Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KEVÄÄN YHTEISHAKU 2025 - seuranta & jännitys

Vierailija
12.03.2025 |

Tämän kevään yhteishaku korkeakouluihin aukesi eilen! 

Minne itsekukin on hakemassa ja millä fiiliksillä? :)

Kommentit (6747)

Vierailija
1841/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin AMK alimmat pisteet 213.12 ja LABissa 233.806, itellä 144.119 :(

Oon lapin amk varasijallaa 32 todistuksella, mutta tuskimpa pääsee. Alotin matikan opiskelun aika nollasta eli ihan ala-aste matikasta niin siihen nähden meni hyvin, mutta en nyt ihan ajatellu, että noin huonosti. Kyllä harmittaa.

Miten muut jotka ei nyt vielä näillä päässy, ehkä varasijoilta vielä, niin millasia suunnitelmia teillä on jatkon suhteen?

Vierailija
1842/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon lapin amk varasijallaa 32 todistuksella, mutta tuskimpa pääsee. Alotin matikan opiskelun aika nollasta eli ihan ala-aste matikasta niin siihen nähden meni hyvin, mutta en nyt ihan ajatellu, että noin huonosti. Kyllä harmittaa.

Miten muut jotka ei nyt vielä näillä päässy, ehkä varasijoilta vielä, niin millasia suunnitelmia teillä on jatkon suhteen?

Ootko ajatellut, että ostaisit vaikka amk pääsykoe valmennuskurssin? Siitä voisi olla sinulle hyötyä! Tsemppiä paljon. Itse vielä jännitän tuloksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMK YAMK tulokset (pisteet) tulleet ajat sitten mutta tilastoja ootellaan, riittääkö 76/100p sisään. 

Vierailija
1844/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oamk varasija 22

Alin 324.46 ja omat pisteet 323.718

Eli lähelle meni, mutta ei taida riittää, kun vaan 13 pääsee pääsykokeilla sisään, joten ei taida varasija 22 riittää.

Mutta meni paremmin kuin odotin.

Vierailija
1845/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitsit. :( Voi todistus tuosta vielä Lappiin nousta, ei ole suosituin koulu.

Olisiko sinun mahdollista lähteä polkuopintoihin? Tosi monia aloja on Lapissa tarjolla. Ilmoittautuminen alkaa heinäkuun lopussa. On myös muissa kouluissa kuin Lapissa, jos se on turhan kaukana.

Vierailija
1846/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menisin AMK polkuopintoihin

Vierailija
1847/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ku mulle tuli jo aiemmin tieto, et mut on valittu todistusvalinnassa 4. hakutoiveeseen mut nyt yhtäkkiä se oli muuttunu et oon 1. varasijalla. Voiko se noin muuttua, vaikka siitä on lähetetty jo sähköpostiaki mulle?😢

Vierailija
1848/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ku mulle tuli jo aiemmin tieto, et mut on valittu todistusvalinnassa 4. hakutoiveeseen mut nyt yhtäkkiä se oli muuttunu et oon 1. varasijalla. Voiko se noin muuttua, vaikka siitä on lähetetty jo sähköpostiaki mulle?😢

Sinne on tullut jonoon sinun edellesi joku, jolta on esim. hyväksytty yo-kirjoitusten oikaisupyyntö tai on ollut kansainvälinen yo-tutkinto, niiden tulokset eivät valmistu yhtä aikaa suomalaisen kanssa.

Toivottavasti pääset takaisin tai ylemmäksi!

Vierailija
1849/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkiikö muilla opintopolku? Ei meinannut päässä kirjautumaan ja nyt väittää ettei minulla olisi mitään hakemuksia edes.

Vierailija
1850/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintopolku on aivan jumissa.

Vierailija
1851/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, oon 400 varasijalla :D Ei ainakaan hylätty!

Vierailija
1852/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opintopolku on aivan jumissa.

Siellä on koko vauva, jodel ja yllilauta yhtä aikaa. Siksi tulokset tulevat eri aikaan, etteivät kaikki 100 000+ hakijaa säntää kerralla...

Vierailija
1853/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oamk varasija 22

Alin 324.46 ja omat pisteet 323.718

Eli lähelle meni, mutta ei taida riittää, kun vaan 13 pääsee pääsykokeilla sisään, joten ei taida varasija 22 riittää.

Mutta meni paremmin kuin odotin.

Täällä kohtalotoveri samaan hakukohteeseen. Omat pisteet 347.784 ja 16. varasija. Olis kiva kuulla muidenkin pisteitä 😊

Vierailija
1854/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin yhden koulun hakijapalveluihin, kun mulla ei näkynyt tuloksia, vaikka tiesin tulosten tulleen. Hän sieltä tarkisti ja näki minun tulokset ja kertoi että ne on juuri julkaistu opintopolkuun. Silti minulla ei näy yhtään mitään tuloksia siellä.. mikä lie tökkii. Sanoi minun päässeen 1. hakutoiveeseen, mutta en jotenkin uskalla vieläkään luottaa ennenkuin se tieto opintopolussa näkyy 😄

Vierailija
1855/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin yhden koulun hakijapalveluihin, kun mulla ei näkynyt tuloksia, vaikka tiesin tulosten tulleen. Hän sieltä tarkisti ja näki minun tulokset ja kertoi että ne on juuri julkaistu opintopolkuun. Silti minulla ei näy yhtään mitään tuloksia siellä.. mikä lie tökkii. Sanoi minun päässeen 1. hakutoiveeseen, mutta en jotenkin uskalla vieläkään luottaa ennenkuin se tieto opintopolussa näkyy 😄

Voisitko kertoa minkä koulun hakijapalveluihin soitit? 😄

Vierailija
1856/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti menit vielä soittamaan? Eikö ihmiset osaa yhtään olla kärsivällisiä? Pitää opintopolun lisäksi tukkia puhelinlinjat.

Vierailija
1857/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti menit vielä soittamaan? Eikö ihmiset osaa yhtään olla kärsivällisiä? Pitää opintopolun lisäksi tukkia puhelinlinjat.

😄 Sitä varten kai ne palvelut on, että voi soittaa jos on joku hämminki. Sain tosi ystävällistä palvelua ja hän ihmetteli kovasti, että miten minulla ei tulokset näy vaikka ne on jo eilen julkaistu.. 

Vierailija
1858/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Yliopistojen tuloksia alkaa tippumaan? Eikös nämäkin vaikuta muihinkin hakukohteisiin?

Vierailija
1859/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea opiskelupaikan saaneille!

Vierailija
1860/6747 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin Yliopistojen tuloksia alkaa tippumaan? Eikös nämäkin vaikuta muihinkin hakukohteisiin?

Aikaisintaan ensi viikolla. Kauppis vaikuttaa paljon tradepaikkoihin ja DIA insinööripaikkoihin, mutta DIA tulee vasta ihan viimeisten joukossa, kun on tarkistettavia tehtäviä.