Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listatkaa konkreettisia esimerkkejä, joissa arvot ei kohdanneet deittikumppanin kanssa

Vierailija
12.03.2025 |

Itsellä esim. erilainen suhtautuminen koulutukseen ja työhön (töissä käyminen vain rahan takia), erilainen suhtautuminen yleiseen sääntöjen noudattamiseen (ylinopeus, inva-paikalle pysäköinti, roskaaminen), erilainen suhde rahaan

Kommentit (207)

Vierailija
201/207 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa olla uraohjuksen kanssa. Ura menee (lähes) kaiken edelle. Itselleni työ on se jolla rahoitetaan elämä.

Liikaa ääriipään ajatuksia. Olivat ne mitä vain. Kertoo että kyseessä on "hankala" tyyppi jonka kanssa ei voi tehdä kompromisseja.

Vierailija
202/207 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtautuminen siihen, voiko tapailuvaiheessa tapailla muita

Tottakai voi tapailla.

Saat toki, minä jään vain sitten tuosta kuviosta pois.

Eikös tapailu ole tutustumista, ei sitoutumista? 

Mitähän hyvää tällainen kevyt tapailu on tuonut nuorille aikuisille? Kyllä oli 80-luvulla helpompaa kun alettiin seurustella ekana iltana. Moni on edelleen naimisissa sen saman tyypin kanssa, vrt osaako uusi polvi sitoutua?

No ei nyt välttämättä tarvitse seurustella ekoista treffeistä alkaen, mutta olen samaa mieltä. Turha "tapailu" ilman ajatustakaan sitoutumisesta tai yhteisestä tulevaisuudesta ja petiin hyppääminen heti ensitapaamisella ovat johtaneet monen kohdalla vain mt-ongelmiin ja sydänsuruihin, tuoneet kyynisyyttä ja pahaa mieltä. 

Yhteiset arvot antavat hyvän pohjan suhteelle, vaikka joustoakin tietenkin tarvitaan. 

Ei tule erojakaan kun ei mennä naimisiin. Suuri osa avioliitoista kuitenkin voi huonosti tai on jo erottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/207 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailunainen oli sitä mieltä että persereikä on vain paskantamista varten, joten luonnollisestikaan siitä ei tullut mitään. 

Vierailija
204/207 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en käytä alkoholia - hän käyttää

olen uskovainen - hän ateisti

en harrasta seksiä ennen papin aamenta - ei kelpaa hänelle

haluan olla kotiäiti - hän ei halua elättää kotiäitiä

olen kasvissyöjä - hänestä se on naurettavaa

en halua että kotona on telkkari, radio yms äänilähde päällä - hän haluaa juuri sitä

Sinulle sopisi olla jonkun hihhulin hakattavana ja lapsitehdasporsijana.

Vierailija
205/207 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin syntymätodistuksen kaapista kun olin käymässä ja neidillä oli ikää vain 14-vuotta.sanoi olleensa 17...

Terweisin Wille...

Vierailija
206/207 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies yritti jotenkin epätoivoisesti todistella varallisuuttaan jo ekoilla treffeillä. Se meni jo koomiseksi, koska en haltioitunut asiasta niin kuin ilmeisesti halusi. Oli niin outo, että jäi ainoiksi treffeiksi. Ja tosiaan oma arvomaailma perustuu ihan muuhun kuin siihen kuinka paljon rahaa on tilillä.

Vierailija
207/207 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasi puhua huonoa englantia. Ei voitu jutella oikein mistään. 
Lähdin kesken deitin kun sanoin, että käyn vessassa. 
Soitti sitten että: where you go, me no see you. Oli kyl ihan söpö. 

Yllättävän monen peukuttajan mielestä on ok ghostata huonosti englantia puhuva? Tuollainen "menin vessaan ja häivyin" -käytös on ala-arvoista. Olisi tuohon voinut vaikka jonkun tekstiviestin laittaa, mutta ei, toinen sitten ihmeissään soittelee perään. Ihme, että kehtasit vastata.

En voisi kuvitella ghostaavani ellei toinen ole ihan sekaisin tai jotenkin vaarallisen oloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi