IL: Uimahallikohu: Poliitikolla lippuongelma, kassatyöntekijälle potkut
Etsätiedäkukamäoon-tilanne? Mä järjestän sulle vaikeuksii. Mä oon tärkee ihminen. Kokoomuksen nouseva tähti. Että pistäs vaan etsien sitä lippua. Onhan se 4€.
www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d085675e
Kommentit (839)
Kuulostaa myös vaikealta tuo Marita. Jos on hätätila, niin altaalle on pakko mennä valvomaan. Vaikkei osaisi sukeltaa. Sitten hälyttäisi jonkun toisen uimarin apuun.
Vierailija kirjoitti:
Lippu-Linda
Neljän euron Linda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippu-Linda
Neljän euron Linda.
Miten hemmetin vaikea on maksaa sitä neljän euron lippua?
Marittakin on kyllä aika järkyttävä. Olisi voinut päästää ilman lippua tuon Lindan. Vaikeita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Marittakin on kyllä aika järkyttävä. Olisi voinut päästää ilman lippua tuon Lindan. Vaikeita ihmisiä.
Joo, ilman muuta pitää kokkareet päästää ilmaiseksi uimaan. Köyhiä kun ovat, ressukat.
Vierailija kirjoitti:
Missä kokoomus, siellä ylimielisyys.
Poliitikot ovat ylimielisiä. Ei ole puolueeseen katsominen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ilman muuta pitää kokkareet päästää ilmaiseksi uimaan. Köyhiä kun ovat, ressukat.
Joskus voi joustaa. Jotkut asiakaspalvelijat on vittumaisia, siitä ei pääse mihinkään. Ihmisiä kohtaan voi tuntea empatiaa ja joskus katsoa läpi sormien asioita. Joskus.
Ei muuta kuin Lindalle kenkää, kaikista viroista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi joustaa. Jotkut asiakaspalvelijat on vittumaisia, siitä ei pääse mihinkään. Ihmisiä kohtaan voi tuntea empatiaa ja joskus katsoa läpi sormien asioita. Joskus.
Joskus en ole saanut sakkoja metrossa, kun matkustin ilman lippua. Olin vain väsynyt ja välinpitämätön. Tarkastaja uskoi, etten tiennyt lipusta. Tai parkkisakoista jne. Ei aina tarvii olla vittumainen ihmisiä kohtaan. Maailma on muutenkin rankka paikka.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin Lindalle kenkää, kaikista viroista!
Meillä kaikilla on huonoja päiviä. Joskus voi osoittaa toisia kohtaan hiukan empatiaa. Vaikka toinen olisi huonompi ihminen, kiukutteva ja vaikea. Voi sitten itse olla parempi ihminen sillä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa myös vaikealta tuo Marita. Jos on hätätila, niin altaalle on pakko mennä valvomaan. Vaikkei osaisi sukeltaa. Sitten hälyttäisi jonkun toisen uimarin apuun.
Luetunymmärtämisesi on vähintään erikoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus en ole saanut sakkoja metrossa, kun matkustin ilman lippua. Olin vain väsynyt ja välinpitämätön. Tarkastaja uskoi, etten tiennyt lipusta. Tai parkkisakoista jne. Ei aina tarvii olla vittumainen ihmisiä kohtaan. Maailma on muutenkin rankka paikka.
Niinkuin vaikka tuo lipuntarkastaja sanoi, että mä uskon sua tällä kertaa. Ei tuon uimalipun hinta ollut Maritan pussista pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy kertomassa tämä Lindalle ja niille Lpr:n kaupungin pomoille, jotka antoivat aspalle potkut ja kysy, miksi he eivät joustaneet. Miksi aina tavallisten pitää joustaa, kun nämä turhan tärkeät "etkö-sinä-tiedä-kuka-minä-olen" -kuninkaat ja kuningattaret alkavat mellastaa? Juuri näiltä luottamusasemassa olevilta poliitikoilta pitää voida vaatia asiallista käytöstä.
Miksi meillä vielä v.2025 on yhteiskunta, jossa toiset ovat arvokkaampia ja tasa-arvoisempia kuin toiset?
Hyihyihyi, Lindan nimi ja naama jää tästä kyllä mieleen 🤢
Linda, kerro hinta. Oi, Linda, kerro mulle hinta
Linda, sano heti se hinta. Oi, LInda, mikä olikaan se hinta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun mulle tuli todella selkeä kuva tuosta ihmisestä. Hallilla oli hätätila ja jonkun pitää olla altaalla vahtimassa. Yksi on sellainen saatanan virkaintoilija, kieltäytyy auttamasta. Joskus on pakko joustaa. Kaikkien on. Sillä toisella oli alkamassa vesijumppa ja kolmas työntekijä oli antamassa ensiapua pukuhuoneessa. Yksi jurrittaa vain lippukopissa. On se perkele!
Oliko Lindalla seksuaalinen hätätila ja kiire peuhaamaan uimavalvojirn kanssa altaalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun mulle tuli todella selkeä kuva tuosta ihmisestä. Hallilla oli hätätila ja jonkun pitää olla altaalla vahtimassa. Yksi on sellainen saatanan virkaintoilija, kieltäytyy auttamasta. Joskus on pakko joustaa. Kaikkien on. Sillä toisella oli alkamassa vesijumppa ja kolmas työntekijä oli antamassa ensiapua pukuhuoneessa. Yksi jurrittaa vain lippukopissa. On se perkele!
Altaalla on pakko olla joku vahtimassa.
Aika yksimielisesti peukutettu.
Siis täysin, ilma poikkeusta.