Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että yksi mun parhaista vaatteista on ostettu Lidlistä :)

Vierailija
23.03.2026 |

Musta pitkä neulemekko, vähän poolokaulusta, ohuehko että vaatii alle pitkähihaisen näin kylmillä keleillä mutta kesämmällä menee sellaisenaan. Jotain viskoosisekoitetta. Niin ihana, tykkään todella paljon ja sopii slimminä omaan kehoon 100 %. Käy arkeen tai on myös tarpeeksi siisti esim. teatteriin tai johonkin juhlavampaan menoon. En varmasti ole maksanut kymppiä-kahta enempää!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kerran nappasin sieltä jonkun kympin collegepaidan, tosi mukava ja pysynyt kuosissa. 

Vierailija
2/10 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Siellä on hyviä t-paitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kevättakki on jotain 5 vuotta sitten Crivit-ulkoilutakki. Vieläkin kuin uusi, ei kulu millään, se on kuin uusi.

Vierailija
4/10 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla edelleen kaupunkikäytössä lyhyt ulkoilutakki, jonka ostin liiteristä n. 7 v sitten. 

Pesty koneessa monet kerrat.  Tykkään kestävistä vaatteista, varsinkin kun ovat yhtä edullisia kuin Lidlissä. 

Sen sijaan vasta ostamaani pyjamaan en ole tyytyväinen. Tokassa pesussa kutistui selvästi, vaikka muotoilin ja venytin kosteana. Tämä harmittaa, koska tykkäsin pyjamasta ja kutistumista lukuunottamatta materiaali vaikuttaa hyvältä. Arvoin kyllä myymälässä, ostaisinko isomman koon, mutta kokemukseni on, että isommat ovat vain leveämpiä. Esim. lahkeet ja hihat eivät ole pidempiä isommassa koossa.

Vierailija
5/10 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crivit on laatumerkki, samoja kokemuksia.

Vierailija
6/10 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kotikäytössä 10 v vanha Lidlin huppari. Priimakunnossa.

Vierailija
7/10 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan kun ne muut on temusta.

Vierailija
8/10 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan kun ne muut on temusta.

En ole eläessäni ostanut mitään temusta kun garderobi koostuu pikkasen paremmasta laadusta kuten kashmir. Ap

Vierailija
9/10 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vaatteistasi, olen nähnyt sinut vain alastomana.

Vierailija
10/10 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhdet Lidlin shortsit, maksoi vitosen  ja samoin hellemekko puuvillaa.Ihan parhaat olleet eikä menneet miksikään pesussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä