasokasta seuraa ja sellaisen olen löytänyt.
Eiköhän se riipu naisesta että onko hänellä annettavaa, jotta nuorempi mies kiinnostuisi iäkkäämmästä. Ja toisinpäin. Mä toisaalta pidän pikkasen itseäni vanhemmista naisista, koska he ovat henkisesti kypsempiä kuin esim useat 30-35 vuotiaat. Eli omanikäiseni. Uskoakseni upgreidaus olisi monelle siis mahdollinen, kunhan nainen osaa olla ennakkoluuloton.
T. Ookoosti tasokas, pitkä, tumma ja komea
Vierailija kirjoitti:
40+ nainen upgreidaa noin 60-70v. mieheen. ei kukaan kattele tuon ikäistä eronnutta.
Okei. Olenkohan luonnonoikku vai onko mieheni väärentänyt henkilöllisyytensä 🤔
Vain narsistit miettivät tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo incel 0-kokemuksellaan. Hajoo puutteesees 😂
Kylläpä on katkeraa settiä. Tapailen vain parikymppisiä ja on totta, ettei niitä löydy ihan niin paljon kuin haluaisin, mutta ehkä nyt mistään puutoksesta ei voida vielä puhua.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä ottaisin mieluusti 40+ naisen ja kokisin sen parempana vaihtoehtona.
ok, irmeli
Vierailija kirjoitti:
Muistakaas pojat, että kaikenlaista voi tapahtua kun ärsyttää vääriä ihmisiä.
Mitäs ajattelit asialle tehdä, pyllerö?
Mikä axvovamma AP:lla on? (Montakin.) Miksi ylöspäin pystytään upgreidaamaan, mutta alaspäin joudutaan downgreidata?
Minä erosin reilu vuosi sitten 42-vuotiaana ja aito järkytys oli se, kuinka paljon niitä miehiä olisi tyrkyllä. Enkä edes käy baareissa tai konserteissa tms. Ihan nykyisen naurettavan kalliin hintatason vuoksi. Enkä ole missään sosiaalisessa mediassa tai Tinderissä tai vastaavassa. Mutta joo, tähän mennessä on yritetty iskeä, pyydetty treffeille, puhelinnumeroa ym. jo useita, useita kertoja. Miehet on iältään olleet väliltä 25-55v. Sinällään kätevää, että olen saanut esimerkiksi seinät maalattua ja huonekaluja kasattua nostamatta itse sormeanikaan. Eikä tarvitse edes jörniä jos ei halua, seksiä varten on kaksi vakituista nelikymppistä ja asiansa osaavaa hyväkroppaista yksilöä. Parisuhteeseen en halua enää koskaan, elämä on hauskaa just näin. Että enpä tiedä mihin greidasin, kivaa on ainakin 🤭
En ottaisi uutta miestä