Listatkaa konkreettisia esimerkkejä, joissa arvot ei kohdanneet deittikumppanin kanssa
Itsellä esim. erilainen suhtautuminen koulutukseen ja työhön (töissä käyminen vain rahan takia), erilainen suhtautuminen yleiseen sääntöjen noudattamiseen (ylinopeus, inva-paikalle pysäköinti, roskaaminen), erilainen suhde rahaan
Kommentit (126)
Yksi mies ilmoitti vihaavansa kissoja, siis oikeasti vihaavansa ja haluavansa ampua ne kaikki. Minulla ei ole kissaa enkä tiedä oliko siellä joku trauma takana tai jotain, mutta jotenkin niin outo asenne muuten ystävälliseltä ja miellyttävältä mieheltä, että mielipide hänestä muuttui kertaheitolla.
Löysin syntymätodistuksen kaapista kun olin käymässä ja neidillä oli ikää vain 14-vuotta.sanoi olleensa 17...
Vierailija kirjoitti:
Löysin syntymätodistuksen kaapista kun olin käymässä ja neidillä oli ikää vain 14-vuotta.sanoi olleensa 17...
Etkö jaksanut kahta vuotta odottaa? Et selvästikään ollut naisen arvoinen.
Miehen asunto oli kuin sikolätti täynnä krääsää. En tiedä miksi en vaan kääntynyt kannoillani ovella. Pari tuntia siellä vietin kohteliaisuutta ja ne treffit jäi viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Heh, Suomessa ei kenellekään ole syntymätodistusta kaapissa.
Rahankäytön erilaiset prioriteetit. Minä halusin käyttää rahaa asumismukavuuteen rauhallisella alueella ja omistusasunnossa, ettei tarvitse olla kenenkään vuokrakiskurin kupattavana. Myös autoon halusin sen verran satsata, ettei tarvitse ajaa millään parin tonnin koska vaan hajoavalla pommilla. Nainen taas halusi käyttää rahat mm vaatteisiin ja matkailuun.
No sepä siitä sitten. En kadu, että lopetin orastavan parisuhteen.
Naisella ei ollut luottotietoja ja se oli exän vika.
Vierailija kirjoitti:
Rahankäytön erilaiset prioriteetit. Minä halusin käyttää rahaa asumismukavuuteen rauhallisella alueella ja omistusasunnossa, ettei tarvitse olla kenenkään vuokrakiskurin kupattavana. Myös autoon halusin sen verran satsata, ettei tarvitse ajaa millään parin tonnin koska vaan hajoavalla pommilla. Nainen taas halusi käyttää rahat mm vaatteisiin ja matkailuun.
No sepä siitä sitten. En kadu, että lopetin orastavan parisuhteen.
Mikä ongelma sinulle on, jos tyttöystävä käyttää rahaa omiin juttuihinsa? Eihän teidän tarvitse asua yhdessä eikä hommata yhteistä autoa.
Sairaudet ovat ihmisen omaa syytä.
Työkyvyttömyys on ihmisen omaa syytä.
Työttömyys on ihmisen omaa syytä.
Ainakin sen olen oppinut, että parisuhteeseen en enää ryhdy ihmisen kanssa, joka on pihi tai laskee kaikki yhteiset ostokset sentilleen tasan eikä koskaan voi tarjota mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa? Minulla kyllä on. Millä nykyään alaikäinen todistaa henkilöllisyyden ennen passin saantia?
Erilainen suhde alkoholiin - hän lipitti olutta joka päivä. Ja jos veti enemmän, joi rähinäviinaa. Itse juon paljon vähemmän ja harvemmin, enkä rähinäviinaa koskaan, joten tuo ei napannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa? Minulla kyllä on. Millä nykyään alaikäinen todistaa henkilöllisyyden ennen passin saantia?
Vanhempi todistaa lapsensa henkilöllisyyden
Suhtautuminen aikaan on aina ollut sellainen kompastuskivi, että suhteet kariutuu jo siihen. Ainoa fyysinen aika ulkomaailmassa on kellonaika, jota pitää noudattaa, ja sellaisena aika on ihmisen keksintö, jota ei esiinny luonnossa itsenäisenä ilmiönä, ja esiintyy fysiikan kirjojen kaavoissa teoreettisena muuttuja, joten ainoa ajan järkevä määritelmä on se, että se on vain mittayksikkö, jonka perusyksikkö on sekunti. Tottakai ihmisellä on aivoissa biologinen kello, joten aika on olemassa psykologisesti, vaikka ei esiinny fyysisesti ulkomaailmassa muutoin kuin kellonaikana.
En valitettavasti pääse yhteisymmärrykseen ajan perusolemuksesta naisten kanssa, joten olen tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö jaksanut kahta vuotta odottaa? Et selvästikään ollut naisen arvoinen.
Suomessa ei ole syntymätodistuksia - ei kaapeissa eikä edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuminen liikuntaan. Minulle se on välttämätön paha. Käyn lenkillä pari kertaa viikossa ja salilla kerran viikossa. Inhoan hikiliikuntaa periaatteesta. En tykkää lasketella, hiihtää, luistella tai uida.
Lasten hankinta. Minulle ehdoton kyllä lastenhankkimiseen. Mies jota tapailin, sanoi ensin, että ei ole miettinyt asiaa. Myöhemmin hänen suustaan lipsahti, että ihmiset sekoittaa elämänsä hankkimalla lapsia ja vapaus menee. Se mies asui itse omien vanhempiensa kanssa samassa talossa, päätysiivessä, ja kävi usein syömässä äitinsä laittamat pöperöt. Eli oli hyvin vapaaherra.
Hänen vanhempien vapaus siinä on mennyttä. Voihan olla, että tykkäävät.
Juostenkusten hälläväliä-ihminen vs. pieteetillä aina parempaan täydellisyyteen pyrkijä.
Jatkuvaa vääntöä mitä oudoimmista asioista kun toinen haluaa mennä nopeasti aidan matalimmasta kohdasta ja toinen haluaisi tehdä kauniisti ja hyvin.
Ei tullut mitään pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi todistaa lapsen henkilöllisyyden, eihän alaikäinen saa tehdä mitään päätöksiä yksin. Ja eiköhän kaikilla alaikäisillä ole jo passit kun matkailu on arkistunut.
Kertoi olevansa askeettinen ja syövänsä vain elääkseen.
Olen urheilullinen, mutta myös intohimoinen kokki. Kiva käydä yhdessä lenkillä, mutta sen jälkeen vielä kivempaa nauttia levollisesti ja antaumuksella hyvä ateria, polttoainetta mielellekin eikä vain keholle.
Lapset ja lemmikit ovat arvoja joissa oli syytä kohdata. Ne ovat rajoittavia tekijöitä. Esim lapset määrää, jopa paikan jossa asua.