Karla Karmala käski alokkaita hieromaan itseään
Kommentit (1976)
Syyttäjän mukaan Karmalan toiminnassa on selvää tahallisuutta. Syyttäjä viittaa aiempaan hovioikeuden tuomioon, jossa on sama rikosnimike.
Syyttäjän mukaan selvää tahallisuutta.
FSantala kertoi eilen KIck-striimissään miten oli päissään kukkoillut armeijassa ja joutunut putkaan. Poju yrittää nyt raitistua ja uusi yritys armeijaan myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tulee vaan mieleen, että mikä on mennyt Korisevan ja miehensä kasvatuksessa pieleen, kun tuollaisen tyypin ovat maailmalle lähettäneet. Ei kai vaan kokoomus aio tuota pitää enää ehdokkaanaan. Ihmetyttää muutenkin, ettei ehdokkaiden taustoja selvitetä paremmin.
Tämän viestin kirjottaja ei oo käyny aukkia tai rukkia
Kyllä on kasvatus unohtunut tän vanhemmilta.
Tui, tui pikku söpöliini....Hemmotteltu kuningattaren tyttärenä... Tosin tango sellaisen
Vierailija kirjoitti:
On mennyt kasvatus pieleen. Super Nanny olisi ollut tarpeen tähän perheeseen.
Kyllä minä teille supernännit näytän!
Adoptiotausta vaikuttaa, jo ihan vastasyntyneenkin kokemukset mahdollisesta kaltoinkohtelusta tai hylkäämisestä vaikuttavat vielä aikuisuudessakin. Vauvakin voi masentua ja traumatisoitua, vaikka sitä ei aikuisena mitään muistaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
"Olen pahoillani, etten ole ymmärtänyt tuolloin esimiesasemaan liittyvää vastuuta ja olen ymmärtänyt, että miten itse asit koet ei välttämättä ole sama, miten muut asiat kokevat.
Karmalasta tuntuu pahalta, ettei hän ole ymmärtänyt omaa käytöstään niissä hetkissä, kun hän on toiminut väärin.
Tämä on saanut minut miettimään omaa toimintaa ja kohdata oma virheellisyytensä.
Kadun kaikkea sitä, mitä olen saanut teidät tuntemaan, toivon, että tätä ei tapahdu minulle eikä kellekään muulle. Tämä on muuttanut tapaani ajatella johtajuutta ja ihmisten välistä kunnioitusta. Hyvä johtaminen ei ole vain käskyjen antamista tai vallankäyttöä, vaan sitä, että kohtaa toisen ihmisen ihmisenä.
Karmala myöntää, ettei hän osannut vielä kolme vuotta sitten toimia johtajana.
Toivon, että vaikka olen tehnyt isoja virheitä, te voitte mennä eteenpäin elämässä ja minä voin mennä eteenpäin ja te v
Kiusaajat ovat ihmissaas taa, olivat sitten naisia tai miehiä. Tällä ei ole naisvihan kanssa mitään tekemistä.
-feministinainen
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset yleensä käyttäydy noin julmasti.
Älä viitsi, käyttäytyy heti kun siihen on vaan mahdollisuus, tämäkin tapaus on todennäköisesti mennyt armeijaan ihan vaan purkamaan vihaansa "sallitusti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Arja Koriseva ei ole millään tavalla vastuussa Karlan rikossyytteistä. Karla on erillinen, aikuinen ihminen.
Paska kasvattaja ollut kun pennustaan tuli sairas sadistipaska
kuka se sinun paska kasvattaja sitten oli kun pennustaan tuli jne.
Vierailija kirjoitti:
Adoptiotausta vaikuttaa, jo ihan vastasyntyneenkin kokemukset mahdollisesta kaltoinkohtelusta tai hylkäämisestä vaikuttavat vielä aikuisuudessakin. Vauvakin voi masentua ja traumatisoitua, vaikka sitä ei aikuisena mitään muistaisikaan.
No yhyy
Suostuuko hän itse siihen, että joku mies vetää häneltä housut nilkkoihin kokoomusväen katsellessa?
Mikähä noiden vastaajien kotikasvatuksessa on menny pieleen ku ne hakeutuu naisina vapaaehtosesti armeijaan ja tekee rikosilmotuksen jos alikersantti huutaa niille siellä? Varmaan aika narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen pahoillani, etten ole ymmärtänyt tuolloin esimiesasemaan liittyvää vastuuta ja olen ymmärtänyt, että miten itse asit koet ei välttämättä ole sama, miten muut asiat kokevat.
Karmalasta tuntuu pahalta, ettei hän ole ymmärtänyt omaa käytöstään niissä hetkissä, kun hän on toiminut väärin.
Tämä on saanut minut miettimään omaa toimintaa ja kohdata oma virheellisyytensä.
Kadun kaikkea sitä, mitä olen saanut teidät tuntemaan, toivon, että tätä ei tapahdu minulle eikä kellekään muulle. Tämä on muuttanut tapaani ajatella johtajuutta ja ihmisten välistä kunnioitusta. Hyvä johtaminen ei ole vain käskyjen antamista tai vallankäyttöä, vaan sitä, että kohtaa toisen ihmisen ihmisenä.
Toivon, että vaikka olen tehnyt isoja virheitä, te voitte mennä eteenpäin e
Sulta on mennyt sitten ohi aika monta naisvihaan viittaavaa haukkumasanaa tässä ketjussa. Jos asiassa ei olisi sukupuoleen liittyvää kulmaa lainkaan, niin noita h#oritteluja ja muita s#eksuaaliväkivalta kostofantasioita ei ketjussa näkyisi.
Pitäiskö itekki tehä rikosilmot omista armeija-ajoista? Niistä kyllä on jo useampi vuosi, mutta Karmalan setti on kevyttä verrattuna siihen mitä se omalla kohdalla oli.
Vierailija kirjoitti:
Suostuuko hän itse siihen, että joku mies vetää häneltä housut nilkkoihin kokoomusväen katsellessa?
Kaikki mitä tekee toisille, pitää myös hyväksyä itselle tehtävän.
Tyypillä on valta kihatanut päähän.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että vaikka olen tehnyt isoja virheitä, te voitte mennä eteenpäin elämässä ja minä voin mennä eteenpäin ja te v
Anteeksi pyyntö vain helpottaa tekijän vastuuta mutta ei korjaa sitä mitä toiset ovat kokeneet.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Arjakaan ole sellainen kuin hänen julkisuuskuvansa on. Ystäväni oli ollut koulussa samaan aikaan Arjan kanssa ja sanoi, että Arja oli tosi totinen tyyppi. Tuo naurava tyyppi on vain esitys.
Ei tuo pidä paikkaansa. Olen tuntenut hänet 90-luvulla, eikä kukaan voi väittää totiseksi tyypiksi. Hän on elämänmyönteinen ja eläväinen myös vapaa-aikanaan. Jos sillä sinun ystävällä on ollut masennus ja tulkinnut kaikkia harmaiden linssien läpi? Tai sitten se sekoittaa ihmisen, koska Arja on ollut aina Arja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Arja Koriseva ei ole millään tavalla vastuussa Karlan rikossyytteistä. Karla on erillinen, aikuinen ihminen.
Paska kasvattaja ollut kun pennustaan tuli sairas sadistipaska
kuka se sinun paska kasvattaja sitten oli kun pennustaan tuli jne.
Minusta tuli normaali, toisin kuin sadistipaska Karmalasta. Sori siitä 😘
Tulee vaan mieleen, että mikä on mennyt Korisevan ja miehensä kasvatuksessa pieleen, kun tuollaisen tyypin ovat maailmalle lähettäneet. Ei kai vaan kokoomus aio tuota pitää enää ehdokkaanaan. Ihmetyttää muutenkin, ettei ehdokkaiden taustoja selvitetä paremmin.