Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listatkaa konkreettisia esimerkkejä, joissa arvot ei kohdanneet deittikumppanin kanssa

Vierailija
12.03.2025 |

Itsellä esim. erilainen suhtautuminen koulutukseen ja työhön (töissä käyminen vain rahan takia), erilainen suhtautuminen yleiseen sääntöjen noudattamiseen (ylinopeus, inva-paikalle pysäköinti, roskaaminen), erilainen suhde rahaan

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko yliluonnolliseen ja horoskooppeihin vs. ateistinen järjen ihminen

Vierailija
42/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennevamma korkeaa koulutusta kohtaan. Monet yliopistotutkinnot oli hänen mielestään 'käsienheiluttelua'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin syntymätodistuksen kaapista kun olin käymässä ja neidillä oli ikää vain 14-vuotta.sanoi olleensa 17...

Heh, Suomessa ei kenellekään ole syntymätodistusta kaapissa. 

Ei niin. Usaan asumaan mennessä tämä on ongelma, kun järjestelmä ei ymmärrä sitä, ettei Suomessa anneta syntymätodistuksia. Piti lapsille tilata joku korvaava lomake. 

Vierailija
44/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin syntymätodistuksen kaapista kun olin käymässä ja neidillä oli ikää vain 14-vuotta.sanoi olleensa 17...

Aijaa? Minulla kyllä on. Millä nykyään alaikäinen todistaa henkilöllisyyden ennen passin saantia?

Mistä olet sen saanut? Suomessa ei sellaisia jaeta. Eikä se edes mitään todistaisi, jos jaettaisiin. 

Vierailija
45/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli oma yritys (hyvin vaatimaton, tulot siitä vuodessa jotain 10k euroa). Hän ei kauheasti välittänyt ympäristönsuojelusta, joten maaperä yrityksensä pihalla oli aika saastunut. Se oli pohjavesialuetta. Viranomaisilta tuli kehotuksia asianmukaiseen aineiden käsittelyyn ja jopa opastusta, mutta mitään tämä mies ei tehnyt asian korjaamiseksi. Oli niin vakuuttunut, että hän kyllä tietää ettei aineista mitään aiheudu. Uhkasakkokin tuli lopulta. Minä olin lopettanut seurustelun häen kanssaan jo ennen sitä. Oli vain jotenkin niin raskasta olla hänen seurasssaan.

Vierailija
46/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Minulla kyllä on. Millä nykyään alaikäinen todistaa henkilöllisyyden ennen passin saantia?

Mistä olet sen saanut? Suomessa ei sellaisia jaeta. Eikä se edes mitään todistaisi, jos jaettaisiin. 

Miksi jaat väärää tietoa? Ihan voi tilaamalla saada itselleen syntymätodistuksen dvv:ltä.

Vierailija
47/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmiset käy täällä tyhmällä ja etenee mutullaan, mutta ei osaa omia faktojaan tarkastaa, ei sitten millään.

https://dvv.fi/syntymatodistus

Vierailija
48/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysytäänpäs nyt asiassa

Ap

Vierailija
49/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuminen ylipainoon ja siihen että elämässä olisi hyvä jotain osatakin.

t. Mies

Vierailija
50/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä arvo, mutta en jaksa minkään sortin nepsyyttä

Vierailija
51/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies ilmoitti vihaavansa kissoja, siis oikeasti vihaavansa ja haluavansa ampua ne kaikki. Minulla ei ole kissaa enkä tiedä oliko siellä joku trauma takana tai jotain, mutta jotenkin niin outo asenne muuten ystävälliseltä ja miellyttävältä mieheltä, että mielipide hänestä muuttui kertaheitolla.

Demarius ei ole sitten sun juttu vissiin.

Vierailija
52/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteiden käyttäjää en kelpuuttaisi enää ikinä. Äärioikeistolaiselle en antaisi koskaan edes puhelinnumeroa tai nimeäni. Siinä ne olennaisimmat. 

Vierailija
53/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tällaista ole tullut, koska olen mennyt treffeille vain, jos toinen on vaikuttanut riittävän samankaltaiselta. Teen siis todella rankkaa etukäteiskarsintaa.

Vierailija
54/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtautuminen aikaan on aina ollut sellainen kompastuskivi, että suhteet kariutuu jo siihen. Ainoa fyysinen aika ulkomaailmassa on kellonaika, jota pitää noudattaa, ja sellaisena aika on ihmisen keksintö, jota ei esiinny luonnossa itsenäisenä ilmiönä, ja esiintyy fysiikan kirjojen kaavoissa teoreettisena muuttuja, joten ainoa ajan järkevä määritelmä on se, että se on vain mittayksikkö, jonka perusyksikkö on sekunti. Tottakai ihmisellä on aivoissa biologinen kello, joten aika on olemassa psykologisesti, vaikka ei esiinny fyysisesti ulkomaailmassa muutoin kuin kellonaikana. 

En valitettavasti pääse yhteisymmärrykseen ajan perusolemuksesta naisten kanssa, joten olen tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen.

Oletko lukenut Stephen Hawkingin kirjan A Brief history of Time?

N.atomikello

Vierailija
55/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi toisten seurassa ja kyvyttömyys ymmärtää, että se aine on oikeasti myrkky eikä ole ok myrkyttää toisia ilman että pyytää siihen toisilta luvan. Hän vain sytytti röökin automaatiolla. Vaihdoin tiedostavampaan ja toiset paremmin huomioivaan henkilöön.

Vierailija
56/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkasi vieraissa ja silitti että mies nyt vaan on sellainen. Saa nyt mennä vapaasti, ei kiinnosta enää.

Monivuotinen suhde oli

Vierailija
57/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei tällaista ole tullut, koska olen mennyt treffeille vain, jos toinen on vaikuttanut riittävän samankaltaiselta. Teen siis todella rankkaa etukäteiskarsintaa.

Sama juttu. Kun vielä olin Tinderissä, toin poliittiset ja elämänkatsomukselliset valintani selvästi ilmi, tykkäsin vain todella harvoista profiileista ja ennen tapaamista viestittelin niin pitkään, että varmistuin halustani tavata. Joidenkin mielestä annoin mahdollisuuden liian harvoille miehille, mutta omasta näkökulmastani säästin kaikkien aikaa ja tunteita. Tunnen itseni ja tiedän, että on paljon asioita, joista en halua joustaa, mutta jotka eivät toisille ole niin tärkeitä ja siksi näyttäydyin liian valikoivalta. Toki valikoivuus tarkoitti, että yhteys syntyi aniharvan miehen kanssa, mutta en tavoitellutkaan suurta määrä kontakteja, ainoastaan sopivia. Tämä strategia toimi, koska nyt olen onnellisessa suhteessa ihanan Tinderistä löytyneen miehen kanssa.

Vierailija
58/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta jos on kihloissa tai naimisissa ei voi panna suhteen ulkopuolisia. 

Vierailija
59/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan hyvin natsaava mies, mutta piti kannabista ja psykedeelejä pahoina huumeina. Oli pakko todeta, ettei tästä yksiä deittejä enempää tule.

Vierailija
60/126 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Kun vielä olin Tinderissä, toin poliittiset ja elämänkatsomukselliset valintani selvästi ilmi, tykkäsin vain todella harvoista profiileista ja ennen tapaamista viestittelin niin pitkään, että varmistuin halustani tavata. Joidenkin mielestä annoin mahdollisuuden liian harvoille miehille, mutta omasta näkökulmastani säästin kaikkien aikaa ja tunteita. Tunnen itseni ja tiedän, että on paljon asioita, joista en halua joustaa, mutta jotka eivät toisille ole niin tärkeitä ja siksi näyttäydyin liian valikoivalta. Toki valikoivuus tarkoitti, että yhteys syntyi aniharvan miehen kanssa, mutta en tavoitellutkaan suurta määrä kontakteja, ainoastaan sopivia. Tämä strategia toimi, koska nyt olen onnellisessa suhte

Oliko laatikkkoleuka, täydellinen hiusraja ja status-ammatti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän