Saatteko Pikkuväessä hyvää palvelua?
Lähinnä Kampin liikettä tarkoitan kun itse olen asioinut pelkästään siellä.Olen saanut siellä...hmm outoa palvelua (?).Soitin ja varasin sieltä Ticketin plain rain setin,kun menin hakemaan settiä niin sitä ei ollutkaan.Lupasivat lähettää puvun sitten kun se saapuu toisesta liikkeestä.Myyjät supisivat keskenään.Tuli jotenkin outo olo...
En tiedä,mikä näissä kaupoissa mättää? Mielestäni Pikku Kipparissakin on ihmeellistä palvelua (tai se vaihtelee?),siellä on yleensä kolme myyjää ja kaikilla on aina mukamas hirveästi hommia.
Onkohan ongelma mun päässä (?) vai mitä mieltä te olette?
Oletteko olleet tyytyväisiä erikoisliikkeiden palveluun ja missä olette saaneet hyvää palvelua?
Kommentit (13)
Siksi ei ole tullut käytyä Munkassa.Näköjään muillakin on huonoja kokemuksia.
Tämä " maalaisäiti" on käynyt muutaman kerran Kampin Pikkuväessä ja saanut myös osakseen omituista palvelua. " Merkitseviä katseita" , kun en heti ostanut ensimmäistä esiteltyä vaatetta ja lopulta kun ostin vain yhdet housut, niin hyvä kun kiitosta lopulta sanottiin. Ajattelin, että olen niin maalaistollon näköinen, etteivät viitsineet palvella. No ikävä fiilis siittä kuitenkin jäi ja kierrän varmasti kaupan vähän kauempaa ellei sitten ole kiikarissa jotain " must" ostettavaa.
Toisaalta ovat ehkä hiukan liian päälle käyviä ne myyjät joskus. Eli sinne ei melkein voi mennä saamatta myyjää varjokseen..
Harmitti kun olin lähtenyt kaupungille pelkästään puvun takia ja sitä ei ollutkaan.Eivät edes pahoitelleet asiaa.Ok,puku tuli postissa mutta jotenkin ikävä maku jäi.Pikkuväessä on tosi nättejä vaatteita mutta ilmapiiri ei oikein innosta.
Boboissa ja Ziccossa olen saanut aina hyvää palvelua.
Pikkuväessä on ihan kiva asioida ja ovat avuliaita palvelemaan. Välillä tuntuu kuitenkin, että jos jokin ei miellytäkkään, niin tulee vähän pakko ostamisen maku. Ehkä siis aavistuksen tyrkyttävää palvelua...ihan jees paikka kuitenkin :)
Myyjät ovat ystävällisiä ja ammattitaitoisia ja auttavat mielellään.Joskus vain tulee hieman " outo olo" jos ei ostakaan mitään.Vähän tyyliin " eikö kelpaa" .En osaa oikein selittää mutta vähän sellainen tunne kuin myyjä ajattelisi että on hankala asiakas kun ei mikään kelpaa.Usein vain tiedän mitä etsin ja olen tarkka maustani.
Toisaalta kerran olen törmännyt myös päinvastaiseen asiaan eli myyjä ihan selvästi " mielisteli" ja se tuntui jotenkin kamalan kiusalliselta.Enkä todellakaan kuvitellut sillä siskoni jonka kanssa asioin sanoi ihan samaa.
Mutta Pikku Kippari onkin sitten ihan oma lukunsa ja minäkin aina säännöllisin väliajoin boikotoin ko. liikettä.Palvelu töykeää ja välillä annetaan täysin katteettomia lupauksia!
Hyvää ja ystävällistä palvelua olen saanut aina Pompiissa, Zicccossa, Pikkukengurussa jne.
Kun viime syksynä tyrkytettiin 2 numeroa liian isoa Ticketin haalaria tyyliin " pitäähän sitä kasvuvaraa olla" ja talvella kun etsin rukkasia, niin kun oikeaa kokoa & väriä ei ollut niin tyrkytettiin koon 4 (etsin koon 1) hanskoja. Muuten kyllä asiantuntevia myyjiä, mutta tuo tyrkytys.
Parhaimman palvelun olen saanut Ziccossa ja joskus Pompiissa. Mutta Pompiissa tuntuu välillä että kun tulee enemmän kanta-asiakas, niin vain häntä palvellaan, että tuolla ei olla kauhean huippupalvelua saatu, toisaalta hyvä kun en tykkää että myyjä kävelee perässä ja tyrkyttää.
Boboissa on Sellossa ja Myyrmannissa ollut hyvä palvelu, Nurmijärvellä ei ollenkaan (sama myyjä myy myös Marimekossa ja viinimyymälässä & kenkäkaupassa), joten palvelua tuolla ei saa.
aina paljon jengiä. Mä käyn vanhana munkkalaisena aina Munkassa ja siellä meno on niin rauhallinen. :-) Saa rauhassa katsella ihmetellä ja " vaivata" myyjää, eikä ole semmoinen olo, että nyt pitää ostaa vähintään 100¿:lla.
Helsingissä käydessäni menen suorintatietä Aapiskukkoon jossa saan katsella rauhassa ja on hyvät valikoimat minua mielyttäviä merkkejä. Palvelu on hyvää ja osaavaa, ei tuputeta. Vaihtojen kanssa ei ongelmia eikä kuulusteluja. Kiva kauppa. Myös Pompii viehättää.
Siis jopa kaksi vuotta vanhoja Remuja jne.
...suosin Munkan pikkuväkeä. Auton saa eteen ja ostoksilla käynti on nopeaa. Kamppi on tietysti kiva, jos aikoo shoppailla enemmän useammassa kaupassa. Ja tähän mennessä palvelu on molemmissa ollut hyvää. Varsinkin munkassa on tosi leppoisaa asioida. Pompiissa en ole saanut palvelua, mikä on kiva. Saa ihmetellä itsekseen ja kysyä vasta kun kysyttävää on. Samoin aapiskukko ja zicco on mukavia ; siellä tulee pyörähdettyä, jos on muutoin asiaa sille suunnalle. Yleensä mä kestän aika monenlaista palvelua.
Hän jotenkin tuskastuu, kun häneltä tiedustelee vaikka tulevasta mallistosta. Ihan hirveä vaiva ilmeisesti katsoa jostain, onko esim. jotain takkia tulossa heille vai ei, jos asiaa ei satu muistamaan. Vaaleampi ei hänkään ole mikään jymymyyjän prototyyppi. Nuori tyttö on ihan mukava, mutta ei erityisemmin tunne kokoja jne. Olen tosin tainnut nähdä hänet vain kerran siellä. Ehkä oli tuuraamassa jotakuta.
Asian- ja valikoiman tuntemuksessa olisi parantamisen varaa monissa muissakin lastenvaateliikkeissä. Luulisi, että olisi esim. edustetuille merkeille eduksi, että he järjestäisivät jonkinlaista koulutusta myyjäliikkeille ihan perusasioista.
Ilmeisesti luontaisia myyjiä on harvassa. Joko tulee tuputuksen makua tai päinvastoin tietoa ei meinaa saada nyhtämälläkään.
maalisäiti_2003:
Minullakin ikävät kokemukset tummasta myyjästä. Ekalla käyntikerralla innostuin että hei, täällähän on kivan näköisiä vaatteita, alankin tehdä ostoksia täällä. Kyseinen myyjä kuitenkin suhtautui meihin (olin lapsen kanssa liikkeellä) tosi nuivasti kun sanoin että katselemme nyt vain. Äänensävy sai minut tuntemaan itseni lähes myymälävarkaaksi, kun en heti halunnut ostaa mitään. No, Kamppi oli vasta avattu emmekä tarvinneet juuri sillä hetkellä mitään, halusin vain vastaisen varalle käydä tutustumassa liikkeeeseen + katsomassa valikoimaa.. Tyly vastaanotto sai minut kuitenkin kiertämään liikkeen kaukaa pitkän aikaa. Toisella kertaa sattui eri myyjä (oli tosi mukava), ja löysimme lapselle kivat kesäasut, joista tulikin suosikkiasut koko kesäksi. Ajattelin että ehkä sillä ekalla myyjällä sattui vaan silloin olemaan huono päivä.
Ennen joulua tarvitsin sitten lapselle nykyistä kokoa isommat rukkaset ja kypärämyssyn, ja menimme Pikkuväkeen joka sattui sopivasti matkan varrelle. Meille sattui taas tämä tumma myyjä, ja hän alkoi väittämään että entiset rukkaset ovat ihan sopivat (!!), eikä olisi millään lähtenyt hakemaan isompaa kokoa rukkaisia + myssyä takahuoneesta! (siis haloo, kai minä nyt itse tiedän jos lapseni rukkanen on jäänyt pieneksi :). Sitten kun hän haki rukkaset niin antoikin meille saman koon mikä meillä oli ennestään eikä sitä isompaa, jota pyysin. Sovittaessani lopulta saamaani isompaa rukkasta lapsen käteen hän alkoikin yhtäkkiä palvella toisia asiakkaita (hän kyllä kysyi että voiko hän ottaa tämän tässä välissä, mutta näillä asiakkailla sattuikin olemaan ostoksia jotka piti laittaa lahjapakettiin). Olisin vaan nopeasti tsekannut rukkasen koon ja maksanut. En jaksanut enää odottaa talvivaatteissa hikoilevan lapsen kanssa - etenkin kun paketoiminen näytti kestävän ja kestävän - vaan lähdimme pois ja marssimme Stockmannille josta sain samat rukkaset pari euroa kalliimmalla, summa jonka maksoin mielelläni palvelusta = myyjä oli meille ystävällinen ja jutteli kivasti lapsellekin.
Hauska (?!) kuulla etten ole ainoa joka on saanut Kampin Pikkuväessä hieman outoa " palvelua" . Harmittaa vaan, kun heillä on ihan kivoja vaatteita, mutta en viitsisi pilata päivääni törmäämällä kyseiseen myyjään.