Karla Karmala käski alokkaita hieromaan itseään
Kommentit (1976)
Päälleliimattua myönteistä julkisuuskuvaa varmaan myös Arja Korisevalla !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkusen sillä on muute kanttia! Mikä pokka lähtee ehdokkaaksi kun on koko ajan tiennyt, että tämä prosessi ja kaikki teot tulee julki
Ei näköjään häpeä yhtään.
Narsisti ei häpeä. Hän on aina oikeassa ja mielestään tekoihinsa aina oikeutettu.
Niin tuokin on noloa miten selittelee toimintaansa. Ei kadu eikä pyydä anteeksi.. Vastenmielistä!
Normi kokoomuslainen.
Kyllä näitä on joka puolueessa. On älyllistä epärehellisyyttä yleistää tuolla tavalla. Ei edusta mitään "normia" missään puolueessa.
Persuissa tuollaine
Sullakaa ei varmaan sotilasarvoa oo, niinku kenelläkään muullakaan punavihreällä
Vierailija kirjoitti:
Näin toimii kokoomusväki!
Onko Karla taas kokoomuksen ehdokkaana kuntavaaleissa?
Kiihottuisin, jos naisesihenkilö käskyttäisi hieromaan hänen jalkojaan.
M22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla kolumbialaisen katuh u o r a n tytär. Ei kun jatkamaan biologisen äitinsä ammattia. Olisi hauska testata onko Karlalle tiukka perseen reikä 😛
Miltä tuntuu olla kroonisesti mielisairas ilman toivoakaan parantua?
Meneekö h u o r a l l a tunteisiin 😉
Ps. Karmala on se mielisairas tässä keississä
Onpa sinulla kovat traumat siitä, että äitisi oli h u o r a ja isäsi hänen sutenöörinsä. Päivästä toiseen tuot sitä täällä esille.
Huo r a a se vieläkin ja se on naapurin Kalevi joka hoitaa sutenöörin hommia.
Ei sentään ole sadistisekopää kuten Karmalan Karma 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa ymmärtääkseni on aika karski meininki. Toki en ole itse ollut, mutta mitä olen kuullut, niin onhan siellä simputtamista ollut kautta aikojen. Eihän se tietysti oikein ole, mutta moni varmaan ottaa sen asiaan kuuluvana.
20-vuotias on nuori ja virhearviointeja sattuu. Myös ylilyöntejä.
Vähän ihmettelen, että tällainen juttu on nostettu asiasta. Onko todella ollut poikkeava toimintatapa vai rangaistaanko tässä nyt naista? Naiselta ei siedetä samanlaista käytöstä kuin mieheltä? Mies miehelle voi olla muikku, muttei nainen miehelle.
Toki voin olla väärässäkin.
Olen ollut armeijassa, mutta meininki oli täysin toisenlaista kuin mitä Karmala kertoo. Ei ollut härskejä puheita, ei ollut julkista nöyryyttämistä, ei ollut kaveri
Sanoa saa, mutta asiallisesti. Lisäksi tulee ymmärtää, että ollaan armeijassa, siellä esimiehen käsky on käsky, siihen ei ole mahdollista sanoa, että tee itse. Pelolla johtavat alikersantit on lyhytikäisiä, jos sota tulee.
Karla Karmala on pilannut maineensa loppuiäkseen.
Ei häntä kukaan enää ota tosissaan. Vanhemmat saavat hävetä kasvatuksensa tuloksia.
Siideritankkeri näyttää siltä että ainoa lenkki mikä on maistunut on HK:n sininen. Tuskin vyöryy cooperin testissä itsekään kierrosta enempää.
Jos saa hyväksikäyttötuomion niin automaattisesti merotoituu persujen ehdokkaaksi, jos ei niin jatkaa kokoomuksen ehdokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa ymmärtääkseni on aika karski meininki. Toki en ole itse ollut, mutta mitä olen kuullut, niin onhan siellä simputtamista ollut kautta aikojen. Eihän se tietysti oikein ole, mutta moni varmaan ottaa sen asiaan kuuluvana.
Vähän ihmettelen, että tällainen juttu on nostettu asiasta. Onko todella ollut poikkeava toimintatapa vai rangaistaanko tässä nyt naista? Naiselta ei siedetä samanlaista käytöstä kuin mieheltä? Mies miehelle voi olla muikku, muttei nainen miehelle.
Olen ollut armeijassa, mutta meininki oli täysin toisenlaista kuin mitä Karmala kertoo. Ei ollut härskejä puheita,
Lehto ja Karjula on hyviä johtajia ja Koskela on huono johtaja ku se on alaisten kaveri.
Olisi kyllä hyvä jos joutuisi loppuiäkseen eristysselliin vedelle ja vellille.
Kadun kaikkea sitä, mitä olen saanut teidät tuntemaan, toivon, että tätä ei tapahdu minulle eikä kellekään muulle. Tämä on muuttanut tapaani ajatella johtajuutta ja ihmisten välistä kunnioitusta. Hyvä johtaminen ei ole vain käskyjen antamista tai vallankäyttöä, vaan sitä, että kohtaa toisen ihmisen ihmisenä.
ei se mitään kadu. Vaan sitä että jäi kiinni simputtamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut armeijassa, mutta meininki oli täysin toisenlaista kuin mitä Karmala kertoo. Ei ollut härskejä puheita, ei ollut julkista nöyryyttämistä, ei ollut kaveri
Pitikö se Morttikin tähän vetää. Ei riittänyt Mikki Hiiren herjaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Siideritankkeri näyttää siltä että ainoa lenkki mikä on maistunut on HK:n sininen. Tuskin vyöryy cooperin testissä itsekään kierrosta enempää.
Silti sillä on korkeampi sotilasarvo ku sulla
Ei naiset yleensä käyttäydy noin julmasti.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pystyisi varmaan ottamaan tuollaisen vastaan toiselta mieheltä mutta ei naiselta. Ja kyllä ymmärrän sen.
Ai niin nyt tää on miesten seksismiä ettei sulata housujen vetämistä ja hieromaan pakottamista ja ala-arvoista kielenkäyttöä..? Jotenkin arvasin et joku saa asian käännettyä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottuisin, jos naisesihenkilö käskyttäisi hieromaan hänen jalkojaan.
M22
Entäs pillua? Jos käsiksi hieromaan pillua niin kiihottuistko?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen geissi. Onko seksuaalinen motiivi suljettu pois?
Onko Karmala seksuaalisadisti? Täytyisi selvitellä perin pohjin
Vanhemmat olisivat voineet keskittyä kasvattamiseen.