Karla Karmala käski alokkaita hieromaan itseään
Kommentit (1976)
Missä on Pihla Viitalat ja Pamela Tolat puolustumassa uhreja t. FEMINISTI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on just tota, kun tilaa Kolumbiasta jotain tuotetta, niin se ei ole aina priimaa. Tota ei nyt voi enää palauttaa synnyinmaalleen. Ellen varmaan saa se leikkikalunsa johonkin, kunhan alkuhuuma ja todellisuus iskee päin pläsiä.
Niin tää Ellen kohta samassa liemessä ja jamassa.
Minulla tuttu adoptoi Keniasta. Poika potkii ja haustatteli leikkipihalla, kiusasi ja pillkasi toudia lapsia, adhd ja epävakaa personaalisuushäiriö
Tyypillistä n e e k e r ö i n t i ä luokassa. T. Ope
Ei mitään kaunista sanottavaa tosta hapentuhlaajasta, ihan hirveä ihminen. Toivottavasti elämä kohtelee miten ansaitsee tulla kohdelluksi.
Kuvottava olento sisäisesti ja ulkoisesti.
Miten tuollainen ihminen voi elää itsensä ja tekojensa kanssa? Ihan sairaita juttuja, vielä sairaampi ihminen...
Onkos Arja kommentoinut tätä mitenkään? Mitähän mahtanee ajatella.
Toivon tuolle sontakasalle paljon itsevihan tunteita.
Ihan sairas kolumbialaisakka. Tuolla ulkomuodollaakinko asiaa toisen naisen ulkonäköä kommentoida alentavasti? Oksettava muija, ruma sisältä ja ulkoa.
Paljonkohan itse mahtanut juosta cooperissa? Tuohan on itse ihan hirveän lihava. Punkerona luulisi olevan vaikeaa toiselle ilkkua. Ihan vääristynyt kehonkuva itsestä näköjään. Ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan itse mahtanut juosta cooperissa? Tuohan on itse ihan hirveän lihava. Punkerona luulisi olevan vaikeaa toiselle ilkkua. Ihan vääristynyt kehonkuva itsestä näköjään. Ällöttävä.
Tätä mietin minäkin. Miten on varaa hänellä ketään häpäistä? Hänhän on itse ihan valtavan kokoinen.
Tuollaista sekopäätä olisi kenenkään pitänyt ikinä edes adoptoida. Olisi varmana jäänyt orvoksi Kolumbiaan. Ehkä olisi sen ansainnutkin.
Yksi peukku = yksi litsari kyseiselle akalle.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen ehdokas Karmala.
Puolueella tulee olla tieto ehdokkaan poliisitutkinnasta tai syytteestä. Äänestäjien oikeusturvan takia äänestäjän pitää saada ennakkoon tieto ehdokkaiden rikostaustoista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten äänioikeus oli virhe.
Miten luulet, että miesten äänioikeudelle kävisi, jos kriteerinä olisi se, kumman sukupuolen edustajat tekevät enemmän rikoksia...?
Naisten etu on ettei naisten uhrit ilmoita rikoksista. Miehet ja lapset ei paljon lähde prosessoimaan. Se ei tarkoita et naiset olis puhtoisia pulmusia. Pääsee vaan helpommin pälkähästä. Kuten nyt. Ei tullut edes seksuaalirikoksesta erillistä syytettä, vaikka mitä muuta tuollaiset hierontaan pakottamiset ja housujen kiskomiset on kuin ahdistelua??
Onpa taas tekstiä. Miten tää törkyketju saa olla täällä. Oikeus luetaan tuomioistuimessa.
Toi arvoton sekopää vesitti just kaikki #metoo:t.
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas tekstiä. Miten tää törkyketju saa olla täällä. Oikeus luetaan tuomioistuimessa.
On jo myöntänyt monia tekosiaan. Ei niiden osalta tarvitse tuomita odottaa.
Turha yrittää.
Simputus, nöyryyttäminen on kiellettyä nykypäivänä armeijassa. Pitäisi olla heidän mukaansa nollatoleranssi.
Lasten kuritusväkivalta on kielletty myös nykyisin.
Eläinsuojelulaki on myös olemassa, eikä koiriakaan enää hakkaamalla kouluteta.
Niin se vain menee, kehitystä tapahtuu ja asioista ajatellaan toisin.