Pajonko 39v miehellä on vielä aikaa löytää nainen jos haluaa perustaa ydinperheen?
Naisella ei siis saisi olla lapsia jo valmiiksi.
Perheen voisi piankin, kunhan parisuhde on todettu toimivaksi ja molemmin puolin rakkaudelliseksi
Kommentit (110)
Sitten vaan elämään.
Ehkä varmistelet liiaksi?
Pelot on voitettaviksi. Etiäpäin vaan nyt.
Teoria on toinen asia, mutta käytännössä tilastojen perusteella on todella harvinaista että lapseton mies saisi ensimmäisen lapsen yli 40-vuotiaana. Joten kiirettä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missä kunnossa on siittiöt ja geenit. Jos on otettu myrkkyjä kehoon, on oireita ja piikkejä, ehkei kannata tehdä lapsia. Jos on 55v ja ei geenimutaatioita, samoin äidillä virheetön iho ja terveys, voi katsella uudelleen. Se vaatii rahaa ja omaisuutta että on antaa lapsille.
Ei kannata elätellä harhakuvitelma, että kukaan 55-vuotias mies voisi "valikoida" virheetöntä naista lastensa äidiksi.
Mun ex-deitti pisti uuden tyttöystävän paksuksi vajaan vuoden seurustelun jälkeen 40-vuotiaana
Normaalilla miehellä voisi hyvinkin vielä tärpätä, mutta jokainen väh. 2 viikkoa palstalla ollut tietää ettei Ap ole, no normaali. Joten hänen kohdallaan juna meni jo.
Edelleen ap tutkimusten mukaan, jos mies on lapseton 39-vuotiaana, niin hyvin suurella todennäköisyydellä hän myös jää lapsettomaksi.
Jos sun ikäiselle sopivalla naisella ei vielä ole lapsia niin ei se niitä haluakaan. Miksi itsekään olet näin myöhään liikkeellä?
Mun mies oli 38-vuotias, kun tavattiin eikä halunnut lapsellista. Sen tiesi.
Meillä on kolme lasta.
Olishan se ollut ehkä jaksavaisempaa saada lapset nuorena. Itse oli 36,38 ja 41.
Hienoa on ollut nyt äiti näille meidän lapsille ja hienoa minun elämässäsi on ollut saada jakaa elämää niin hienon miehen kanssa.
Itse olin aika pelokas suhteeseen. Mies rohkea ja sellainen johon luotin ja luotan.
Entuudestaan tiedettiin toisemme ennen tuota varsinaista ns. kohtaamista.
Vierailija kirjoitti:
Epätodennäköistä. Jos ajatellaan että ensin seurustelette pari vuotta niin naisen olisi hyvä olla vähintään 5 vuotta nuorempi eli nyt sellaiset 34 v. tai mieluiten ei ihan sitäkään. Suomessa parien ikäerot eivät kuitenkaan ole yleensä kovin isoja. Toki jos olet hyvin rikas ja hyvin komea niin se auttaa. Mutta kun ottaa huomioon että kyselet tätä täällä vuodesta toiseen niin et taida olla mikään saalis.
Mun lähipiirissä isot ikäerot tavallisia. Kahdella kaverilla 7v nuorempi nainen, mulla naisystävät olleet 6-11v nuorempia. Yhdellä tutulla 8v nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kolme lasta.
Olishan se ollut ehkä jaksavaisempaa saada lapset nuorena. Itse oli 36,38 ja 41.
Hienoa on ollut nyt äiti näille meidän lapsille ja hienoa minun elämässäsi on ollut saada jakaa elämää niin hienon miehen kanssa.
Itse olin aika pelokas suhteeseen. Mies rohkea ja sellainen johon luotin ja luotan.
No ap:lla ei ole naispuolisia tuttuja tai kavereita. Eikä entisiä naisystäviäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätodennäköistä. Jos ajatellaan että ensin seurustelette pari vuotta niin naisen olisi hyvä olla vähintään 5 vuotta nuorempi eli nyt sellaiset 34 v. tai mieluiten ei ihan sitäkään. Suomessa parien ikäerot eivät kuitenkaan ole yleensä kovin isoja. Toki jos olet hyvin rikas ja hyvin komea niin se auttaa. Mutta kun ottaa huomioon että kyselet tätä täällä vuodesta toiseen niin et taida olla mikään saalis.
Mun lähipiirissä isot ikäerot tavallisia. Kahdella kaverilla 7v nuorempi nainen, mulla naisystävät olleet 6-11v nuorempia. Yhdellä tutulla 8v nuorempi mies.
Teillä on poikkeava lähipiiri. Mun lähipiirissä ikäerot ovat max 2 vuotta suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun ikäiselle sopivalla naisella ei vielä ole lapsia niin ei se niitä haluakaan. Miksi itsekään olet näin myöhään liikkeellä?
Ihme jaapatusta.
Kovin moni on elänyt ja tuossa iässä alkaa olla se aika perheelle. Ihan normaalia. Ainakin minun ikäluokassani on normaalia.
Koko loppuelämä. Ihan loppuun ei kannata välttämättä odottaa sillä sitten jää ilo lapsista lyhytaikaiseksi.
Aika loppui just.
Harva jaksaa 20 vuotta eteen päin tuosta olla aktiivinen vanhempi ja laittaa lapsen aivan kaiken edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kolme lasta.
No ap:lla ei ole naispuolisia tuttuja tai kavereita. Eikä entisiä naisystäviäkään.
Syylänaama hakkaa raivona näppäimistöä :D
Niin kauan kuin sinulla seisoo ja pystyt siittämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaistaustaisilla tällainen on erittäin harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Hmm mä oon ite 34 vuotias ja täytän tänä vuonna 35 vuotta. En ole itse koskaan seurustellut, nuorempana oli muutamia irtosuhteita ja säätöjä, nyt varmaan 10 vuotta olen ollut ilman irtosuhteitakaan. Onkohan mulla minkälaiset mahdollisuudet löytää se oikea nainen ja perustaa perhe? Olen vakiduunissa, päihteetön.. jne mutta olen introvertti eli viihdyn yksin paljon mieluummin kuin ihmisseurassa.
Jos sinä perustat perheen, niin sinähän olet sitten koko ajan ihmisseurassa. Et ole tainnut miettiä asiaa loppuun asti.
Konala se jaksaa hakea - töitä, Kelan tukia ja naista. 💪