Karla Karmala käski alokkaita hieromaan itseään
Kommentit (1976)
On mennyt kasvatus pieleen. Super Nanny olisi ollut tarpeen tähän perheeseen.
tässä pitänee miettiä millaista kolumbian armeijassa on
Miks täällä höpötetään niin paljon kasvatuksesta?
Nehän on kasvattanu tyttärensä hyvin ku se on menny armeijaan.
Sanna Marinin ja Maria Ohisalon vanhemmat on kasvattanu niiden tyttäret huonosti ku ne ei menny suorittamaan varusmiespalvelusta.
Asianomistaja kuvailee tunnelmiaan tanssitilanteen jälkeen.
Kiusallista, nöyryyttävää. Karmala vaikutti nauttivan tilanteesta, eikä se hyvältä tuntunut, asianomistaja sanoo.
Taisin tokaista sen jälkeen, että mitä vittua. Käännyin ympäri ja aloin vaihtamaan varusteitani. Puhuttiin siinä, että ei se ollut ihan normien mukaista, hän jatkaa.
Karma is a bitch sanoi että olisi toivonut että hänelle olisi kerrottu epäasiallisesta käytöksestä heti. Siitä kerrottiinkin, mutta ei se sitä kiinnostanut! Jopa nautti tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset yleensä käyttäydy noin julmasti.
Narsistisadisti on poikkeus, näitä on molemmissa sukupuolissa
Vierailija kirjoitti:
Joltain alokkaalta veti sortsit alas?
Olisipa omana inttiaikanakin ollut tuollainen lääkintäalikessu nainen siis. Olisi saanut tehdä minulle vaikka lusikka testin ja mitata rektaalilämmön. Samalla olis huutanut ja arvostellut minua.
Onko varma ettei käskenyt hieromaan myös pimpsukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottuisin, jos naisesihenkilö käskyttäisi hieromaan hänen jalkojaan.
M22
Entäs pillua? Jos käsiksi hieromaan pillua niin kiihottuistko?
Tästä ei ollut kyse, hypoteettinen kysymys.
"Olen pahoillani, etten ole ymmärtänyt tuolloin esimiesasemaan liittyvää vastuuta ja olen ymmärtänyt, että miten itse asit koet ei välttämättä ole sama, miten muut asiat kokevat.
Karmalasta tuntuu pahalta, ettei hän ole ymmärtänyt omaa käytöstään niissä hetkissä, kun hän on toiminut väärin.
Tämä on saanut minut miettimään omaa toimintaa ja kohdata oma virheellisyytensä.
Kadun kaikkea sitä, mitä olen saanut teidät tuntemaan, toivon, että tätä ei tapahdu minulle eikä kellekään muulle. Tämä on muuttanut tapaani ajatella johtajuutta ja ihmisten välistä kunnioitusta. Hyvä johtaminen ei ole vain käskyjen antamista tai vallankäyttöä, vaan sitä, että kohtaa toisen ihmisen ihmisenä.
Karmala myöntää, ettei hän osannut vielä kolme vuotta sitten toimia johtajana.
Toivon, että vaikka olen tehnyt isoja virheitä, te voitte mennä eteenpäin elämässä ja minä voin mennä eteenpäin ja te voitte tehdä niitä asioita, jotka ovat teille tärkeitä."
No niin, anteeksi pyydetty, opiksi otettu ja asianmukainen rangaistus seuraa mainehaitan lisäksi. Joko tämä riittää palstan naisv#haajille, vai pitääkö vielä jotenkin erityisesti ruoskia n#rttua, kun luuli tyhmänä voivansa käyttäytyä intissä kuten miessukupolvet aiemmin?
kolumbialaisena suomessa etkä osaa laulaa
saattaa aiheuttaa tunnepurkauksia
Vierailija kirjoitti:
Siideritankkeri näyttää siltä että ainoa lenkki mikä on maistunut on HK:n sininen. Tuskin vyöryy cooperin testissä itsekään kierrosta enempää.
VKK:n Venäjälle työskentelevät eduskuntaan yrittäneet lihapullerot Johanin ja Anon päihittää kevyesti.
Vierailija kirjoitti:
Okei, av-raadin loppupäätelmä:
Karmala on gangsteri Griselda Blancon ja Pablo Escobarin lehtolapsi, ja simputtavat luonteenpiirteet kuuluvat hänen genetiikkaansa. Loppusilauksen teki Arja Korisevan kasvatus, hän kun on oikeasti psykopaatti ja totinen ihminen.
On kyllä harvinaisen laadukas ketju. XD
Kamalia rikoksia joka tapauksessa, liittyipä Pablot sun muut tähän tai ei.
Tämä Kamala varmaan haaveili jostain seksiobjektina olosta. Sai jotain kiksejä kun yritti nähdä varusmiehen varustuksen (muka läpällä) Aika rohkeaa läppää 20 vuotiaalta naiselta. Sairashan tuo on. Mielenterveys tutkimuksiin.
Kiitos vinkistä! Täytyypä ajella katsastamaan tarjontaa kun ovat lähdössä lomille.
Ja yllätys yllätys nyt tämä naissotilas kouluttautuu opettajaksi. Toivottavasti Karlu ottaa opikseen eikä ala simputtamaan tulevia oppilaitaan. En omaa lasta kyllä laittaisi tämän naikkosen oppeihin.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikka jonkun kolumbialaisen rikollisen lapsi
... Joka on rai zz kannut jonkun pikkutytön, joka on tullut raskaaksi ja sukulaiset laittaneet lapsen lastenkotiin...
Vierailija kirjoitti:
Siideritankkeri näyttää siltä että ainoa lenkki mikä on maistunut on HK:n sininen. Tuskin vyöryy cooperin testissä itsekään kierrosta enempää.
😁😁😁
Vai että vielä Hänen Armonsa jalkoja hieromaan. Millehän ne olisi haisseet.
Vapaan kasvatuksen tulos. Jotkut uskovat "itseohjautumiseen".