Miksi monia miehiä kiehtoo luonteeltaan aivan h-tin hankala mutta kohtuullisen hyvännäköinen nainen?
Tuntuu välillä, että tällainen voittaa usein ulkonäöltään samaa tasoa olevan, mutta kivamman naisen...
Traumakemiaa?
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
1. Laihuus
2. kauneus
3. Hyvä sängyssä
4. Maksaa 50-50
Kaikki muu on yhdentekevää.
Monilla suomalaisilla naisilla homma tyssähtää jo kohtaan nro 1.
Onko laihuus siis tärkein näistä?
En ole tavannut vielä yhtään naista, joka ei olisi vähintään jollain tasolla hankala.
Yleensä mies katsoo lisakireää konetta jota laulattaa. Sivuäänet on vain sivuääniä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Laihuus
2. kauneus
3. Hyvä sängyssä
4. Maksaa 50-50
Se (laihuus/hoikkuus) on yhtä tärkeää miehille kuin naisille miehen pituus. Jos vertaus sallitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Laihuus
2. kauneus
3. Hyvä sängyssä
4. Maksaa 50-50
Se (laihuus/hoikkuus) on yhtä tärkeää miehille kuin naisille miehen pituus. Jos vertaus sallitaan.
No mulle ovat miehessä kyllä naama ja sänkytaidot tärkeämpiä kuin pituus
En tiedä mutta k-päisin tuntemani nainen ei ole koskaan kiinnostanut miehiä ja on nykyään katkeroitunut vanhapiika.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on sellainen eroottinen aura. Vaikea selittää, mutta tekee joistain naisista vastuttamattomia eikä aina tarkoita, että olis huippuhyvännäköinen.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Laihuus
2. kauneus
3. Hyvä sängyssä
4. Maksaa 50-50
No mulle ovat miehessä kyllä naama ja sänkytaidot tärkeämpiä kuin pituus
No ei se hoikkuuskaan 100 prosentille miehistä ole tärkein asia. Mutta monille on. Vertaantuu siis naisten pituusfantasioihin. Ja sänkytaidot ovat aika kaukana monien vaiheiden takana. Jos mies pääsee sänkytaitojaan näyttämään, niin aika moni asia on jo mennyt oikein.
Se laihuus ei taida olla kaikkien ideaali nykyajan p..sefetissin vallitessa
Jos nainen on erityisen kaunis ja hyväkroppainen, hän voisi vaikka rätkiä miestä käytetyllä tampaxilla naamaan. Ja silti ois ukkoa jonossa ruusupuskan kans oven takana. Joillekin miehille kauneus + kroppa on vaan niin huumetta.
(Huom, ei kaikki miehet.)
Vierailija kirjoitti:
Ilkee kaunis hoikka pesee 10000x vähän pulskan ja kivan.
Turha loukkaantua totuudesta.
En loukkaannu. Mutta älä sinäkään itke sen ilkeän hoitosi kynsissä
Ei kiehdo, kun niitä mukavia, inhimillisiä ja nättejäkin on. Ja hei, aina voi olla yksin. En minä paskaan suhteeseen lähde.
Vierailija kirjoitti:
1. Laihuus
2. kauneus
3. Hyvä sängyssä
4. Maksaa 50-50
No mutta oh-hoh! Nytkö niillä naisen rahoilla sitten jo onkin merkitystä? Kun eihän se naisen höpö-höpö - koulutus, jolla ammatin saa, ole tähän asti merkinnyt mitään.
Olet muuten varmaan itsekin nähnyt ainakin kuvia laihoista naisista, jotka eivät enää ole mitenkään kauniita. Vaikka Bergen-Belsenistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen on joittenkin miesten mielestä jännä ja mielenkiintoinen, ja tasainen nainen taas liian tylsä.
Ei tarvitse olla tasainen vaikka olisi lähtökohtaisesti kiva - tuntuu vaan, että juuri nämä v-maiset naiset ovat aina kuumaa kamaa
No niinhän se sanonta menee, että kiltit naiset pääsee taivaaseen ja tuhmat minne vaan.
Mä itse olen todennut, että en oikein pärjää parisuhteissa koska olen liian kiltti ja miellyttämishaluinen. Kun taas ystäväni joilla on dominoiva (osalla jopa hankala) luonne, he pärjää parisuhteissa ja jos se menee pieleen, ei he jää vuosikausiksi syyttämään itseään ja masentumaan, vaan ei kun uutta putkeen.
Että en sinänsä ihmettele miksi miehet kiinnostuvat heistä enemmän kuin minusta, hehän ovat ensinnäkin saatavilla ja helposti lähestyttäviä, toisin kuin minä joka jyrsin kynsiäni masentuneena mietiskellen mitä tein väärin ainoassa suhteessani silloin joskus yli 10 vuotta sitten.
Itsevarmuus on se tärkein asia, ei kukaan halua olla jonkun terapeutti.
Ehkä sellaista ei nähdä äitihahmona eli oletetaan ettei sellainen ala kinuta lapsia. Hullujen oletetaan olevan myös hyviä sängyssä.
Ehkä miehet kaipaavat haastetta. En ymmärrä suurinta osaa, mitä naisissaan näkevät
Laihuus riittää. Max hoikka.
Harvinaisuus suomalainen hoikka.
Muu luonne on kestettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Se laihuus ei taida olla kaikkien ideaali nykyajan p..sefetissin vallitessa
On se. Paitsi niillä, joilla läskifetissi.
Vierailija kirjoitti:
Sekopäät on hyviä panoja.
Siihen ne varmaan onkin just sopivia. Mutta lapsista tulee usein adhd-lapsia.
Jos sillä on sellainen eroottinen aura. Vaikea selittää, mutta tekee joistain naisista vastuttamattomia eikä aina tarkoita, että olis huippuhyvännäköinen.