Miksi monia miehiä kiehtoo luonteeltaan aivan h-tin hankala mutta kohtuullisen hyvännäköinen nainen?
Tuntuu välillä, että tällainen voittaa usein ulkonäöltään samaa tasoa olevan, mutta kivamman naisen...
Traumakemiaa?
Kommentit (235)
Laiha ja kaunis, mutta hankala ihminen ei välttämättä ole yhtään kusipää ja ilkeä, vaan ahdistunut.
Hmm, voisko olla niin, että se ulkonäkö usein tuo elämän aikana myös itsevarmuutta, hyviä sosiaalisia taitoja (siis ainakin niin että osaa esiintyä eikä jännitä) ja hioo flirttailurutiinin timanttiseksi? Paljon muutakin positiivista vaikutusta varmasti saa ulkonäöstä psyykeen, jotka sitten vetoaa niihin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sellaista ei nähdä äitihahmona eli oletetaan ettei sellainen ala kinuta lapsia. Hullujen oletetaan olevan myös hyviä sängyssä.
Minkä takia hulluuden odotetaan olevan merkki siitä, että on hyvä sängyssä? Mulla ainakin lääkkeet vei kaikki himot ja jäljelle jäi pelkkä hulluus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sellaista ei nähdä äitihahmona eli oletetaan ettei sellainen ala kinuta lapsia. Hullujen oletetaan olevan myös hyviä sängyssä.
Minkä takia hulluuden odotetaan olevan merkki siitä, että on hyvä sängyssä? Mulla ainakin lääkkeet vei kaikki himot ja jäljelle jäi pelkkä hulluus.
Älä multa kysy, mutta tällaista on moni varmasti kuullut. Liittyisikö siihen, että näyttävät tunteitaan? En tiedä.
Jännänaiselta saa todennäköisesti pesää vaikka leikittelisikin miehen tunteilla. Miehen tunteita osaa moni vaatimattomampikin nainen loukata syvästi, niin sillä ei ole niin merkitystä.
tää on totta, oon työpaikalla huomannut että ilkeät ja narsistiset naiset, on kuuminta hottia. ehkä se jännä käytös koukuttaa miehiä.
ja myönnän et oon itse tasaisen tylsän luonteen omaava.
Joillain on sellainen sarkastinen huumorintaju, joka saattaa toisenlaisille ihmisille tuntua vttuilulta. Ehkä nämä naiset ovat siis niistä miehistä yksinkertaisesti hauskoja, koska itsekin pitävät sellaisesta kuivasta synkistelyhuumorista, dead pan tyyliin.
Kaunein nainen jonka itse tunnen vttuilee läpällä kaikille koko ajan ja me jotka "tajutaan" sitä huumoria niin rakastetaan sitä. Kaikki ei tietenkään reagoi samoin, mutta ihmiset on erilaisia.
Hoikka on aina haluttua tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja laiha riittää!! Muusta viis :)
Miksi?
Ja miksi se kaunis ja laiha k-pää voittaa usein kauniin ja laihan mutta mukavan tyypin?
Kaunis, laiha ja mukava on tylsä ja siksi ei kelpaa. Näin on sanottu. Sitten valittavat, kun puoliso sitä ja puoliso tätä ja on se nii-in vaikea ihminen...
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo laihuus. Silloin kun mä olin nuori, lähes jokainen nainen oli laiha. Silloinkin ne kauheimman kiusaajaluonteen omaavat veti miehiä puoleensa kuin magneetti, vaikka olisi ollut liikakiloja ja pärstäkin kuin petolinnun you know? Eli Justiina tyyppiset.
Mikään ei siis ilmeisesti ole muuttunut, paitsi ehkä nykyään vaaditaan vähän ulkonäöltään päivitetty Justiina?
Olisiko tuo statuskysymys? Kiusaajat ovat usein suosittuja. Halutaan suosittu nainen, jota kehtaa esitellä kavereille ym?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ja miksi se kaunis ja laiha k-pää voittaa usein kauniin ja laihan mutta mukavan tyypin?
Kaunis, laiha ja mukava on tylsä ja siksi ei kelpaa. Näin on sanottu. Sitten valittavat, kun puoliso sitä ja puoliso tätä ja on se nii-in vaikea ihminen...
Tai sitten jostain näistä ominaisuuksista on toinen eri mieltä... Et ole välttämättä niin mukava kuin väitetään
Vierailija kirjoitti:
Hmm, voisko olla niin, että se ulkonäkö usein tuo elämän aikana myös itsevarmuutta, hyviä sosiaalisia taitoja (siis ainakin niin että osaa esiintyä eikä jännitä) ja hioo flirttailurutiinin timanttiseksi? Paljon muutakin positiivista vaikutusta varmasti saa ulkonäöstä psyykeen, jotka sitten vetoaa niihin miehiin.
Varmasti noin, mutta ap vertasi ulkonäöltään "samantasoisia", mutta luoteeltaan/käytökseltään erilaisia (hankala vs. mukava).
RÄYH!
Olen hullu manic pixie dream görrrl! 😈
Tässä sinulle sekopaa:
grrrrrrRRRRRGHHHaaaaaa!
rrraaaaaaRRRRGRGHHHH!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!
pojalle oon iskostanut että samaa tasoa eli yhtä korkeasti kouluttautunut,
Vierailija kirjoitti:
muna nousee, mikä sumentaa ajattelun
Ja kyseisen toiminnon suorittamiseen manuaalisesti vaaditaan normaalipainoinen nainen. Sellaiset kun on harvinaisuuksia nykyään, niin sellainen kun osuu näkökenttään, niin sarven jäykistyminen alkaa automaatiolla. Mikä tietnkin on vain luonnollista ja helvetin oikein. Ihan kirjaimellisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyisikö impulsiivisuuteen? Siis ajatellaan, että "hullu"=impulsiivinen (en väitä, että näin olisi oikeasti). Impulsiivinen voi sitten harrastaa kaikenlaista säätöä ja olla elämyshakuinen tai niin ainakin oletetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tai sitten jostain näistä ominaisuuksista on toinen eri mieltä... Et ole välttämättä niin mukava kuin väitetään
En siis itsestäni puhunut. Kuullut vain lukemattomat kerrat.
Olin nuorena ahdistunut ja tunteei heittelivät, enkä ollut valmis seurustelemaan. Silti jotkut miehet olisivat kovasti halunneet seurustella kanssani ulkonäköni takia. En kuitenkaan ollut ylimielinen, ilkeä ja päällekäyvä, vaan pikemminkin ujo. Jotkut miehet kokivat varmaan suojelunhalua. Minua hävetti silloiset vaikeuteni itseni kanssa. Halusin olla rauhassa, kasata itseäni ja rakentaa elämääni eli opiskella ja keskittyä työnhakuun. Siihen meni useita vuosia kunnes koin olevani valmis parisuhteeseen. Olen aina halunnut rauhallisen ja vakaan miehen. Olenitsekin rauhoittunut vuosien varrella. Levottomuus ja riitaisuus vain rikkoo asioita ja ihmisiä.
Huvittaa tuo laihuus. Silloin kun mä olin nuori, lähes jokainen nainen oli laiha. Silloinkin ne kauheimman kiusaajaluonteen omaavat veti miehiä puoleensa kuin magneetti, vaikka olisi ollut liikakiloja ja pärstäkin kuin petolinnun you know? Eli Justiina tyyppiset.
Mikään ei siis ilmeisesti ole muuttunut, paitsi ehkä nykyään vaaditaan vähän ulkonäöltään päivitetty Justiina?