Miksi monia miehiä kiehtoo luonteeltaan aivan h-tin hankala mutta kohtuullisen hyvännäköinen nainen?
Tuntuu välillä, että tällainen voittaa usein ulkonäöltään samaa tasoa olevan, mutta kivamman naisen...
Traumakemiaa?
Kommentit (235)
Tässä ketjussa on ihmeellistä yksinkertaistamista, joka ei huomioi sitä, että
- räväkkä voi olla myös olematta k-pää
- kivakin ihminen voi olla ulkoisesti tosi kaunis
Kaikki kauniit tai komeat eivät ole v-maisia ihmisiä, vaikka heiltä rumia enemmän siedetäänkin
Toi lienee usein just se mikä jännisnaisessa miehiä viehättää, jännisnainen lähestyy mutkattomasti kyselemättä, ottaa vahvasti kontaktia heti luontevasti, vaikuttaa kiinnostuneelta miehestä, kyselee, haluaa tietää. Sellainen rohkea avoimuus on aika vastustamatonta. Se vain harvoin on se koko totuus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille riittää kun kun on hoikka ja kaunis. Muu on samantekevää. Saa olla vaikka millainen noita jos on kaunis.
Mutta jos on hoikka, kaunis ja ongelmainen on miehiä jonossa paljon enemmän kuin hoikalla, kauniilla ja kiltillä.
Eikä ole. Paras on kaunis, hoikka ja kiltti. Toiseksi paras on kaunis ja hoikka. Huonoin on epäviehättävä nainen, ihan sama kuinka mukava on.
Tämähän se on, vaikka miehet sanovat, että nainen voi olla susiruma ja silti saa helposti parisuhteen.
Vaikka ko. asteikko on todellinen, niin ei silti poista sitä tosiasiaa että ne rumatkin naiset pääsee parisuhteisiin paljon paremmalla prosentilla, kuin tavalliset miehet. Saati
Haluaisitko itse suhteeseen naisen kanssa, joka pitäisi sinua tavallista rumempana ja olisi kanssasi vain kun ei muuta saa?
Pitää suhteessa on vähän maustetta ja tunteiden räiskymistä. Tylsä on tylsää.
Jännä, että selvästi epäkunnioittava käytöskin katsotaan läpi sormien, jos on riittävän kaunis ja hoikka...
Jännisnaiset ovat mestareita rikkomaan kaikenlaisen sosiaalisen jään. Se on se juttu heissä. Valtava luontevuus ensivaikutelmana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kauniit tai komeat eivät ole v-maisia ihmisiä, vaikka heiltä rumia enemmän siedetäänkin
Edelleen
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että selvästi epäkunnioittava käytöskin katsotaan läpi sormien, jos on riittävän kaunis ja hoikka...
Näinhän se menee molemmilla sukupuolilla.
"Olen minäkin seurustellut itseäni selvästi rumempien naisten kanssa, kun ei ole ollut muuta tarjolla."
Rupesitko sinä seurustelemaan noiden rumien naisten kanssa sillä asenteella, että tästä alkaa nyt elämänmittainen parisuhde? Olitko niin onnellinen heidän kanssaan, että et vilkuillut muita naisia?
Olen varmasn itsekin jollain tasolla ns. jännänainen, ja seuraa on riittänyt, mutta en silti ymmärrä ilkeän tai riidanhaluisen käytöksen viehätystä. Ylimielinen olen lähinnä miehille, joilta en halua lähestymistä. En ollut ennen, mutta perusystävällisyys johti muutamia kertoja ahdisteluun tai muuten vaan siihen, että mun tulkittiin olevan kiinnostunut...
Vierailija kirjoitti:
Toi lienee usein just se mikä jännisnaisessa miehiä viehättää, jännisnainen lähestyy mutkattomasti kyselemättä, ottaa vahvasti kontaktia heti luontevasti, vaikuttaa kiinnostuneelta miehestä, kyselee, haluaa tietää. Sellainen rohkea avoimuus on aika vastustamatonta. Se vain harvoin on se koko totuus..
Niinpä, kun on siihen saakka kokenut vain vastaan kaikin tavoin hangoittelevia naisia niin se tuntuu kuin raikkaalta tuulen tuulahdukselta, ainakin sen oman aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen
No tässä ketjussa ei puhuta niistä ihmisistä. Yksinkertaista.
Ei teidän tarvitse olla joka ketjun aiheena. Ja jos koet,että tarvitsee niin miettisin miksi.
Jännänainen ei ole sama asia, kuin aloituksessa tarkoitettu ilkeä ja ylimielinen persoonallisuustyyppi...
Joskus olen baarissa ollut aivan hirvittävän kylmä, kun olen halunnut ajaa jonkun yrittäjän pois...jostain syystä osa on saanut siitä vaan lisää intoa, ja rauhaan jättäminen on vaatinut jonkin ikävän kommentin. Tylsää, en haluaisi käyttäytyä niin, mutta hienovaraisiavihjeitä ei aina ymmärretä...
Siksi koska huomattava osa miehistä on luonteeltaan masokisteja ja alistujia, mutta tylyjä ja hirveitä naisia ei lopulta niin montaa ole. Kysynnän ja tarjonnan laki.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa vähän tylsän kumppanin, täytyy olla sopivasti särmää.
Minä haluan.
Hiljainen.
Jörö.
Olisi ihanaa. Unelma näin hiljaisena, tylsänä ja "teot > sanat" skitsoidina <3 Lisäksi vihaan turhaa draamaa. En tykkää riidellä, komentaa tai valittaa.
N20
Draamaileva nuori pari vielä jotenkin menee.. (on sitä itsekin ollut "jännämiehen" kanssa tietäen tasan tarkkaan,ettei yäsyä tule ikinä vakavaa, pitkäikäistä suhdetta)
Mutta pahalta tuntuu nähdä vanhempi pitkään yhdessä ollut pariskunta, jossa jompikumpi koko ajan pompottaa toista tai kohtelee epäkunnioittavasti.
Vaikka olisivat tuntemattomia jossain kaupassa tms.
1. Laihuus
2. kauneus
3. Hyvä sängyssä
4. Maksaa 50-50
Kaikki muu on yhdentekevää.
Monilla suomalaisilla naisilla homma tyssähtää jo kohtaan nro 1.
Ilkee kaunis hoikka pesee 10000x vähän pulskan ja kivan.
Turha loukkaantua totuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ilkee kaunis hoikka pesee 10000x vähän pulskan ja kivan.
Turha loukkaantua totuudesta.
No sulla ei ainakaan ole luetun ymmärtäminen vahvimmasta päästä - aloituksessa sanottiin "ulkonäöltään samantasoinen"
Vaikka ko. asteikko on todellinen, niin ei silti poista sitä tosiasiaa että ne rumatkin naiset pääsee parisuhteisiin paljon paremmalla prosentilla, kuin tavalliset miehet. Saati sitten rumat miehet. Olen minäkin seurustellut itseäni selvästi rumempien naisten kanssa, kun ei ole ollut muuta tarjolla. Onneksi nykyään on toisin.