Minkä viidennen ammatin opiskelisin?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Helpottaisi auttaa , jos kertoisit ne 4 aiemmin opiskelemaasi ammattia .
Minullakin kiinnostaa. Ajatellen mitkä ihmeen ammatit ei työllistä. Itse olen siivonnut jo yli 20 vuotta ja töitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin kiinnostaa. Ajatellen mitkä ihmeen ammatit ei työllistä. Itse olen siivonnut jo yli 20 vuotta ja töitä riittää.
Onnea terveydestäsi. Minulla on fyysisiä rajoitteita, joten raskaat työt eivät onnistu. Sellanen aivotyö pitäisi olla.
Voisiko se jotenkin liittyä tietokoneisiin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea terveydestäsi. Minulla on fyysisiä rajoitteita, joten raskaat työt eivät onnistu. Sellanen aivotyö pitäisi olla.
Ja kuulostaa siltä, että siivous ei vaadi aivoja vai?
Ehkä parempi tuolla asenteella vain pysyä ei työllistettynä.
Asiantuntijaksi. Helppoa! Valitse humaaniala, kouluttaudu, valmistu, mene sinne töihin, ala heilutella käsiä rohkeasti palavereissa ja puhu muiden päälle mahdollisimman paljon, sysää vastuu muille ympäripyöreillä vastauksilla ja pidä uusimmat älylaitteet iltaisin kiinni.
Sossupummina kadulla tai venkulana linnassa voisi olla sinun juttujasi.
Diktaattori on ihan leppoisa homma.
Sitä ei tarvi edes opiskella.
Rupeat vaan.
Palkkaus on kuulemma ihan hyvä, koska siinä saa koko valtion kassan.
Jos sattuu jäämään työttömäksi, valtion kassan voi ottaa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuulostaa siltä, että siivous ei vaadi aivoja vai?
Ehkä parempi tuolla asenteella vain pysyä ei työllistettynä.
Höh, ei. Äitini ja 3 sukulaistani ovat siivoojia. En väheksy.
Tuossa kohti jo miettisin, onkohan se vika ammatissa, vai jossain muualla? Miten työhaastattelut sujuu omasta mielestäsi?
Koska emme tiedä mitä ne edelliset ammatit ovat, heitän tässä randomisti vaihtoehtoja.
- Rekkakuski, kampaaja, eläintehoitaja, korusuunnittelija, kokki, puutarhuri, kosmetologi, hieroja, ennustaja, floristi.