Ihmiset nuolee kaupoissa sormiaan että saa hedelmäpussit auki,ulkona tungetaan tupakka suuhun. Ei ihme että mahataudit leviää!
Sormet pois suusta. Jos pakko vetää se syöpäkääryle niin käsidesiä.
Kommentit (77)
Koronan aikaan ihmiset oppivat kumman tarkoiksi käsihygieniassa ja vatsataudit oli minimissä.
Muistaa pestä käsiä niin hyvä jurru vaikka (kaupan) pusseja nuoleskelee.
Syöpäkääryleen imiät on niin kyllästettyjä, ettei niinin pöpöt tehoa.
Itse nuolen aina että saan pussin auki ja se on aivan normaalia käytöstä.
Ei vaan liiallisella hygienialla on tultu tilanteeseen että ihmiset ei kestä pieniä määriä bakteereja! se on hyvä vaan että vähän näppiä nuollaan ja otetaan pussi. Tasainen altistu bakteereille ja viruksille pitää vastustuskyvyn yllä.
Kuka on keksinyt että voitas tauteja välttää käsidesillä ja maskeilla? Desinfiointiaineet pitäs kieltää muualta kuin ammattikäytöstä
Hyvä kysymys tuo tuo tupakka,mitenhän jos koskenut vaikka hissin nappeja joita joku norosormi näpelöinyt ja sitten menee ulos,kaivaa tupakan askista ja pistää suuhun niin saastuuko koko aski? Vai onko niin lyhyt aika ettei ehdi siirtyä sormista?
Pitäiskö siis kieltää saastaiset hedelmäpussit, jos niiden nuolemisesta tulee vatsatauti?
Lopeta valehtelu! Kukaan nuole käsiään, jotta sais pussin auki!
Vierailija kirjoitti:
Lopeta valehtelu!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia käytöstä. En ole ikinä nuollut sormiani noitten pussien aukaisua varten ja aina ne ovat auenneet helposti.
T N60+
Me olimme aikoinaan ajamassa silloisen poikaystävän kanssa toisesta kaupungista kotiin;poikakaveri oli kääntänyt meille sätkiä ja joimme yhteisestä limsapullosta.Olimme melkein perillä kun kundi huusi että viddu huono olo! ja ja pysäytti ja oksenti. Vaihdettiin kuskia kun eihän se voinut ajaa.
Seuraavana päivänä minä aloin oksentaa. En tiedä tarttuko se sätkistä,limsapullosta vai siitä että oltiin kahdestaan pienessä tilassa
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tunrtemani,myös minä itse nuolaisee sormea jotta hedelmäpussi aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ala asteen opettaja nuolaisi näppejään joka kerta ennen sivun kääntämistä.
Kyllä minäkin olen kiinnittänyt huomioita siihen, miten käsittämättömän monet todella nuolaisevat sormiaan, kun avaavat hedelmäpussia. Tai lounaalla nuolaistaan kastiketippa sormesta, jopa keskellä linjastoa, eli kun on ensin koskettu monen käyttämiin ottimiin ja kohta taas kosketaan sylkisormilla ottimiin. Ja varsinkin vanhemman polven sankarit nuolaisevat sormia ennen kuin alkavat selailla paperipinoa tai kääntävät sivua. EIIIIII, ei sormia suuhun, ei.
Mä nuolen muidenkin asiakkaiden pussit auki
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan itsekkäille kalluille normaalia käytöstä, ei älykkäille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia käytöstä. En ole ikinä nuollut sormiani noitten pussien aukaisua varten ja aina ne ovat auenneet helposti.
T N60+
Kyllä jotkut tekee niin. Nähty on.
Sormien imeskelijöiden kannattaa muistaa, että niitä kaupan koreja ja kärryjä ei pestä juuri koskaan.
Höpö höpö.