Seksi ja rakkaus ---> esivaihdevuodet--->kaikki loppui--->ero tuli !?
Näin miehenä jäin kyllä ihan asemalle kun juna meni jo...
ei auttanut vaikka yritin kaikkea ja olla avuksi ja rakastaa..on puhuttu ja paljon.
ensin hiipui seksi (sitä touhuttiin monella tavalla ja oli naisen tyydytys etusijalla)
ja sitten läheisyys..sen jälkeen harveni kaikki yhdessä olo ja tekeminen.
itse olen kyllä ollut "miehenä" suhteessa etten ole mikään lapanen tms!
ja olen kohtuu varakaskin nykyään..hän ei ole.
ei hakenut korvaushoitoa vaikka olisi ollut tarjolla ihan lääkäriltä.
useita upeita rakkauden ja seksin täytteisiä vuosia kuitenkin jo ollut..
sanoo kuitenkin että rakastaa minua paljon ja että on vaikeaa juuri tämän takia..
mitä tässä tekee?! ei "olla" yhdessä mutta ei olla "erottu" kai.. (avoliitto/kihloissa)
eikä nähdä kuitenkaan eikä olla yhteydessä nyt mitä tämä juuri tehty rakkauden tunnustus..tätä mennyt nyt jo useita kuukausia.
M48
Kommentit (27)
Useammin saat kuin minä! Vaimon ikävuodet lisääntyneet yli kuudenkympin, seksiä kerran kuukaudessa, jos sitäkään. Ja niin perinteistä peiton alla saunan jälkeen. Eikä auta vaikks lisää saunakertoja. Enkä oikein sitä osaa itsellinikään tehdä... Jotenkin nolottaa. Puhumattakaan vieraasta naisesta!
Kyseessä asia, johon voisi suhtautua asiallisesti. Kun seksuaaliset halut eivät kohtaa, on se kyllä raskasta. Vaihdevuosiinkin saa apuja. Samoin mies voi tarvita jonkinlaista apua. Jos ei lääkkeitä, niin pohdintaa oman toimintansa ja yhteisten asioiden suhteen. Ei se vieraisiin meneminen aina ole ratkaisu, joskus voi olla kyllä sekin.
Vierailija kirjoitti:
Useammin saat kuin minä! Vaimon ikävuodet lisääntyneet yli kuudenkympin, seksiä kerran kuukaudessa, jos sitäkään. Ja niin perinteistä peiton alla saunan jälkeen. Eikä auta vaikks lisää saunakertoja. Enkä oikein sitä osaa itsellinikään tehdä... Jotenkin nolottaa. Puhumattakaan vieraasta naisesta!
Oma käsi on paras ja aina lähellä!
M64
Ikääntynyt vaimo, 60 +, on kyllä aika pihi seksin antamisessa. Ja mielikuvitukseton. Itte vielä olen valmis useammin ja valmis kokeilemasn vaikka mitä! Joskus miettii eroakin, mutta ei nyt tosissaan... Kärsitään, kärsitään.
M65
Vaikka lähtisit, vaikea on löytää meidän ikäisten seksikumppania
Minä en kyllä saa enää tarpeeksi usein! Harventunut kovasti: oli muutama kerta viikossa, nykyään ehkä joka toinen viikko. Halut mulla olis kovat
M65