Pajonko 39v miehellä on vielä aikaa löytää nainen jos haluaa perustaa ydinperheen?
Naisella ei siis saisi olla lapsia jo valmiiksi.
Perheen voisi piankin, kunhan parisuhde on todettu toimivaksi ja molemmin puolin rakkaudelliseksi
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vain ota vanhaa, yli 30v naista. Miehenä sinulla ei ole kiirettä. Voit rauhassa valita hyvän yksilön.
Tämä!
Wanhoihin +25 v. h a r p p u i h i n ei kannata sekaantua, koska tilanne tulee olemaan "dont stick your dick in crazy b i t c h".Tuollaisen kanssa kun erehtyy alkaa miekkailemaan, niin niistä psykooseista ei ihan heti loppu tulekaan. Siinä on akuutisti isäksi huijaukset-tulilla, elarit, itsenirhaus-uhkaukset, perättömät raiskista-syytökset tulilla, ja jos sattuu olemaan jo kersoja sellaisen kanssa, niin sossut pyörii nurkissa ja ringaa kokoaika, kun hullu on valehdellut niille kaikkea mitä kuvitella saattaa, siis aivan helvetin uskomattomia juttuja kuullut esimerkkeinä, niillä ei ole mitään rajoittimia kun kunnon psykooseissaan alkavat vainoamaan ja valehtelemaan sossuille. Ja jos on asumassa saman katon alla, niin mitä tahansa voi oletta
Vähän kyllä epäilen sinunkin geeniesi tasoa nyt. Kuitenkin suurin osa ainakin yrittää elää ihan tavallista perhe-elämää. Osa ei osaa ja vanhemmista voi saada vinkkiä, vaikka ihmiset onkin yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm mä oon ite 34 vuotias ja täytän tänä vuonna 35 vuotta. En ole itse koskaan seurustellut, nuorempana oli muutamia irtosuhteita ja säätöjä, nyt varmaan 10 vuotta olen ollut ilman irtosuhteitakaan. Onkohan mulla minkälaiset mahdollisuudet löytää se oikea nainen ja perustaa perhe? Olen vakiduunissa, päihteetön.. jne mutta olen introvertti eli viihdyn yksin paljon mieluummin kuin ihmisseurassa.
Jos sinä perustat perheen, niin sinähän olet sitten koko ajan ihmisseurassa. Et ole tainnut miettiä asiaa loppuun asti.
Olen eri introvertti. Ihmisseura on todella kuormittavaa, mutta mun elämässä on pari henkilöä, joitten seura ei väsytä. Oikeanlaisen ihmisen seurassa voin siis olla helposti. Kumppanini on sellainen. Toki tutustumisessa ja toiseen
Myös vanhat miehet ei jaksa lapsia, jo kuusikymppinen voi olla ihan pois pelistä voimien takia. Jos edes kykenee alkuun saattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika rankalla kädellä rajaat suurimman osan sulle teoriassa mahdollisista kumppaneista pois kun pidät kiinni siitä että naisella ei saa olla lapsia. Parikymppiseen kumppaniin sulla tuskin on mitään saumaa, ja joku 34-vuotias puolestaan saattaisi olla kiinnostunut, mutta jos hän ylipäätään lapsia haluaa niin hänellä myös saattaa sellainen jo olla. Jos ei ole, siihen on yleensä joku syy: Hän ei joko halua tai voi saada niitä tai on jollain tavalla sen sorttinen (esim. hullu tai ruma) ettei kukaanmuukaan ole halunnut hänen kanssaan perheellistyä. Etsit jotain yksisarvista.
Naisen rumuus ei ole este, miehen on. Miehet ei seksikumppaneitaan tunnetusti paljon valikoi.
Aloittaja ei sulla ole kauaa aikaa.
Yli 35-vuotiailla miehillä alkoi näkyä vaikeuksia saada lapsia. Jos miehen ikä oli puolestaan yli 40-vuotta, olivat miehestä johtuvat hedelmöitysongelmat jo merkittäviä.
Ongelmat johtuvat sperman laadusta. Miesten ikääntyessä sperman DNA heikkenee. Tästä seuraa hedelmöitysvaikeuksia. Myös keskenmenoriski on korkeampi, jos mies on yli 35-vuotta.
https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/miehen-hedelmallisyys/viimeine…
Viikon verran jos haluaa terveen lapsen
Kyllä tuossa iässä alkaa siittiöiden laatu olla jo aika huono.
Taitaa olla juna jo mennyt.. Tuolla ikää ei enää siemen idä varmasti ja jos itää niin erityislapsen mahdollisuus on suuri.
Valitettavasti moni mies on mennyt tähän huijaukseen että "mies voi tulla isäksi koska tahansa". Teknisesti totta, mutta käytännössä ei todellakaan. Itsekin havahduin liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla juna jo mennyt.. Tuolla ikää ei enää siemen idä varmasti ja jos itää niin erityislapsen mahdollisuus on suuri.
Valitettavasti moni mies on mennyt tähän huijaukseen että "mies voi tulla isäksi koska tahansa". Teknisesti totta, mutta käytännössä ei todellakaan. Itsekin havahduin liian myöhään.
Käytännössä ongelma on siinä, että liian myöhään havahtuvilla miehillä on ihan epärealistisia kuvitelmia siitä, mitä naiset haluavat. Jos he olisivat kuunnelleet naisia toisten miesten sijaan, ongelmaa ei olisi.
Mutta näinkin se Darwinin palkinto poistaa jästejä geenipoolista.
Kaveri on 34v ja seurustelee 20v naisen kanssa. Nainen on nytten 4 kk raskaana. Joten kyllä sulla on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on 34v ja seurustelee 20v naisen kanssa. Nainen on nytten 4 kk raskaana. Joten kyllä sulla on aikaa.
Kun valitsee sinisilmäisen naisen joka on rakastunut ja alkuhuumaa täynnä, niin näin voi helposti tapahtua.
no mies kykenee lisääntymään koko elämänsä, ja nainen alkaa olla riskirajalla +30 vuotiaana. synnytyksen komplikaatioriskiä tarkoitan, ja munasolut alkaa heikentyä myös. eli sinulla ei ole kiirettä, mutta jos naamaa ei voi rakastaa kukaan muu kuin äiti, pitää lompakon olla melkoisen paksu. onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toisinpäin tuskin olisi edes mahdollista, että 20v jannu haluaisi lapsen 34v tädin kanssa. Mutta naisille tämä ei näytä olevan mikään ongelma, lisääntyä itseään yli 10v vanhemman miehen kanssa.
Moniham on tuossa iässä hakemut tuontivaimon. Niitä saa nuoriakin, joten ei tosiaan kiirettä.
Ton ikäisen kannattaa vaan panna paljaalla. Siinä se ydinperhe muodostuu jos palaa pohjaan. Näin tehtiin ennen ja pysyttiin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinpäin tuskin olisi edes mahdollista, että 20v jannu haluaisi lapsen 34v tädin kanssa. Mutta naisille tämä ei näytä olevan mikään ongelma, lisääntyä itseään yli 10v vanhemman miehen kanssa.
No mä nyt reagoin sun provoosi kun muut eivät viitsi, kun noin kaivat. Taputapu.
Filippiiniläiset naiset puhuvat parempaa englantia kuin thaimaalaiset ja he ovat katolilaisia joten kirkkohäät mahdolliset.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko palstan miehet vihdoinkin vastata. Miksi ette voi avata Tinderiä Bulgariassa tai Turkissa? Google translate kääntää. Suomesta pääsee sekä Rovaniemeltä että Helsinki-Vantaalta suoraan Turkkiin. Sofiaan lentää Kööpenhaminan kautta. Torista saa aitoustodistuksellisia luksusvermeitä.
Sua näyttää toi Bulgaria ja Turkki kiinnostavan niin paljon, että voisit itse mennä sinne. Ihan oma-aloitteisesti. Tutustumaan niihin paikallisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä ongelma on siinä, että liian myöhään havahtuvilla miehillä on ihan epärealistisia kuvitelmia siitä, mitä naiset haluavat. Jos he olisivat kuunnelleet naisia toisten miesten sijaan, ongelmaa ei olisi.
Mutta näinkin se Darwinin palkinto poistaa jästejä geenipoolista.
No mä olen kuunnellut naisia koko elämäni ajan. Menetin elämänhaluni. Eli en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun valitsee sinisilmäisen naisen joka on rakastunut ja alkuhuumaa täynnä, niin näin voi helposti tapahtua.
Ettei vaan olisi helpommin sanottu kuin tehty.
Juuri näin, ihan puolin ja toisin. Ensin täytyy olla se parisuhde. Muu on huijausta. Kuuntelin Aten juttuja kuinka aikoi alunperin lapsen takia vaihtaa naisiin, että niinkuin mitä ihmettä. Kukaan ei pysty vaihtaa kiinnostustaan noin vain, mitä hän ei ole avannut itse.