IL: Uimahallikohu: Poliitikolla lippuongelma, kassatyöntekijälle potkut
Etsätiedäkukamäoon-tilanne? Mä järjestän sulle vaikeuksii. Mä oon tärkee ihminen. Kokoomuksen nouseva tähti. Että pistäs vaan etsien sitä lippua. Onhan se 4€.
www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d085675e
Kommentit (839)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on poistettu yksi ketju tästä aiheesta. Varmaan on Lindalle tullut paha mieli. Koskakohan lähtee tämä ketju?
Ketjuja voidaan poistaa, mutta totuutta ei.
Vaikea uskoa, ettei puolue tekisi johtopäätöksiä. Isoja vaaleja tulossa, tällaista julkisuutta ei kaivata. Lehdistön vapauteen puuttuminen ja vallan väärinkäyttö ei voi kuulua puolueen linjaan, jota sen edustajat toteuttaa käytännössä.
Surullista, ettei hänen lähipiiriinsä kuulu ketään, joka tukisi häntä ymmärtämään tapahtuneen. Nuori ihminen, muita mahdollisuuksia työuralle löytyy, kun ymmärtää, että jotkut ovet ovat sulkeutuneet.
Kokoomuksella on myös ehdokas, joka simputti ja veti varusmiehen housut nilkkoihin pilkaten peniksen kokoa.
Hän kertoo ajavansa vaaleissa nuorten ääntä kuuluviin. Varusmiesten ääni taisi jo tullakin kuuluviin. Ei jatkoon.
Opiskelee opettajaksi. Eikö sinne ole soveltuvuustestiä? Jos on ja tällä tyylillä elävä läpäisee, testiä on syytä muuttaa.
Naisena häpeän, että naiset tekee tällaista. Täysin sairasta touhua.
Pois äänestyslistoilta nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä enemmän järkytti se että Lappeenrannan uimahallin kassan työtä oli hakenut 200 ihmistä. Ja valitulla oli 30 v kokemus. Olikohan akateeminen loppututkintokin.
Eihän tuo ole edes paljon hakijoita nykyään.
Ainoa mikä tuossa minua järkyttää on se, että valittiin työhön se, jolla on 30 vuoden kokemus. Sehän on jo ikäloppu. Omat kokemukseni työnhausta on sitä, että a) asiakaspalveluduuneihin on aina vähintään tuon verran hakijoita, ja b) valitaan mieluiten joku 22-vuotias plikka (puhelinliittymiä muumään kelpaa poikakin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on poistettu yksi ketju tästä aiheesta. Varmaan on Lindalle tullut paha mieli. Koskakohan lähtee tämä ketju?
Vaikea uskoa, ettei puolue tekisi johtopäätöksiä. Isoja vaaleja tulossa, tällaista julkisuutta ei kaivata. Lehdistön vapauteen puuttuminen ja vallan väärinkäyttö ei voi kuulua puolueen linjaan, jota sen edustajat toteuttaa käytännössä.
Surullista, ettei hänen lähipiiriinsä kuulu ketään, joka tukisi häntä ymmärtämään tapahtuneen. Nuori ihminen, muita mahdollisuuksia työuralle löytyy, kun ymmärtää, että jotkut ovet ovat sulkeutuneet.
Kokoomuksella on myös ehdokas, joka simputti ja veti varusmiehen housut nilkkoihin pilkaten peniksen kokoa.
Jos tädillä oli hätätila päällä ja olisi nopeasti tarvinnut helpotusta?
Vierailija kirjoitti:
Linda Brandt-Ahne boikottiin!
Voi Linda Linda, Brandt-Ahne Pissis..eikö Lappeenrannan kokoomuksen jäsenille vaadita enää edes aivoja? Kaupunki on tunnettu korruptuneista virkaatekevistään. Hyvä veli vastaan rehelliset kansalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä enemmän järkytti se että Lappeenrannan uimahallin kassan työtä oli hakenut 200 ihmistä. Ja valitulla oli 30 v kokemus. Olikohan akateeminen loppututkintokin.
Ainoa mikä tuossa minua järkyttää on se, että valittiin työhön se, jolla on 30 vuoden kokemus. Sehän on jo ikäloppu. Omat kokemukseni työnhausta on sitä, että a) asiakaspalveluduuneihin on aina vähintään tuon verran hakijoita, ja b) valitaan mieluiten joku 22-vuotias plikka (puhelinliittymiä muumään kelpaa poikakin).
No ei välttämättä ikäloppu, tai no kuka sen nyt kattoo mitenkin. Itse olen 50v ja 14-vuotiaana aloittanut työt eli 36 vuoden työkokemus 😀 Eläkkeeseen kuitenkin vielä 17 vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei välttämättä ikäloppu, tai no kuka sen nyt kattoo mitenkin. Itse olen 50v ja 14-vuotiaana aloittanut työt eli 36 vuoden työkokemus 😀 Eläkkeeseen kuitenkin vielä 17 vuotta aikaa.
Samaa mietin itsekin. Ei ihme että puhutaan ikärasismista, jos 15 v + 30 v eli jopa 45 vuotias on ikäloppu. Häpeä sinä joka tuon kirjoitit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Marita ja esimiehensä saisivat tulla julkisuuteen. Mikä on irtisanomisen oikea perusta. Käyn oman paikkakunnan uimahallissa ja löysempää työtä yuskin on kuin istua lippukassalla tai istua uimavalvojan kopissa. Haloo!!!
Se, että vähättelet uimahallissa työskenteleviä tai heidän töitään, tuntuu hirveältä.
Edustat samaa arvomaailmaa kuin Linda. Tavalliset, matalapalkkaiset ihmiset, jotka yrittävät pärjätä, eivät ole teille minkään arvoisia. Heitä voi huoletta pilkata, he eivät pysty puolustautumaan.
Pahin asia on, että Linda yritti puuttua jopa lehdistönvapauteen ja kiisti soittaneensa vaikka puhelun vastaanottaja vahvisti, että soitti.
Epärehellisyys ja yritys vaientaa ei kuulu tasapainoisen aikuisen toimintaan. Saatikka jos on vielä lastensuojelun johtava sosiaalityöntekijä ja pyrkimässä aluevaltuustoon hoitamaan ihmisten
Yritys vaientaa lehdistö ei kuulu demokratiaan eikä demokraattisen valtion periaatteisiin. Linda uskoo diktatuuriin, jossa valtaapitävä vastustavat mielipiteet vaiennetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda ja Karla vois alkaa pitämään yhteisiä vaalitilaisuuksia teemalla: "Työpaikka ja housut pois"
Kokoomuksen toiminta on johdonmukaista työntekijöiden kyykyttämistä kaikessa ja kaiken tuhon tekoa. Ihan sama vaikka kokoomus rikkoo lakia kukaan ei välitä lampaat eivät nouse barrikadeille.
Vierailija kirjoitti:
Uimahalli heitti asiakaspalvelijan bussin alle, kun kävi ilmi, että vastapuolella on Kokoomuksen nouseva naispoliitikko. Erityisesti jutussa silmään pistää pelkurimainen esihenkilö, joka lähti välittömästi puolustamaan poliitikkoa, vaikka ei itse nähnyt tilannetta. Nainen hänkin todennäköisesti. Femina lupus femini sanoivat jo muinaiset roomalaiset.
Muinaiset roomalaiset sanoivat "Homo homini lupus". Ihminen on ihmiselle susi.
Oletko sinä nainen? Jos olet, oletko sen vuoksi samanlainen kuin Linda ja esihenkilö ja siksi panettelet kaikkia muitakin naisia?
Jos olet mies, tietääkö jo sen seikan perusteella, että olet Lindaa ja esihenkilöä ja kaikkia muitakin maailman naisia parempi?
Ovatko poliitikot muuten sinun kirjoissasi aina nais- ja miespoliitikkoja vai vain poliitikkoja ja naispoliitikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Linda on juntti! Hienot naiset käy Spaassa, eikä missään yleisissä kusisissa uimahalleissa!!!
Hienot naiset voivat käydä vaikka kuralätäkössä uimassa, mutta he kohtelevat aina muita ihmisiä reilusti. Linda on kyllä juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahalli heitti asiakaspalvelijan bussin alle, kun kävi ilmi, että vastapuolella on Kokoomuksen nouseva naispoliitikko. Erityisesti jutussa silmään pistää pelkurimainen esihenkilö, joka lähti välittömästi puolustamaan poliitikkoa, vaikka ei itse nähnyt tilannetta. Nainen hänkin todennäköisesti. Femina lupus femini sanoivat jo muinaiset roomalaiset.
Oletko sinä nainen? Jos olet, oletko sen vuoksi samanlainen kuin Linda ja esihenkilö ja siksi panettelet kaikkia muitakin naisia?
Jos olet mies, tietääkö jo sen seikan perusteella, että olet Lindaa ja esihenkilöä ja kaikkia muitakin maailman naisia parempi?
Ovatko poliitikot muuten sinun kirjoissasi aina nais- ja miespoliitikkoja vai vain poliitikkoja ja naispoliitikkoja?
Suurin osa tämän keskustelun osallistujista on asettunut puolustamaan Maritaa, koska empaattinen ja oikeudentuntoinen ihminen tekee niin. On ihan sama onko se kassalla reuhottava ja hyvä veli -verkoston avulla potkuja toiselle järkkäävä henkilö Linda tai Lasse, sillä tavalla ei nyt vaan kohdella toisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta olen työuran aikana nähnyt melkoisen joukon johtajia.
Suurin osa miehistä on ollut ammattitaitoisia ja asiallisia. Räikeimmät tapaukset ovat olleet naisia.
Heillä on mennyt asiat tunteisiin, ovat olleet pikkusieluisia, kostonhaluisia vallan väärinkäyttäjiä. Heillä on suosikkeja ja inhokkeja ja mielistely maittaa. Naisilla ilmeisesti kihahtaa helpommin hattuun.
Yksityisissä yrityksissä nämä onneksi saatetaan aika nopeasti ovelle. Olin naisena pitkään surullinen, että juuri naiset sortuvat tällaiseen. Muutaman asiallisenkin naisjohtajan kyllä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen toiminta on johdonmukaista työntekijöiden kyykyttämistä kaikessa ja kaiken tuhon tekoa. Ihan sama vaikka kokoomus rikkoo lakia kukaan ei välitä lampaat eivät nouse barrikadeille.
Katsotaan nyt ensin, miten puolue toimii näiden kahden edustajansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naisena häpeän, että naiset tekee tällaista. Täysin sairasta touhua.
Pois äänestyslistoilta nämä.
Jep!
Naiset pois äänestyslistoilta. Suhteellisuudentaju rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan nyt ensin, miten puolue toimii näiden kahden edustajansa kanssa.
Tapettiin sun työpaikka
t. KOKDeePee
Aikamoinen persehikiä kun joku random varavaltuutettu linda brandt voi soitella suoraan henkilöstöjohtajalle ja todennäköisesti käskien antaa potkuja kenttätyöntekijöille. Pitäisikö kaupungin organisaatiossa tehdä vähän isompia henkilöstövaihdoksia johdossa?
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen persehikiä kun joku random varavaltuutettu linda brandt voi soitella suoraan henkilöstöjohtajalle ja todennäköisesti käskien antaa potkuja kenttätyöntekijöille. Pitäisikö kaupungin organisaatiossa tehdä vähän isompia henkilöstövaihdoksia johdossa?
Hän on myös johtava sosiaalityöntekijä.
Se, että vähättelet uimahallissa työskenteleviä tai heidän töitään, tuntuu hirveältä.
Edustat samaa arvomaailmaa kuin Linda. Tavalliset, matalapalkkaiset ihmiset, jotka yrittävät pärjätä, eivät ole teille minkään arvoisia. Heitä voi huoletta pilkata, he eivät pysty puolustautumaan.
Pahin asia on, että Linda yritti puuttua jopa lehdistönvapauteen ja kiisti soittaneensa vaikka puhelun vastaanottaja vahvisti, että soitti.
Epärehellisyys ja yritys vaientaa ei kuulu tasapainoisen aikuisen toimintaan. Saatikka jos on vielä lastensuojelun johtava sosiaalityöntekijä ja pyrkimässä aluevaltuustoon hoitamaan ihmisten asioita. Heittää pahan varjon sekä puolueensa että ammattikuntansa ylle.