Seksi ja rakkaus ---> esivaihdevuodet--->kaikki loppui--->ero tuli !?
Näin miehenä jäin kyllä ihan asemalle kun juna meni jo...
ei auttanut vaikka yritin kaikkea ja olla avuksi ja rakastaa..on puhuttu ja paljon.
ensin hiipui seksi (sitä touhuttiin monella tavalla ja oli naisen tyydytys etusijalla)
ja sitten läheisyys..sen jälkeen harveni kaikki yhdessä olo ja tekeminen.
itse olen kyllä ollut "miehenä" suhteessa etten ole mikään lapanen tms!
ja olen kohtuu varakaskin nykyään..hän ei ole.
ei hakenut korvaushoitoa vaikka olisi ollut tarjolla ihan lääkäriltä.
useita upeita rakkauden ja seksin täytteisiä vuosia kuitenkin jo ollut..
sanoo kuitenkin että rakastaa minua paljon ja että on vaikeaa juuri tämän takia..
mitä tässä tekee?! ei "olla" yhdessä mutta ei olla "erottu" kai.. (avoliitto/kihloissa)
eikä nähdä kuitenkaan eikä olla yhteydessä nyt mitä tämä juuri tehty rakkauden tunnustus..tätä mennyt nyt jo useita kuukausia.
M48
Kommentit (27)
Jos teot kertoo jotain muuta, ei kannata uskoa sanoja. Tuttavalleni kävi samalla tavalla, pitkä hyvä suhde, lapset lähteneet aikoja sitten, mutta vaihdevuodet, tai esivaihdevuodet kuten sanoit, muutti naisen kokonaan. Rakastavaisesta vaimosta tuli riidanhaluinen frigidi. Pari vuotta tuttavani sinnitteli, jos jotenkin saisi hoidettua vaivaa, mutta pakko oli luovuttaa. Sanoi että ikään kuin vaimo olisi menehtynyt, ja joku muu, aivan eri henkilö, tuntematon, asuu nyt hänen kehossaan.
Eroatte, nainen löytää seksin heti seuraavana päivänä "uuden" tutun kanssa ja sinä jäät etsimään uutta naista kunnes kuolet vanhuuteen. Paska homma mutta sellasia naiset on.
Piilota kaikki varallisuus ja jätä se emakko. Seksiä saat rahalla.
Olen itse 50 vuotias nainen ja seksiä tekee mieli joka päivä. Suvun naisilla alkaa vaihdevuodet myöhään n 60 vuotiaana
Seksi rakkaus - andr opaussi huumeet velat
loppu
Ex-vaimo pisti eron vireille 41-vuotiaana.Siinä ehti loppua niin halit, suudelmat kuin s€x. Oli kauheata aikaa viimeiset vuodet, nyt sen tajuan.
Uusi vaimoni on 49 v. Tykkää läheisyydestä, s€xistä, suudelmista..
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimo pisti eron vireille 41-vuotiaana.Siinä ehti loppua niin halit, suudelmat kuin s€x. Oli kauheata aikaa viimeiset vuodet, nyt sen tajuan.
Uusi vaimoni on 49 v. Tykkää läheisyydestä, s€xistä, suudelmista..
Vinkki: suomeksi se kirjoitetaan "seksi".
Vierailija kirjoitti:
Jos teot kertoo jotain muuta, ei kannata uskoa sanoja. Tuttavalleni kävi samalla tavalla, pitkä hyvä suhde, lapset lähteneet aikoja sitten, mutta vaihdevuodet, tai esivaihdevuodet kuten sanoit, muutti naisen kokonaan. Rakastavaisesta vaimosta tuli riidanhaluinen frigidi. Pari vuotta tuttavani sinnitteli, jos jotenkin saisi hoidettua vaivaa, mutta pakko oli luovuttaa. Sanoi että ikään kuin vaimo olisi menehtynyt, ja joku muu, aivan eri henkilö, tuntematon, asuu nyt hänen kehossaan.
Et paremmin kyllä tätä voinut sanoo!!
ihan juurikin noin kävi :( sinnittelin useamman vuoden ja loppu tuli kun en enään jaksanut ja meni jo omaan terveyteen.
en todellakaan loppu aikana tunnistanut häntä enään..muuttui aivan kylmäksi ja tuntemattomaksi ihmiseksi se lämmin rakastava seksikäs ja seksuaalinen nainen!
eikä tosiaan suostunut mihinkään hoitoon mitä jopa lääkärikin suositteli jo !
-ap
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 50 vuotias nainen ja seksiä tekee mieli joka päivä. Suvun naisilla alkaa vaihdevuodet myöhään n 60 vuotiaana
seksiä meillä oli joka päivä ennenkuin alkoi muuttua jo n.47 vuotiaana..nyt parin vuoden jälkeen tunnistamaton ihminen!
ei apua ottanut vastaan.
itselläni kuitenkin halut ja kyvyt vielä tallella ja seksiä tekee mieli päivittäin..
jota nyt eron jälkeen saankin muualta..vaikka eroa en itse olisi halunnut.
-ap
Toiset naiset on tuollaisia, ystäväpiirissä muutama ystävä muuttui ihan ihmishirviöksi vaihdevuosissa eivätkä uskomuksiensa vuoksi halunneet hormonihoitoa tai eivät ymmärtäneet millaiseksi olivat muuttuneet. Ei siinä puoliso, ystävä, sisko ym. voi mitään. Surullista mutta se on vaan hyväksyttävä että suhde loppuu. Kannattaa ehkä kuitenkin vielä varmistaa onko ko.henkilö todellakin ymmärtänyt muuttuneensa. Nimittäin tuo olo on kurja myös hänelle itselle varsinkin jos sitten kuitenkin kokeilisi hormoneista ja huomaisi auringon taas tulleen elämään. Joillakin estrogeenitaso romahtaa niin täydellisesti että koko persoona muuttuu. Se myös palautuu hormonien aloituksen jälkeen. Jotkut naiset joutuvat (tai haluavat) käyttämään hoitoa ihan vanhuuteen asti. Äitinikin käytti ja minä varmaan myös. Niin itkuinen ja hirveä olen ilman ja sit taas hormonin kanssa olonon kuin nuorella naisella. Vaikka kroppa ei enää näytä siltä... N51
Vierailija kirjoitti:
Toiset naiset on tuollaisia, ystäväpiirissä muutama ystävä muuttui ihan ihmishirviöksi vaihdevuosissa eivätkä uskomuksiensa vuoksi halunneet hormonihoitoa tai eivät ymmärtäneet millaiseksi olivat muuttuneet. Ei siinä puoliso, ystävä, sisko ym. voi mitään. Surullista mutta se on vaan hyväksyttävä että suhde loppuu. Kannattaa ehkä kuitenkin vielä varmistaa onko ko.henkilö todellakin ymmärtänyt muuttuneensa. Nimittäin tuo olo on kurja myös hänelle itselle varsinkin jos sitten kuitenkin kokeilisi hormoneista ja huomaisi auringon taas tulleen elämään. Joillakin estrogeenitaso romahtaa niin täydellisesti että koko persoona muuttuu. Se myös palautuu hormonien aloituksen jälkeen. Jotkut naiset joutuvat (tai haluavat) käyttämään hoitoa ihan vanhuuteen asti. Äitinikin käytti ja minä varmaan myös. Niin itkuinen ja hirveä olen ilman ja sit taas hormonin kanssa olonon kuin nuorella naisella. Vaikka kroppa ei enää näytä siltä... N51
Kiitos kirjoituksestasi! olet hyvin kertonut asiasta.
hänellä on kaikki tasot romahtaneet jne mutta silti ei halua mitään apua..ollaan puhuttu tästäkin! on käynyt lääkärissä monesti ja eri lääkäreillä.
jossain aivosumussa vaan on ja ihan oudoksi muuttunut..
ei ehkä ihan hirviöksi mutta minua kohtaan oli kyllä välillä todella pahaa että rupesin kärsimään pahasti jo itse.
olen edelleen aivan maahan lyöty.
olen sanonut etten halunnut eroa ja haluan viettää elämäni hänen kanssaan..mutta ei :(
rakastan häntä paljon ja on vaikeaa heittää eletty elämä "pois" ja kaikki tulevaisuuden suunnitelmat ym.
nyt hän on ilmeisesti "siivoamassa" jo minua pois elämästänsä kun ei halua ketään elämäänsä vaikka rakastaa minua...on niin ristiriitaista kaikki.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Seksiä kaipaan päivittäin myös minä. N54
Naiset eivät ikinä tee mitään väärin, jos heiltä kysytään. Pihtareita tulee suuresta osasta pidemmässä suhteessa. Vaihdevuodet vielä päälle niin miehellä.on todella logoista oltavat.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ikinä tee mitään väärin, jos heiltä kysytään. Pihtareita tulee suuresta osasta pidemmässä suhteessa. Vaihdevuodet vielä päälle niin miehellä.on todella logoista oltavat.
Mistähän johtus? Miehellä ei toki ole mitään tekemistä asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän johtus? Miehellä ei toki ole mitään tekemistä asian kanssa.
Kuten on todettu, vikaa ei koskaan voi olla naisessa. Mies on sika!
No voi kyynel. "tätä mennyt nyt jo useita kuukausia."
Ymmärrät varmaan, että samaa tuskaa on vuosia ja vuosia edessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on kerran kokemusta suurimmasta osasta naisista, niin kanttaisi varmaan miettiä mitä olet tehnyt väärin. En miehenä tunnista noita kuvailemiasi ongelmia enkä ole niitä kohdannut, vaikka ollaan jo eläkkeellä vaimon kanssa. Viimeksi olin puutteessa teininä ennen seurustelua.
Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel. "tätä mennyt nyt jo useita kuukausia."
Ymmärrät varmaan, että samaa tuskaa on vuosia ja vuosia edessä.
Piti sitten tulla apinan kommentoimaan tähänkin mutta kun ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla saanut.
ihankun en tietäisi kun tätä mennyt jo useampi vuosi...pahin aika kestänyt nyt useita kuukausia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on kerran kokemusta suurimmasta osasta naisista, niin kanttaisi varmaan miettiä mitä olet tehnyt väärin. En miehenä tunnista noita kuvailemiasi ongelmia enkä ole niitä kohdannut, vaikka ollaan jo eläkkeellä vaimon kanssa. Viimeksi olin puutteessa teininä ennen seurustelua.
On minunkin vaimoni kaukana pihtarista! Aina saan kun haluan, ja pystyn
Elä huoli! Asemalla kun odottaa voi tulla pendoliini. Lättähattuun ei kannata hypätä.