Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listatkaa konkreettisia esimerkkejä, joissa arvot ei kohdanneet deittikumppanin kanssa

Vierailija
12.03.2025 |

Itsellä esim. erilainen suhtautuminen koulutukseen ja työhön (töissä käyminen vain rahan takia), erilainen suhtautuminen yleiseen sääntöjen noudattamiseen (ylinopeus, inva-paikalle pysäköinti, roskaaminen), erilainen suhde rahaan

Kommentit (229)

Vierailija
221/229 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitti jenkkien aiheuttaneen Ukrainan sodan, kun provosoi NATOn laajenemista, vaikka Putler varoitti ettei kannata🤦

Oli koronarokotevastainen eikä ymmärtänyt että jotkut joutui ottaa sen että pääsi töihin ja muihin paikkoihin. 

Halusi ehdottomasti 2 lasta, kummallakin ikää n. 40v. 

Koitti määräillä ja omia minut ekoilla treffeillä, yritti järjestää 2. treffit hänen luonaan. 

Ei jatkoon.

Naurahdin tolle että ihmiset uskoivat k rokotteen tehoon, kiltti pikku lammas nää bää🤣 muuten ei jatkoon. 

Pässinpää ilmoittautui siellä 🐏

Vierailija
222/229 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi puhui tyttöystävästään. Sanoi että tulevan vaimonsa pitää olla neitsyt. Näytti valokuvaa tosi kauniista tytöstä. Juu ei tämän kanssa mene naimisiin. Ja tää puhui tätä mulle, siis naiselle. Oli kyllä oudoin tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/229 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullea vatsa, karvainen perse, leveät sieraimet, lihava, paksut nakkisormet, latvoista hapsottavat rasvaiset hiukset, litteähkö naama, lihaksikas oikea kyynärvarsi, finnit näkyvät ihon alta. Naisten ilmeet valahtavat inhosta kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytymätön ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja palstailua viikossa. Enkä ole huvin vuoksi palstailut vaan se käy ihan työstä, kuvottava kroppa tulee siinä sivutuotteena.

jotenkin hellyyttävää

Vierailija
224/229 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haukkui homoja sairaiksi, käytti n-sanaa, kehui saksalaisia toisessa maailmansodassa jne. Olihan näitä. Silloin tajusin että meidän 30 vuoden ikäero oli aivan liikaa. 

No sehän on itsestään selvää, liian iso ikäero  muutenkin

Vierailija
225/229 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä huomaa, että parempi tehdä heti selväksi arvot ja poliittiset suuntautumiset. Peittämällä todellisen minänsä vetää puoleensa vääränlaisia ihmisiä.

Vierailija
226/229 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Deittailin nuorena kundia, joka sanoi ihan suoraan, ettei halua elää yhteiskunnan normien mukaan. Eli siis pummina, peruskoulun jälkeen asui äitinsä nurkissa ja viimeiset vuotensa kelan rahoilla. 25-vuotiaana tappoi itsensä. Ei oltu enää silloin yhdessä. Totesin, etten pysty mitään tulevaisuutta rakentaa hänen kanssaan. 
Luulen, että hän viihtyi kanssani koska tarjosin hänelle kaljaa aina kun oltiin ulkona ja hän poltti mun tupakat. Tuskin siinä oli muuta hänen puoleltaan. 
Suhteemme päättyi niin, että menin baariin ja hän istui siellä joku toinen tyttö sylissään. Tämän jälkeen välttelin häntä jos törmättiin. Silti tämä tyttö tuli joskus mulle avautumaan, oli kuulemma pitänyt mua uhkana. 
Mulla oli tosi hyvä miesmaku nuorena! Nyt naurattaa ihan todella. Surullista toki, että nuori mies menetti henkensä ja yh-äiti ainoan lapsensa. Kundin isäkin oli pultsari. Tuskin hänestä olisi kummenpaa tullut. 
Musiikkia yritti elämänuraksi mutta ei siitäkään tullut mitään, kun ei ollut kunnianhimoa eikä sitoutumista mihinkään. 

Ei paljoa sympatiaa tunnu olevan häntä kohtaan. Tyyppi oli selvästi pahasti masentunut ja itsemurhan partaalla ja kutsut häntä pummiksi. Tuossa tilassa tuskin on mitenkään työhön kykenevä.

Vierailija
227/229 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärtänyt aatua.

Vierailija
228/229 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli tekemässä väitöskirjaa, aiheena muistaakseni "Diakriittisten merkkien variaatiot keskiaikaisissa palimpsesteissä" tai jotain sen suuntaista. Myös keskustelu liikkui melko esoteerisellä tasolla, mikä oli tavallaan oikein mielenkiintoista, mutta loppujen lopuksi uuvuttavaa. Jonkinlaista sympatiaa oli kyllä, mutta taisimme molemmat päätellä, ettei toisesta olisi ollut ihannekumppaniksi.

Vierailija
229/229 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdittiin jo seurusteleen kunnes nää tuli esille sillä oltiin alkuun aika pintapuolisia mutta ilmeni, että:

-miehelle merkkaa eniten työ, pelaaminen, kaverit, menestys ja omat harrastukset. Ite olisin halunnut viettää enemmän aikaa yhdessä mutta se meni aina niin että ehdin käydä pikaisesti siellä kunnes sen piti taas päästä pelaan, halattiin ja tyyliin juteltiin vartti (joskus p*antiinkin) mut siinä se. Jos pidempää tekemistä joskus oli nii lähinnä sellasta että mä katoin kun se harrasti ja yritin joskus olla mukana vaikka ei itteeni kiinnostanu. Mun kanssa ei voinut tehdä mitään mitä ehdotin, edes kompromissina

-Sille poliittiset arvot olikin joku hirveän vakava asia kun taas ite en niin paljoa mieti politiikkaa 

-Erilaiset juomistavat, ite tykkäsin joskus bilettää kaverien kanssa ja joskus olisin halunnu käydä tänkin kanssa juhlimassa mutta tää ei suostunut mun kanssa mihinkään ja väitti vihaavansa juomista vaikka joi kyllä sitten kaverien kanssa ja pikkujouluissa kunnon p*rseet

-Oikeestaan ihan erilaiset elämäntavat. Sille tärkeetä on menestys ja raha, itelle elämä, ihmiset ja tunteet sekä kokemukset (tää oli tunnekylmä tapaus). Kävin siis itekin töissä enneku siitä sanotaan. Ja tosiaan hakkaa samoja pelejä 24/7, mutta samalla dissaa jos mä joskus katon jotain "ihmissuhdehömppää", ne on muuten opettanut tosi paljon kun on huomannu joissain ihmisissä omia toimintamalleja jotka on toksisia

-Se on looginen, matemaattinen ja sellanen joka ei jaksa edes ajatella syvemmin, mitään psykologista tai filosofista tms, ite päinvastanen

-Se halus vaan "naisen", kun ite puhuin jo alusta asti että etin myös ystävää ja sielunkumppania. Kuulemma kaverit erikseen

-Epäempaattinen vs yliempaattinen = ei ollu tasapainoinen suhde. Pyysin anteeks varmaan 10000 kertaa sen suhteen aikana (suurin osa turhaan) mutta taisin suhteen alussa kuulla yhden anteeksipyynnön kun sen muistan. Tarve olis ollu useemmallekin huomattavasti

Tää sit totes ettei meissä oo mitään yhteistä ja erottiin. No onneks, koska nykyään oon onnellinen ja etin kyllä seuraavaks miehen joka etsii naisesta myös ystävää, niissä on suuri ero