Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pajonko 39v miehellä on vielä aikaa löytää nainen jos haluaa perustaa ydinperheen?

Vierailija
12.03.2025 |

Naisella ei siis saisi olla lapsia jo valmiiksi.

Perheen voisi piankin, kunhan parisuhde on todettu toimivaksi ja molemmin puolin rakkaudelliseksi

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on 34v ja seurustelee 20v naisen kanssa. Nainen on nytten 4 kk raskaana.  Joten kyllä sulla on aikaa.

Toisinpäin tuskin olisi edes mahdollista, että 20v jannu haluaisi lapsen 34v tädin kanssa. Mutta naisille tämä ei näytä olevan mikään ongelma, lisääntyä itseään yli 10v vanhemman miehen kanssa.

Täällä yksi mies, joka on aina ollut vanhempiin naisiin kiinnostunut. Ne oman ikäiset ovat vaikuttaneet hieman lapsellisilta. Naiiveilta. Liian tietämättömiltä.

Vierailija
102/110 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mies kykenee lisääntymään koko elämänsä, ja nainen alkaa olla riskirajalla +30 vuotiaana. synnytyksen komplikaatioriskiä tarkoitan, ja munasolut alkaa heikentyä myös. eli sinulla ei ole kiirettä, mutta jos naamaa ei voi rakastaa kukaan muu kuin äiti, pitää lompakon olla melkoisen paksu. onnea matkaan.

Jokainen kykenee myös voittamaan lottovoiton, mutta ei sen varaan kannata laskea toimeentulon hankkimista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla juna jo mennyt.. Tuolla ikää ei enää siemen idä varmasti ja jos itää niin erityislapsen mahdollisuus on suuri.

Valitettavasti moni mies on mennyt tähän huijaukseen että "mies voi tulla isäksi koska tahansa". Teknisesti totta, mutta käytännössä ei todellakaan. Itsekin havahduin liian myöhään. 

Käytännössä ongelma on siinä, että liian myöhään havahtuvilla miehillä on ihan epärealistisia kuvitelmia siitä, mitä naiset haluavat. Jos he olisivat kuunnelleet naisia toisten miesten sijaan, ongelmaa ei olisi.

Mutta näinkin se Darwinin palkinto poistaa jästejä geenipoolista.

No mä olen kuunnellut naisia koko elämäni ajan. Menetin elämänhaluni. Eli en suosittele.

Ja silti, siinä sä pyörit, naisvoittoisella palstalla, keskustelemassa naisten kanssa hyvinkin naisia kiinnostavasta aiheesta, perheestä. Niin ettei se nyt noin kauhean dramaattista ole ollut, lepo vaan.

Vierailija
104/110 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja silti, siinä sä pyörit, naisvoittoisella palstalla, keskustelemassa naisten kanssa hyvinkin naisia kiinnostavasta aiheesta, perheestä. Niin ettei se nyt noin kauhean dramaattista ole ollut, lepo vaan."

Saavutin vihdoin sen pisteen, että en enää jaksa välittää.

-sama

Vierailija
105/110 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika loppui just.

Vierailija
106/110 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla juna jo mennyt.. Tuolla ikää ei enää siemen idä varmasti ja jos itää niin erityislapsen mahdollisuus on suuri.

Valitettavasti moni mies on mennyt tähän huijaukseen että "mies voi tulla isäksi koska tahansa". Teknisesti totta, mutta käytännössä ei todellakaan. Itsekin havahduin liian myöhään. 

Käytännössä ongelma on siinä, että liian myöhään havahtuvilla miehillä on ihan epärealistisia kuvitelmia siitä, mitä naiset haluavat. Jos he olisivat kuunnelleet naisia toisten miesten sijaan, ongelmaa ei olisi.

No mä olen kuunnellut naisia koko elämäni ajan. Menetin elämänhaluni. Eli en suosittele.

Ja silti, siinä sä pyörit, naisvoittoisella palstalla, keskustelemassa naisten kanssa hyvinkin naisia kiinnostavasta aiheesta, perheestä. Niin ettei se nyt noin kauhean dramaattista ole ollut, lepo vaan. 

Jaa millä palstalla? Ainakaan AVhen tuo kuvaus ei sovi. 

Eri

Vierailija
107/110 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen kuunnellut naisia koko elämäni ajan. Menetin elämänhaluni. Eli en suositte

Jaa millä palstalla? Ainakaan AVhen tuo kuvaus ei sovi. 

Eri

Tällä. Pojathan rynnivät tänne vasta kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
108/110 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tällä. Pojathan rynnivät tänne vasta kymmenen vuotta sitten."

Huomaa ylimielinen suhtautumisesi kaikkia miehiä kohtaan

Vierailija
109/110 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun mä tarkoitan nimenomaan sitä tiettyä aaltoa. Aika vähän siellä oli miehiä joukossa. Miehet taas ovat pääsääntöisesti oikein lutuisia, omalla tavallaan.

Vierailija
110/110 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun mä tarkoitan nimenomaan sitä tiettyä aaltoa. Aika vähän siellä oli miehiä joukossa. Miehet taas ovat pääsääntöisesti oikein lutuisia, omalla tavallaan.

Sana "Vierailija" kun kertookin kaiken sukupuolesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän