Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pajonko 39v miehellä on vielä aikaa löytää nainen jos haluaa perustaa ydinperheen?

Vierailija
12.03.2025 |

Naisella ei siis saisi olla lapsia jo valmiiksi.

Perheen voisi piankin, kunhan parisuhde on todettu toimivaksi ja molemmin puolin rakkaudelliseksi

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailman tilanteessa jättäisin nuo ydinasiat omaan rauhaansa.

Vierailija
62/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo parikymmentä vuotta myöhässä, mutta jos toimeen ryhdyt, ota aikuinen nainen.  Naiset ovat hedelmällisiä 50 vuotiaiksi asti, vaikka tässä yritetään muuta väittää.  Terv. nainen 68v.

Minkähän takia tuo pakotus muuten on, että alle 30v pitäisi tehdä lapest. Ovatko päälle 30-vuotiaat liian omapäisiä, vaikeita hallittavia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm mä oon ite 34 vuotias ja täytän tänä vuonna 35 vuotta. En ole itse koskaan seurustellut, nuorempana oli muutamia irtosuhteita ja säätöjä, nyt varmaan 10 vuotta olen ollut ilman irtosuhteitakaan. Onkohan mulla minkälaiset mahdollisuudet löytää se oikea nainen ja perustaa perhe? Olen vakiduunissa, päihteetön.. jne mutta olen introvertti eli viihdyn yksin paljon mieluummin kuin ihmisseurassa.

Jokin syy siihen parisuhteettomuuteen on. Ja jos sitä ei ole korjattu, niin mahdollisuudet ovat samat kuin tähän astikin.

Introverttiys ei naisia haittaa. Mutta esim mielenterveysongelmat, jotka sinä olet nimittänyt introverttiydeksi, haittaavat.

Vierailija
64/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden päästä ap kirjoittelee edelleen palstalle: "Paljonko 49 v. miehellä on aikaa löytää lapseton nainen ydinperheen perustamiseen?"Ja edelleen osa ilmoittaa että ei hätää, hyvin ehtii. 40 on sekä naisilla että miehillä sellainen aika armoton raja että jos niitä mukuloita ei siinä vaiheessa ole niin tilastojen mukaan niitä ei yleensä ole jatkossakaan. 

Vierailija
65/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi pitäisi saada alulle 0 - 2 vuodessa. Max 4 vuodessa, jos sinua nuoremmilla on tapana ihastua sinuun.

Vierailija
66/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm mä oon ite 34 vuotias ja täytän tänä vuonna 35 vuotta. En ole itse koskaan seurustellut, nuorempana oli muutamia irtosuhteita ja säätöjä, nyt varmaan 10 vuotta olen ollut ilman irtosuhteitakaan. Onkohan mulla minkälaiset mahdollisuudet löytää se oikea nainen ja perustaa perhe? Olen vakiduunissa, päihteetön.. jne mutta olen introvertti eli viihdyn yksin paljon mieluummin kuin ihmisseurassa.

Jos sinä perustat perheen, niin sinähän olet sitten koko ajan ihmisseurassa. Et ole tainnut miettiä asiaa loppuun asti.

Olen eri introvertti. Ihmisseura on todella kuormittavaa, mutta mun elämässä on pari henkilöä, joitten seura ei väsytä. Oikeanlaisen ihmisen seurassa voin siis olla helposti. Kumppanini on sellainen. Toki tutustumisessa ja toiseen tuttumisessa meni aikaa.

Pienen lapsen seura on kuormittava, kun siinä täytyy olla ihan koko ajan kuulolla ja saatavilla. Koskaan ei pysty uppoamaan omiin ajatuksiin edes kymmeneksi minuutiksi vaan aina pitää toisella korvalla kuulostella mitä lapsi tekee. Sitä ei ymmärrä ennen kuin itkee ilosta, kun pääsee yksin viemään roskat ulos.

Vierailija
67/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo parikymmentä vuotta myöhässä, mutta jos toimeen ryhdyt, ota aikuinen nainen.  Naiset ovat hedelmällisiä 50 vuotiaiksi asti, vaikka tässä yritetään muuta väittää.  Terv. nainen 68v.

lääkkeet

Vierailija
68/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä perustat perheen, niin sinähän olet sitten koko ajan ihmisseurassa. Et ole tainnut miettiä asiaa loppuun asti.

Se voi olla syynä parisuhteettomuuteen ja perheettömyyteen. Kun ei mieti asioita loppuun asti.

Vierailija
69/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rankalla kädellä rajaat suurimman osan sulle teoriassa mahdollisista kumppaneista pois kun pidät kiinni siitä että naisella ei saa olla lapsia. Parikymppiseen kumppaniin sulla tuskin on mitään saumaa, ja joku 34-vuotias puolestaan saattaisi olla kiinnostunut, mutta jos hän ylipäätään lapsia haluaa niin hänellä myös saattaa sellainen jo olla. Jos ei ole, siihen on yleensä joku syy: Hän ei joko halua tai voi saada niitä tai on jollain tavalla sen sorttinen (esim. hullu tai ruma) ettei kukaanmuukaan ole halunnut hänen kanssaan perheellistyä. Etsit jotain yksisarvista. 

Vierailija
70/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiselle mitään muita kriteereitä kuin että lisääntymisvehkeet toimii? 

Vierailija
71/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla syynä parisuhteettomuuteen ja perheettömyyteen. Kun ei mieti asioita loppuun asti.

Voiko perheeseen ja lapsiin olla ikinä täysin valmis? Taitaa tuo selvitä vasta jälkikäteen.

Vierailija
72/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko palstan miehet vihdoinkin vastata. Miksi ette voi avata Tinderiä Bulgariassa tai Turkissa? Google translate kääntää. Suomesta pääsee sekä Rovaniemeltä että Helsinki-Vantaalta suoraan Turkkiin. Sofiaan lentää Kööpenhaminan kautta. Torista saa aitoustodistuksellisia luksusvermeitä.

Vierailija
73/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu yksilöstä. Itse olen 34-vuotias mies ja deittailen helposti vaikka lukiotyttöjä. Eipä ole siis kiirettä etsiä hedelmällinen nuori nainen lisääntymiseen. Toisaalta näytänkin paljon ikäistäni nuoremmalta ja olen keskimääräistä huomattavasti komeampi. Ottajia siis riittää vielä pitkään. Mutta suurimmalla osalla miehiä ei ole samoja speksejä. 

Vierailija
74/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vain ota vanhaa, yli 30v naista. Miehenä sinulla ei ole kiirettä. Voit rauhassa valita hyvän yksilön. 

Rauhassa valita?!? Luuletko että yksikään alle 30v hyvä yksilö on kiinnostunut rupsahtaneesta nelikymppisestä äijästä?

Tiedät varsin hyvin, että moni on. Ei sinun tarvitse täällä leikkiä tyhmää pelkän argumentin vuoksi.

Vierailija
75/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin lopetahan hupsuttelut, hoitaja hakee kohta ruokailuun. Illalla pääsetkin pelaamaan bingoa. 

Vierailija
76/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vain ota vanhaa, yli 30v naista. Miehenä sinulla ei ole kiirettä. Voit rauhassa valita hyvän yksilön. 

Rauhassa valita?!? Luuletko että yksikään alle 30v hyvä yksilö on kiinnostunut rupsahtaneesta nelikymppisestä äijästä?

Me tiedetään kyllä että sinulla ottaa ikääntyminen koville ja se ettei yhdenkään miehen pää enää käänny kuin korkeintaan poispäin. Mitä jos menisit ulos, se auttaa pahaan oloon paremmin.

Vierailija
77/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me tiedetään kyllä että sinulla ottaa ikääntyminen koville ja se ettei yhdenkään miehen pää enää käänny kuin korkeintaan poispäin. Mitä jos menisit ulos, se auttaa pahaan oloon paremmin.

Miehethän tutkitusti ikääntyvät fyysisesti naisia nopeemmin, joten mistä nainen olisi nopeasti pappaantuville kateellinen? Korvajouhistako?

Vierailija
78/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Wanhoihin +25 v. h a r  p p u i h i n ei kannata sekaantua, koska tilanne tulee olemaan "dont stick your dick in crazy b i t c h".

Tuollaisen kanssa kun erehtyy alkaa miekkailemaan, niin niistä psykooseista ei ihan heti loppu tulekaan. Siinä on akuutisti isäksi huijaukset-tulilla, elarit, itsenirhaus-uhkaukset, perättömät raiskista-syytökset tulilla, ja jos sattuu olemaan jo kersoja sellaisen kanssa, niin sossut pyörii nurkissa ja ringaa kokoaika, kun hullu on valehdellut niille kaikkea mitä kuvitella saattaa, siis aivan helvetin uskomattomia juttuja kuullut esimerkkeinä, niillä ei ole mitään rajoittimia kun kunnon psykooseissaan alkavat vainoamaan ja valehtelemaan sossuille. Ja jos on asumassa saman katon alla, niin mitä tahansa voi oletta

Voi sinua poloista, varmaan äitisi, päiväkodin hoitajasi ja opettajasikin ovat olleet yli 30-vuotiaita naisia. Miten ihmeessä selvisit aikuisuuteen? Oliko vaan silkkaa tuuria?

Vierailija
79/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi laittaa jo töpinäksi, jos perheen haluat. Tuossa iässä monesti on jo puolen vuoden sisällä ensi tapaamisesta homma laitettu alulle. Kyllähän tuossa iässä jo tietää mitä hakee ja yli kolmikymppinen nainen tietää kans. Älä kaksikymppisiin haaskaa aikaas.

Vierailija
80/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edes varma haluanko lapsia, voisin sitten haluta lapsia jos voisin olla etä-isänä ja siten ettei mun tarvi elareita maksaa. 

😹

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä