Listatkaa konkreettisia esimerkkejä, joissa arvot ei kohdanneet deittikumppanin kanssa
Itsellä esim. erilainen suhtautuminen koulutukseen ja työhön (töissä käyminen vain rahan takia), erilainen suhtautuminen yleiseen sääntöjen noudattamiseen (ylinopeus, inva-paikalle pysäköinti, roskaaminen), erilainen suhde rahaan
Kommentit (158)
Avoimuus tai sen puute:
Ekatreffeillä kaveri ei halunnut kertoa edes oikeaa nimeään.
Ihmetteli sitten kun ei kiinnostanut tavata uudelleen.
Mies oli vapaamatkustaja; pyrki aina hyötymään muiden kustannuksella. Esimerkiksi tilasi uuden kodinkoneen kotiinkuljetuksen, muttei vanhan poisvientiä. Kun uusi kone sitten tuotiin kotiin, puhui autokuskin ottamaan ja viemään vanhan koneen kierrätykseen ilmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Avoimuus tai sen puute:
Ei suostunut kertomaan nimeään?! Kuulostaa hankalalta ja harhaiselta persoonalta. Ja sitten vielä ihan pokalla ihmetteli miksi ei tullut toisia treffejä. :D
Vierailija kirjoitti:
Deitillä oli outoja väkivaltafantasioita muita ihmisiä kohtaan.
Oi mikä jännämies, nyt alkoi pikkarit kostua
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoimuus tai sen puute:
Ei suostunut kertomaan nimeään?! Kuulostaa hankalalta ja harhaiselta persoonalta. Ja sitten vielä ihan pokalla ihmetteli miksi ei tullut toisia treffejä. :D
Järki miehen toimia ruokkoja vastaan.
M69
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli ekoille ja samalla myös vikoille treffeille palestiinalaishuivi kaulassa ja itselle kaikki poliittiset / yhteiskunnalliset mielenilmaukset ja mitään aatetta julistavat vaatteet on aivan no-no.
Mutta ympärileikkaus jesjes jeeees aaah
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli ekoille ja samalla myös vikoille treffeille palestiinalaishuivi kaulassa ja itselle kaikki poliittiset / yhteiskunnalliset mielenilmaukset ja mitään aatetta julistavat vaatteet on aivan no-no.
Joskus vuosia sitten nuo olivat kuuminta nuorisomuotia. Ei niitä pitäneet edes ajatelleet mitään palestiinalaisten kärsimyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Väitti jenkkien aiheuttaneen Ukrainan sodan, kun provosoi NATOn laajenemista, vaikka Putler varoitti ettei kannata🤦
Oli koronarokotevastainen eikä ymmärtänyt että jotkut joutui ottaa sen että pääsi töihin ja muihin paikkoihin.
Halusi ehdottomasti 2 lasta, kummallakin ikää n. 40v.
Koitti määräillä ja omia minut ekoilla treffeillä, yritti järjestää 2. treffit hänen luonaan.
Ei jatkoon.
Naurahdin tolle että ihmiset uskoivat k rokotteen tehoon, kiltti pikku lammas nää bää🤣 muuten ei jatkoon.
Nainen valitti siitä, että kannatin persuja. Olen hyvinkin maltillinen, kulttuurista pitävä, lähes kasvissyöjä, korkeakoulutettu, tasa-arvon kannattaja ja kannatan persuja lähinnä siksi, että jo nyt Itä-Helsingissä on islam-enemmistöisiä kouluja, joihin edes vasemmistolaiset eivät laita lapsiaan, enkä halua sellaista enää lisää ja koska Lähi-idästä tuleva maahantulo on eksistentiaalinen kysymys Suomelle, jopa naisten tasa-arvolle ja myös liberaaleille arvoille.
Ei ymmärtänyt tätä argumenttiani, vaan piti minua jonain äärioikeistolaisena, jonka halusi muuttavan mielipiteitään. Oli muutoin oikein mukava nainen, samanlainen huumorintaju, joten harmi, ettei hommasta tullut mitään. En tietenkään voinut muuttaa mielipiteitäni, olen käynyt hyvin tarkkaan ja perusteellisesti läpi, miksi olen valinnut poliittisen suuntauksen, jota moni ystäväni vieroksuu.
Sittemmin löysin naisen, joka ymmärsi näkökantaani, ja meillä menee oikein hyvin.
Suhde materiaalismiin, huumoritaju ja asenne muihin ihmisiin sekä luotettavuusongelma:
Nainen, jota tapailin, oli pinnallinen ja ylimielinen materialisti, joka oli ponkaisemassa ylöspäin elämässä vaatimattomista oloista yliopiston kautta. Kulttuuri tai mikään muukaan minulle tärkeä ei häntä oikeasti kiinnostanut, ainoastaan se, paljonko minä olisin kykenevä tulevaisuudessa tuomaan hänelle tulovirtoja! Lisäksi huumorintaju hänellä oli pöyristyttävä: haukkui miesten sukupuolielimiä pieniksi vitsin varjolla. Luotettavuutta hänessä ei ollut pätkän vertaa, kun minä en häntä huolinut, loikki koko ajan baareissa muiden miesten kanssa yhden illan juttuihin. Jos minä puolestani edes juttelin jollekin toiselle naiselle, suuttui selvästi, eli ilmeisesti seksuaalinen vapautuminen kuului vain hänelle, miehet olisi pitänyt tunkea jonnekin burghan alle, jos häneltä olisi kysytty.
Loppupeleissä annoin pakit, kun ehdotti seurustelua. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuminen aikaan on aina ollut sellainen kompastuskivi, että suhteet kariutuu jo siihen. Ainoa fyysinen aika ulkomaailmassa on kellonaika, jota pitää noudattaa, ja sellaisena aika on ihmisen keksintö, jota ei esiinny luonnossa itsenäisenä ilmiönä, ja esiintyy fysiikan kirjojen kaavoissa teoreettisena muuttuja, joten ainoa ajan järkevä määritelmä on se, että se on vain mittayksikkö, jonka perusyksikkö on sekunti. Tottakai ihmisellä on aivoissa biologinen kello, joten aika on olemassa psykologisesti, vaikka ei esiinny fyysisesti ulkomaailmassa muutoin kuin kellonaikana.
En valitettavasti pääse yhteisymmärrykseen ajan perusolemuksesta naisten kanssa, joten olen tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen.
Oletko lukenut Stephen Hawkingin kirjan A Brief history of Time?
N.atomikello
Tai Carlo Rovellin Ajan luonne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin syntymätodistuksen kaapista kun olin käymässä ja neidillä oli ikää vain 14-vuotta.sanoi olleensa 17...
Heh, Suomessa ei kenellekään ole syntymätodistusta kaapissa.
Ei niin. Usaan asumaan mennessä tämä on ongelma, kun järjestelmä ei ymmärrä sitä, ettei Suomessa anneta syntymätodistuksia. Piti lapsille tilata joku korvaava lomake.
Koska niitä lakattiin antamasta? Minulla on Syntymätodistus lapsen äidille molemmista lapsistani vuosilta -91 ja -93.
Deittailin nuorena kundia, joka sanoi ihan suoraan, ettei halua elää yhteiskunnan normien mukaan. Eli siis pummina, peruskoulun jälkeen asui äitinsä nurkissa ja viimeiset vuotensa kelan rahoilla. 25-vuotiaana tappoi itsensä. Ei oltu enää silloin yhdessä. Totesin, etten pysty mitään tulevaisuutta rakentaa hänen kanssaan.
Luulen, että hän viihtyi kanssani koska tarjosin hänelle kaljaa aina kun oltiin ulkona ja hän poltti mun tupakat. Tuskin siinä oli muuta hänen puoleltaan.
Suhteemme päättyi niin, että menin baariin ja hän istui siellä joku toinen tyttö sylissään. Tämän jälkeen välttelin häntä jos törmättiin. Silti tämä tyttö tuli joskus mulle avautumaan, oli kuulemma pitänyt mua uhkana.
Mulla oli tosi hyvä miesmaku nuorena! Nyt naurattaa ihan todella. Surullista toki, että nuori mies menetti henkensä ja yh-äiti ainoan lapsensa. Kundin isäkin oli pultsari. Tuskin hänestä olisi kummenpaa tullut.
Musiikkia yritti elämänuraksi mutta ei siitäkään tullut mitään, kun ei ollut kunnianhimoa eikä sitoutumista mihinkään.
🇺🇦🇮🇱
Rahan käyttö heijastaa paljon arvoista.
Itse arvostan siinä turvallisuutta ja järkevyyttä.
Exä mm. uhkapelasi. Salaa tietenkin, koska tiesi etten arvosta. Rahaa ei ollut koskaan, mutta silti saattoi mennä ärrälle kahville ja pelaamaan.
Kuulostaa pieneltä, kertoo paljosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin syntymätodistuksen kaapista kun olin käymässä ja neidillä oli ikää vain 14-vuotta.sanoi olleensa 17...
Heh, Suomessa ei kenellekään ole syntymätodistusta kaapissa.
Aijaa? Minulla kyllä on. Millä nykyään alaikäinen todistaa henkilöllisyyden ennen passin saantia?
No ei ainakaan syntymätodistuksella 😂, (joka on nykyään käytännössä hyvin koruton printattu A4 jonka saa sairaalasta mukaan). Meidän 3 kk vanhalla lapsellamme on jo passi...totta kai alaikäisellä voi passi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asennevamma korkeaa koulutusta kohtaan. Monet yliopistotutkinnot oli hänen mielestään 'käsienheiluttelua'
Aika monella akateemisella on tämä asenne duunareita kohtaan.
Sen vuoksi onkin hyvä pariutua suunnilleen samantasoisesti koulutetun kanssa.
Me tullaan kumppanin kanssa hyvin toimeen, vaikka hän on korkeakoulutettu ja älykäs kun itse teen duunarihommia ja katson tv:stä hömppää. Arvot meillä kohtavaat eikä kummallakaan ole tarve ylenkatsoa toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitti jenkkien aiheuttaneen Ukrainan sodan, kun provosoi NATOn laajenemista, vaikka Putler varoitti ettei kannata🤦
Oli koronarokotevastainen eikä ymmärtänyt että jotkut joutui ottaa sen että pääsi töihin ja muihin paikkoihin.
Koitti määräillä ja omia minut ekoilla treffeillä, yritti järjestää 2. treffit hänen luonaan.
Ei jatkoon.
Naurahdin tolle että ihmiset uskoivat k rokotteen tehoon, kiltti pikku lammas nää bää🤣 muuten ei jatkoon.
Sun teksti on kyllä todellinen turn off. Tyhmyys, ylimielisyys ja ilkeys samassa paketissa.
Ei jatkoon.