Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monia miehiä kiehtoo luonteeltaan aivan h-tin hankala mutta kohtuullisen hyvännäköinen nainen?

Vierailija
12.03.2025 |

Tuntuu välillä, että tällainen voittaa usein ulkonäöltään samaa tasoa olevan, mutta kivamman naisen...

Traumakemiaa?

Kommentit (235)

Vierailija
61/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla vähän jännitystä elämässä... Koskee kyllä sekä miehiä, että naisia, niitä jännien etsijöitä riittää.

Vierailija
62/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on yksi poikkeuksellisen kaunis nainen ja kyllähän kaikki miehet ja osa naisistakin tekisi mitä vain hänen vuokseen. On luonteeltaan vetäytyvä ja suht kylmä kaikille, silti kaikki yrittävät kaveerata. Olen ajatellut, että on tuollainen sillä voi olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän syynä.

Itsekin olin suhteessa ns hankala alussa varmaan puolivuotta. Ehkä jopa ilkeäkin(?)

Sitten lopulta rakastuin ja muutuin kiltiksi. No mies vetäytyi. Ja lopulta halusi erota. 1,5 vuotta myöhemmin. 

Jostain syystä se vaativa kp alussa sai tämän miehen polvilleen. *en toki ollut pelkästään kp, mutta sellainen vähän vi ttuileva, ja lapsellinen*

Vierailija
64/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän jopa psykan osastolla olevia (siis olivat siellä parhaillaan) ja jotkut miehet yrittivät kovasti.

Jokunen hoitajakin sekaantui hoitojakson jälkeen.

En tiedä mikä juttu. Toisaalta ajattelen valta-asetelmaa..

Eihän siitä kauaa ole kun joku downnaisen vanhempi avautui siitä, kuinka miehet yrittävät jatkuvasti lähestyä hänen tytärtään. Siis ihan tavalliset miehet, ei toiset kehityvammaiset.

Vierailija
65/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kauneus ja mahdolliset muut hyvät ominaisuudet sumentavat miehen pään, ja nuorehko mies unohtaa sulavasti naisen ongelmat korvien välissä. Vanhempi mies ei enää unohda, vaan keskittyy naisessa ensimmäisenä pääkopan sisältöön.

Vierailija
66/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestyttävyys ja ulkonäkö.

Miten ylimielisyys tekee lähestyttäväksi?

Riippuu ja roikkuu, mutta yleisesti ottaen pahimmat ja pöpipäisimmät femme fatalet, jotka tiedän ja joiden kanssa olen itsekin joutunut tekemisiin ovat olleet helposti lähestyttäviä. Harva mies lähtee piirittämään etäistä naista.

Tämä!

Suomalaiset miehet ovat niin saamattomia vässyköitä, että eivät saa aikaiseksi lähestyä naisia, joten Suomessa nainen voi vain valita miehen, kenet haluaa ja alkaa suhteeseen. Yleensä nämä persoonallisuushäiriöiset ovat rohkeampia aloitteentekijöitä kuin kiltit ja ujot naiset, joten siksi heillä riittää miehiä.

Vierailija
67/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niitä "kakku päältä kaunis"-tapauksia jotka on liian hyvää ollakseen totta. Omaan silmään kaunis nainen joka on minusta suuresti kiinnostunut? Vaikeahan sellaista on vastustaa, vaikka jollain tasolla epäilee piilokameraksi tai vastaavaksi. Totuus paljastuu sitten myöhemmin kun on kädet syvällä gagassa.

Vierailija
68/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ajatuksia vain siedetään,ei ne miehiä kiinnosta - fyysisistä syistä.

Vierailija
69/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ja roikkuu, mutta yleisesti ottaen pahimmat ja pöpipäisimmät femme fatalet, jotka tiedän ja joiden kanssa olen itsekin joutunut tekemisiin ovat olleet helposti lähestyttäviä. Harva mies lähtee piirittämään etäistä naista.

Tämä!

Suomalaiset miehet ovat niin saamattomia vässyköitä, että eivät saa aikaiseksi lähestyä naisia, joten Suomessa nainen voi vain valita miehen, kenet haluaa ja alkaa suhteeseen. Yleensä nämä persoonallisuushäiriöiset ovat rohkeampia aloitteentekijöitä kuin kiltit ja ujot naiset, joten siksi heillä riittää miehiä.

Milläs logiikalla itse kilttinä ja ujona naisena et ole vässykkä, vai vedotaanko tässä taas johonkin esihistoriallisiin ritariarvoihin.

Vierailija
70/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tämän naisen käytös on avoimempaa ja "räväkämpää" ja hän vaikuttaa helpommin lähestyttävältä kuin se mukavampi tyyppi. 

Olen kyllä todellakin huomannut saman ilmiön. 

Vierailija
71/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sellaiset kiltit ja kunnolliset kiinnostuu meistä puolihulluista mutta hyvännäköisistä. Yksi heistä meni mun kanssa naimisiin ja olen ihan varma että katuu kyllä ainakin välillä ja olisi kokonaisonnellisempi jonkun toisen kanssa. 

Vierailija
72/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän jopa psykan osastolla olevia (siis olivat siellä parhaillaan) ja jotkut miehet yrittivät kovasti.

Jokunen hoitajakin sekaantui hoitojakson jälkeen.

En tiedä mikä juttu. Toisaalta ajattelen valta-asetelmaa..

Eihän siitä kauaa ole kun joku downnaisen vanhempi avautui siitä, kuinka miehet yrittävät jatkuvasti lähestyä hänen tytärtään. Siis ihan tavalliset miehet, ei toiset kehityvammaiset.

Epämiehet, huomaavat kyllä mistä kyse tytössä. 

Vierailija
73/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala luonne on jatkuva ongelma ratkaistavaksi, eikä tule pelkoa että suhde olisi yhdentekevä ja ehkä naisen puolelta pian päättymässä. Plus media on ehdollistanut meidät siihen, että hankala on oletusarvo.

Tuntemani kaunis ja siperhankala, epävakaa, pyöritti parhaimmillaan neljää miestä samaan aikaan. Draamaa ja eroja riitti.

Rauhoittui vähän kun sai terapiaa ja jonkun lääkityksen. Mutta sietämätön itsekkyys jäi jäljelle.

Tapailin parikymmentä vuotta sitten juuri tuollaista naista - sillä erotuksella, ettei hän mennyt terapiaan (mihin olisi todellakin ollut tarvetta). Hän meni sittemmin naimisiin ulkomaisen miehen kanssa ja sai pari lasta. Mietin, olisiko tasaantunut - se luulo karisi, kun satuin näkemään hänen viimeaikaiset somepostauksensa. Ihmettelen, jos avioliitto on kestänyt.

Vierailija
74/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Milläs logiikalla i

Saamaton vässykkä ei välttämättä ole ujo. Saamaton vässykkä on aloitekyvytön ja liian tottunut siihen, ettei tarvitse ottaa vastuuta omista ihmissuhteista. Tällaisia on liian suuri osa Suomen miehistä.

Vierailija
75/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän tätä testata.. olisi tarkoituksella töykeä ja veemäinen treffeillä ja muuallakin ja katsoa, josko miehet kiinnostuu..

Vierailija
76/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastuin parikymppisenä sellaisenn oikein jännisnaisten kuningattareen. Oli todella hurjan elämän elänyt, entinen narkomaani ja ulkomailla kadulla elänyt jne, mutta uskomattoman lumoava aura hänellä oli. Hän sai myöhemmin kuitenkin pakkansa kasaan, opiskeli lisää ja päätyi hyviin töihin. Työpaikalla ehkä eivät tienneet hänen menneisyyttään..

Vierailija
77/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itsekin nuorena sekaannuin sellaiseen "Hollywood-kaunottareen" joka paljastui naispuoliseksi Hitleriksi.

Eva Hitler (os. Braun)?

Vierailija
78/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rakastuin parikymppisenä sellaisenn oikein jännisnaisten kuningattareen. Oli todella hurjan elämän elänyt, entinen narkomaani ja ulkomailla kadulla elänyt jne, mutta uskomattoman lumoava aura hänellä oli. Hän sai myöhemmin kuitenkin pakkansa kasaan, opiskeli lisää ja päätyi hyviin töihin. Työpaikalla ehkä eivät tienneet hänen menneisyyttään..

🤢

Vierailija
79/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei sellaista kiltin oloista sievää naapurintyttöä niin helposti uskalleta lähestyä kuin sitä rempseämpää ongelmatapausta. Omassa kaveripiirissä ainakin se "räväkkä" saa selvästi eniten huomiota vaikka kaikki on ihan nättejä naisia. Tämä yksi on vaan selvästi se avoimin ja rohkein (ja epäonnistuu parisuhteissaan aina). 

Vierailija
80/235 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille riittää kun kun on hoikka ja kaunis. Muu on samantekevää. Saa olla vaikka millainen noita jos on kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan