KEVÄÄN YHTEISHAKU 2025 - seuranta & jännitys
Tämän kevään yhteishaku korkeakouluihin aukesi eilen!
Minne itsekukin on hakemassa ja millä fiiliksillä? :)
Kommentit (6747)
Psyka ja logo ovat edelleen yhteisvalinnassa keskenään, joten käsitellään yhtenä hakuna ja tuleva yhtä aikaa.
Onko tietoa milloin kauppiksen tulokset tulleet viime vuonna?
Kaikki yamk tulokset ja osa tradenomeista, muutama insinöörikoulutus puuttuu vielä.
Odotellaan
Edelliseen, siis samkista puuttuu nuo
Palkit ovat olleet jo perjantaina. Ehkä sitten enne juhannusta ainakin, toivotaan
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa milloin kauppiksen tulokset tulleet viime vuonna?
1.7
Aiemmin kyselin siitä, miksi en löydä itseäni Vipusesta, niin siellä on tosiaan merkitty minut ensikertalaiseksi, vaikka en sitä ole. Kuitenkin valinnat ovat menneet oikein (kysyin) eli minua ei ole valittu ensikertalaiskiintiössä. Eli Vipusen tietoihin ei voi ihan täysin luottaa. Opintopolussa on oikea tieto (en ole ensikertalainen) samoin kuin tieto valinnasta.
Uuu olin liikkunut todistusvalintajonossa yhden eteenpäin kohteessa johon olen pääsemässä valintakokeella (Haaga-Helia). En tiedä miksi tämä on niin jännää vaikka se ei periaatteessa vaikuta minuun mitenkään. Ylimmissä kohteissa ei sitten ole tapahtunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa aloja, joissa palkit/tulokset!
Jep. Ei ole paljon informaatioarvoa viesteillä, jossa huudetaan ainoastaan, että "tulokset tuli, pääsin sisään!!", mutta ei kerrota, että mihin tuli tulokset 😄
Tämähän on seuranta- ja jännitysketju yleisellä keskustelupalstalla. Saahan tähän omia tuntemuksiaan ja hehkutuksia laittaa jokainen. Eikä tarvitse uteliaille kertoa että mihin on päässyt 😄
Ja olen eri. En ole edes hakenut koulutukseen, silti tämän ketjun iloiset viestit kiinnostaa.
Amk varasijajonot eivät ole liikkuneet moneen päivään. :(
Vierailija kirjoitti:
Amk varasijajonot eivät ole liikkuneet moneen päivään. :(
Ei ne voi liikkua, kun uusia tuloksia ei ole tullut. :( Mutta nyt selvästi ennen juhannusta on tulossa jo jotain yliopistotuloksia. Sitten liikkuu taas.
Amk-kokeen osioiden pistelinkki on avattu, se sivusto vaan ei toimi...
Mistä näkee amk kokeiden osioiden pisteet?
Vierailija kirjoitti:
Ai miten ei toimi?
Tunnistautumisen jälkeen heittää erroria.
Vierailija kirjoitti:
https://tulokset.amkvalintakoe.fi/ täältä, kunhan sivusto korjataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://tulokset.amkvalintakoe.fi/ täältä, kunhan sivusto korjataan.
Mulla toimi
Samk yamk tulokset tullut opintopolkuun.
Vierailija kirjoitti:
Saa näitä jännäillä, olispa tylsää jos ei. Miksi kaikesta pitää tehdä niin vakavaa? Pieni jännäily kuuluu asiaan, kun on itselle tärkeistä asioista ja unelmista kyse. On myös aika hassua tulla olemaan parempi ihminen kun itse luki sanomalehdestä. Ajat ovat muuttuneet :)
Mulle tuli valtavan iso kuori kotiin -89. Siellä oli jo opinto-oppaatkin. Ei kai sillä ole väliä mihin tulokset tulee, mutta enemmän on yhteisöllisyyttä tässä tavassa.
Näkeekö jostain mitkä on ollut AMK kokeen ylimmät hyväksytyt pisteet?
Psykat tuli just ennen juhannusta ja veikkaan että tulevat nytkin. Logopedia tuli samaan aikaan, nyt en tiedä miten menevät kun joitain D-tuloksia oli vissiin jo UEFista tms. tullut. Luulisi psykologian ja logopedian tulevan samanaikaisesti kun monella molemmat hakukohteissa. Kiinnostava nähdä miten menee, kun esim. Turussa psykassa viime vuonna päässyt kaikkien koevalintajonossa sisään huomattavasti pienemmillä pisteillä kuin enskojen jonossa.