Listatkaa konkreettisia esimerkkejä, joissa arvot ei kohdanneet deittikumppanin kanssa
Kommentit (207)
Akan torttui tuoksui silakalta ja vaossa oli suklaarusinoita valtoimenaan!
Mies ei ollut vielä valmis sitoutumaan eikä päästämään irti villistä ja vapaasta poikamieselämäntavasta. Minä halusin perustaa perheen ja asettua aloilleni. Muuten olisi voinut yhteinen sävel löytyäkin.
Pullea vatsa, karvainen perse, leveät sieraimet, lihava, paksut nakkisormet, latvoista hapsottavat rasvaiset hiukset, litteähkö naama, lihaksikas oikea kyynärvarsi, finnit näkyvät ihon alta. Naisten ilmeet valahtavat inhosta kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytymätön ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja palstailua viikossa. Enkä ole huvin vuoksi palstailut vaan se käy ihan työstä, kuvottava kroppa tulee siinä sivutuotteena.
En jaksa olla uraohjuksen kanssa. Ura menee (lähes) kaiken edelle. Itselleni työ on se jolla rahoitetaan elämä.
Liikaa ääriipään ajatuksia. Olivat ne mitä vain. Kertoo että kyseessä on "hankala" tyyppi jonka kanssa ei voi tehdä kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuminen siihen, voiko tapailuvaiheessa tapailla muita
Tottakai voi tapailla.
Saat toki, minä jään vain sitten tuosta kuviosta pois.
Eikös tapailu ole tutustumista, ei sitoutumista?
Mitähän hyvää tällainen kevyt tapailu on tuonut nuorille aikuisille? Kyllä oli 80-luvulla helpompaa kun alettiin seurustella ekana iltana. Moni on edelleen naimisissa sen saman tyypin kanssa, vrt osaako uusi polvi sitoutua?
No ei nyt välttämättä tarvitse seurustella ekoista treffeistä alkaen, mutta olen samaa mieltä. Turha "tapailu" ilman ajatustakaan sitoutumisesta tai yhteisestä tulevaisuudesta ja petiin hyppääminen heti ensitapaamisella ovat johtaneet monen kohdalla vain mt-ongelmiin ja sydänsuruihin, tuoneet kyynisyyttä ja pahaa mieltä.
Yhteiset arvot antavat hyvän pohjan suhteelle, vaikka joustoakin tietenkin tarvitaan.
Ei tule erojakaan kun ei mennä naimisiin. Suuri osa avioliitoista kuitenkin voi huonosti tai on jo erottu.
Tapailunainen oli sitä mieltä että persereikä on vain paskantamista varten, joten luonnollisestikaan siitä ei tullut mitään.
No ei nyt välttämättä tarvitse seurustella ekoista treffeistä alkaen, mutta olen samaa mieltä. Turha "tapailu" ilman ajatustakaan sitoutumisesta tai yhteisestä tulevaisuudesta ja petiin hyppääminen heti ensitapaamisella ovat johtaneet monen kohdalla vain mt-ongelmiin ja sydänsuruihin, tuoneet kyynisyyttä ja pahaa mieltä.
Yhteiset arvot antavat hyvän pohjan suhteelle, vaikka joustoakin tietenkin tarvitaan.