Listatkaa konkreettisia esimerkkejä, joissa arvot ei kohdanneet deittikumppanin kanssa
Kommentit (207)
Osasi puhua huonoa englantia. Ei voitu jutella oikein mistään.
Lähdin kesken deitin kun sanoin, että käyn vessassa.
Soitti sitten että: where you go, me no see you. Oli kyl ihan söpö.
Homovitsit, transuvitsit, ihmisten ulkonäön arvostelu, maa mu jen solvaaminen ja antifeminismi. Persu ja vihervassunainen ei vaan sovi yhteen.
Kerran yksi mies alkoi esittämään jotain naisten ymmärtäjää ja selitti minulle ekoilla treffeillä kuinka kurjaa elämäni naisena varmasti on kun miehet ahdistelee jatkuvasti ja en saa samaa palkkaa kuin miehet. Ja haukkui kaikki oman sukupuolensa edustajat täysin.
Ehkä tehoaa toisenlaisiin naisiin mutta minulla meinasi tulla yrjöt suuhun. Olen ihan tyytyväinen elämääni naisena ja arvostan myös suomalaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen, liikunnallinen ja työtä tekevä mies. Kymmenisen vuotta sitten löysin suomi24-treffeistä erään sairaalloisesti ylipainoisen naisen, jonka kanssa sovittiin treffit. Sanotaan, ettei ulkonäön perusteella saisi profiloida ja lokeroida ketään, mutta tämän kyseisen tyypin kanssa kyllä lihavuus korreloi oikein hyvin hänen maailmankuvaa ja elämäntyyliä. Wt-elämänkoululaisuus korostui hänestä oikein voimakkaasti: hän ei ollut koskaan tehnyt elämässä mitään muuta kuin elänyt kelan tuilla. Edes ammattitutkintoa häneltä ei löytynyt. Hän poltti runsaasti tupakkaa, eli epäterveellisesti eineksiä ja karkkia ahmien. Muutenkin yleissivistystaso ja käytöstavat olivat kuin alakoululaisella. Hän oli joutunut käsittääkseni lapsena perheväkivallan uhriksi ja vielä joutunut peruskoulussa kiusatuksi ylipainon takia. Ei ollut saanut hyväksyntää juuri keltään.
Tein hänelle alusta alkaen selväksi, etten halua hänen kanssaan mitään vakavaa suhdetta, lapsista puhumattakaan. Jostainsyystä se ei mennyt jakeluun. Hän raivostui minulle suunnattomasti, kun sanoin, etten halua tavata enään häntä.
Millä perusteella ylipäänsä lähdit treffeille? Kun ei natsannut ulkonäkö, elämäntapa eikä oikein mikään. Alusta asti tiesit, että et halua mitään vakavaa ja nainen oli kaikin tavoin mielestäsi vastenmielinen, mutta treffeille piti mennä...? Valitan, mutta tämän tarinan kus*ipää olet sinä.
Aika monesti arvot tuntuu olevan ristiriidassa, vaikka ne tarkasti ilmoitan deittiprofiilissa. Miehet ei välitä siitä, mitä profiiliin kirjoittaa. Esim. sanon olevani todella eläinrakas ja että minulla on koira. Koira nukkuu sängyssä ja kulkee muutenkin aina mukanani. Ja kolme neljästä alkaa määräillä heti ensi treffeillä, että ei sitten nuku jatkossa. Tai että meille ei voi koira tulla, kun meillä on valkoinen sohva jne. En tiedä onko tämä lukutaidon puutetta vai harhauskoa määräysvallasta, mutta harmittaa ajanhukka näiden pellehermannien kanssa.
Työ narkomania,töitä,töitä.Ei ole aikaa viettää yhteistä aikaa.Seksissä jättää täysin kylmäksi,huomioi vain itsensä.
Yksi nainen oli kristillinen oikeistokonservatiivi. Ei tullut ilmi ennen tapaamista. Ei jatkoon. En tajua miksi olisi halunnut tavata vielä toisen kerran, koska varmaan molemmille tuli selväksi, ettei kirkkohäitä ja "koti, uskonto ja isänmaa" -eetosta ole minulta luvassa.
Vierailija kirjoitti:
jos deittikumppani mustamaalaa Trumpia niin saman tien vaihtoon
Hiukka huvittavaa ja loppujen lopuksi melko säälittävää tällainen henkilöpalvonta toisen maan poliittista johtajaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Työ narkomania,töitä,töitä.Ei ole aikaa viettää yhteistä aikaa.Seksissä jättää täysin kylmäksi,huomioi vain itsensä.
Minä houkuttelen jostain syystä työnarkomaaninaisia ja se nyt vaan ei oikein laiskanpulskealle allekirjoittaneelle ole mieleen, eihän siinä mitään suhdetta synny jos ei toista koskaan näe. Mutta toki isäukkoni on laiska mies ja äitini kovin toimelias, niin ehkä se vaan on historian toistettava itseään
Tähän tällainen kevyt tarina. Tyttäreni kiinnostui 15-vuotiaana eräästä pojasta, johon oli yhteyksissä vain netin kautta. Pitkin päivää jakoivat kuvia, videoita ja ajatuksia. Tytär hehkutti miten ihanaa on kun toinenkin arvostaa rauhaa, luonnossa olemista ja eläimiä. Sitten meinasi tulla kynnyskysymys: tytär lähetti videon täydellisesti keitetystä kananmunasta, leikatessaan sitä halki paljastui syvän oranssi keltuainen joka oli vielä hieman juokseva keskeltä. Poika yökki tälle! Tytär kysyi, että millaisista kananmunista hän sitten tykkää ja poika vastasi: 15 minuuttia keitetystä!
Ja joo, tämä oli ihan huumoria molemmille, mutta kyllä siinä molemmat hieman havahtuivat, se täydellinen mielikuva toisesta sai kuitenkin myös eri vivahteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuminen siihen, voiko tapailuvaiheessa tapailla muita
Tottakai voi tapailla.
Saat toki, minä jään vain sitten tuosta kuviosta pois.
Eikös tapailu ole tutustumista, ei sitoutumista?
Sänkyyn olisi pitänyt heti päästä, minä taas halusin odottaa avioliittoon, tai edes kihlaukseen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuminen siihen, voiko tapailuvaiheessa tapailla muita
Tottakai voi tapailla.
Saat toki, minä jään vain sitten tuosta kuviosta pois.
Eikös tapailu ole tutustumista, ei sitoutumista?
Mitähän hyvää tällainen kevyt tapailu on tuonut nuorille aikuisille? Kyllä oli 80-luvulla helpompaa kun alettiin seurustella ekana iltana. Moni on edelleen naimisissa sen saman tyypin kanssa, vrt osaako uusi polvi sitoutua?
Vierailija kirjoitti:
Ajatella että joillain on huonoa seksiä, ja ihan vain siksi että menevät vieraan kanssa sänkyyn :O Parasta toivoen, mut ihan mitä vain voi tulla... Mikä pointti?
Itsellä on ollut vain hyvää seksiä, johtuen siitä että en mene sänkyyn ellemme rakasta. Kun rakastaa, tahtoo toiselle hyvää myös sänkykamarin puolella.
En ikinä suostuisi antamaan intiimeintä itsessäni, vain huomatakseni että huonoa vastetta sai.
Ihan hyvännäköinen ja hyväkroppainen nainen. Oli töissä baarissa ja kertoi opiskelevansa. Kertoi harrastavansa näyttelemistä.
Käytännössä oli kommunisti ja täysi paskanpuhuja. Yritti saada minutkin mukaan anarkistiksi. Nauroin ja sanoin heippa.
Kaksinaismoralismi, huonot käytöstavat, ihmisten lähtökohtainen eriarvoisuus sillä silmiin pistävällä tavalla, että kaikkiin eivät päde samat säännöt.
Eli omille sallitaan silmää räpäyttämättä se kaikki, mistä toisia saa vuosikaudet kiusata ja pahoinpidellä tai sellainen ajattelutapa, että kaikki muukin vedätys ja vilppi on ok toisille, mistä toiset tuomitaan. Yleisesti suhtautuminen rehellisyyteen ja väkivaltaan ovat olleet dealbreakereitä aika monen kohdalla sen kummemmin erittelemättä. Voisi kiteyttää myös läpeensä valheelliseksi elämäntavaksi ja pikkurikolliseksi weetee-menoksi, jossa narsismi kukkii siinä missä sukupuolitauditkin.