Ulla Appelsin: Tämä on syy Trumpin suosion takana. The left gone too far
Ne ei tod. ole ne tolkun ihmset ja ihmiset näkee sen. Sitä myös tietää, että itse ovat se ääriliike josta muita varoittavat.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011088914.html
Kalifornian kuvernööri käänsi yllättäen takkinsa Se pakottaa demokraatit katsomaan peiliin
Kommentit (499)
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä lottovoitto on epätodennäköisempi."
No ei ole. Suomessa ei liene montaakaan (jos yhtään) joka olisi viime vuonna hävinnyt trans-urheilijalle. Loton päävoiton saaneita taas oli kymmeniä.
"Mitenkäs kävi olympialaisten naisten nyrkkeilyssä?"
Yksi ihminen hävisi. Samaan aikaan maailmassa saatiin samana vuonna tuhansia ja taas tuhansia erilaisia isoja arvontavoittoja. Eli suhdeluku on ihan murskaavasti lottovoittojen puolella.
Eli argumenttisi on, että jos vain pari tyyppiä varastaa pankista rahaa niin sille ei saa tehdä mitään ja koko ongelma pitää jopa kieltää kun se ei ole kovinkaan yleinen?
Jännä logiikka.
On selvää näyttöä, että ennen demokraatteja äänestäneet äänestivät vaaleissa Trumpia ja yksi sosiaali-poliittinen pohja löytyy tästä vasemmiston tavasta toteuttaa ja ajatella. Suurin ongelma ei kuitenkaan ollut itse ideologia vaan toteutus, sillä jos puheille tai minkäänlaiseen yhteyteen ei päästä, vaan leimataan kaikki f a sisteiksi tai vast., ihmiset tuovat mielipiteen esille äänestämällä.
Vierailija kirjoitti:
"Päätöksiä tehdään aivan jatkuvasti sen perusteella mitä joku mutuilee hypoteettisena uhkakuvana joka pitää esim. lainsäädännössä estää jo ennalta."
Pidätkö tätä siis hyvänä asiana kun nyt haluat niin tehdä itsekin?
Oliko sinulla joku argumenttikin vai pyöritkö vaan paikallasi trolliympyrää ja luulet servaavasi sillä jotakuta?
Vierailija kirjoitti:
On selvää näyttöä, että ennen demokraatteja äänestäneet äänestivät vaaleissa Trumpia ja yksi sosiaali-poliittinen pohja löytyy tästä vasemmiston tavasta toteuttaa ja ajatella. Suurin ongelma ei kuitenkaan ollut itse ideologia vaan toteutus, sillä jos puheille tai minkäänlaiseen yhteyteen ei päästä, vaan leimataan kaikki f a sisteiksi tai vast., ihmiset tuovat mielipiteen esille äänestämällä.
yhyy miks fasisteja sanotaan fasisteiks taidanpa äänestää fasistit valtaan todistaakseni nämä vääräksi
"Eli argumenttisi on, että jos vain pari tyyppiä varastaa pankista rahaa niin sille ei saa tehdä mitään ja koko ongelma pitää jopa kieltää kun se ei ole kovinkaan yleinen?"
En minä niin väittänyt. Sanoin vain että lottovoiton saaminen on ihmiselle paljon todennäköisempää kuin se että häviää loppuottelun trans-urheilijalle. Ja tämä nyt on ihan fakta.
Se ei ota kantaa siihen pitääkö asialle silti tehdä jotain. Se vain kertoo aika hyvin asioiden mittakaavan.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä lottovoitto on epätodennäköisempi."
No ei ole. Suomessa ei liene montaakaan (jos yhtään) joka olisi viime vuonna hävinnyt trans-urheilijalle. Loton päävoiton saaneita taas oli kymmeniä.
"Mitenkäs kävi olympialaisten naisten nyrkkeilyssä?"
Yksi ihminen hävisi. Samaan aikaan maailmassa saatiin samana vuonna tuhansia ja taas tuhansia erilaisia isoja arvontavoittoja. Eli suhdeluku on ihan murskaavasti lottovoittojen puolella.
Ei hävinnyt yksi, vaan kaikki sen sarjan naisnyrkkeijät. Ehkä heitä oli 100 tai ehkä heitä oli 10 tuhatta, mutta loppujen lopuksi sen voitti transmies. Ne karsinnat oli vain käyty aiemmin. Joten jos otamme kaikki lajit, jonka joku trans on voittanut ja kaikki naiset, jotka siihen voittoon ovat pyrkineet, puhumme sadoista tuhansista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Päätöksiä tehdään aivan jatkuvasti sen perusteella mitä joku mutuilee hypoteettisena uhkakuvana joka pitää esim. lainsäädännössä estää jo ennalta."
Pidätkö tätä siis hyvänä asiana kun nyt haluat niin tehdä itsekin?
Oliko sinulla joku argumenttikin vai pyöritkö vaan paikallasi trolliympyrää ja luulet servaavasi sillä jotakuta?
Selvästi osui ja upposi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yhyy miks fasisteja sanotaan fasisteiks taidanpa äänestää fasistit valtaan todistaakseni nämä vääräksi
Näin käy. Minuakin sanotaan syntyperäni johdosta toksiseksi setämieheksi niin äänestän aina ja kaikessa feminismiä vastaan. So sad.
Haluaisitko että minulla ei olisi mitään mahdollisuutta puolustautua?
Appelsiini itkee sitä, kun hän ja oikeisto astuivat Putinin woketus-ansaan.
Ehkä toimittajan kannattaisi katsoa syvään sinne peiliin ja myöntää virheensä.
Suurin osa kulttuurisodista on Putinin trollien lietsomia ja ylläpitämiä. Ei tarvitse kuin katsoa tätä palstaa niin sen näkee. Persut toki mukana lietsonnassa, koska heillä oma lehmä ojassa. Populismi ja valheiden levittäminen Putinin hyödyksi.
"Ei hävinnyt yksi, vaan kaikki sen sarjan naisnyrkkeijät."
Suurin osa heistä ei edes kohdanut tuota urheilijaa vaan putosi hävittyään jollekin ihan tavalliselle urheilijalle.
"Ei hävinnyt yksi, vaan kaikki sen sarjan naisnyrkkeijät. Ehkä heitä oli 100 tai ehkä heitä oli 10 tuhatta, mutta loppujen lopuksi sen voitti transmies. Ne karsinnat oli vain käyty aiemmin. Joten jos otamme kaikki lajit, jonka joku trans on voittanut ja kaikki naiset, jotka siihen voittoon ovat pyrkineet, puhumme sadoista tuhansista naisista."
Jos siis sinä olet joskus osallistunut piirinmestaruuskisoihin niin olet itse asiassa hävinnyt lajin olympiavoittajalle? Ei se logiikka nyt ihan noin mene.
Vierailija kirjoitti:
"Eli argumenttisi on, että jos vain pari tyyppiä varastaa pankista rahaa niin sille ei saa tehdä mitään ja koko ongelma pitää jopa kieltää kun se ei ole kovinkaan yleinen?"
En minä niin väittänyt. Sanoin vain että lottovoiton saaminen on ihmiselle paljon todennäköisempää kuin se että häviää loppuottelun trans-urheilijalle. Ja tämä nyt on ihan fakta.
Se ei ota kantaa siihen pitääkö asialle silti tehdä jotain. Se vain kertoo aika hyvin asioiden mittakaavan.
Mittakaava: YK-raportin mukaan 400 urheilukilpailussa naisurheilijat ovat menettäneet 890 mitalia transurheilijoille. Ei ole mitätön määrä tuo.
https://nypost.com/2024/10/23/world-news/un-reveals-how-many-female-ath…
Vierailija kirjoitti:
Olet nyt aukonut päätäsi niin monta kertaa samasta asiasta oman väittämäsi mukaan ilman mitään mielipidettä aiheesta että väitteesi alkaa olla hyvin epäuskottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittakaava: YK-raportin mukaan 400 urheilukilpailussa naisurheilijat ovat menettäneet 890 mitalia transurheilijoille. Ei ole mitätön määrä tuo.
Mikä sun lähde on? Anna kun arvaan, suoraan FOX:n studiolta lähetettävä Piers Morgan?
Transurheilu on pelkkä kulttuurisodan lietsonnan kohde.
Minimaalinen todellisuuden vaikutus, maksimaalinen propaganda vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin käy. Minuakin sanotaan syntyperäni johdosta toksiseksi setämieheksi niin äänestän aina ja kaikessa feminismiä vastaan. So sad.
voi voi tuliko itku kun joku sanoi pahasti :( etkö saanutkaan rauhassa haukkua naisia ja väärän värisiä
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olet loppuottelussa transurheilija vastaan naisena, sinun todennäköisyytesi hävitä on ehkä 95%. Ellei jopa enemmän. Voittaa päälottovoitto on jotain 0,0001 prosenttia, vaikka lottoat. Tietysti jos et pääse loppuotteluun tai vastassa ei ole transurheiljaa todennäköisyys on 0%. Jos et edes urheile, niin vielä pienempi. Kuten tietysti lotonkin kanssa. Jos et pelaa, et voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun lähde on? Anna kun arvaan, suor
Ja kaikki tämä vain sen johdosta että jotkut keksivät tehdä sukupuolestaan poliittisen kiistakapulan koska eivät kyenneet hyväksymään biologian heille tarjoamaa kehoa. Ja vasemmisto haistoi tässä keinon lietsoa eripuraa ja ravistella rakenteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Ja ihmettelet miksi populisteja äänestetään???
Vierailija kirjoitti:
Appelsiini itkee sitä, kun hän ja oikeisto astuivat Putinin woketus-ansaan.
Ehkä toimittajan kannattaisi katsoa syvään sinne peiliin ja myöntää virheensä.
Suurin osa kulttuurisodista on Putinin trollien lietsomia ja ylläpitämiä. Ei tarvitse kuin katsoa tätä palstaa niin sen näkee. Persut toki mukana lietsonnassa, koska heillä oma lehmä ojassa. Populismi ja valheiden levittäminen Putinin hyödyksi.
trumppia kannattavat suomalaiset ovat aidosti todella vajaa-älyisiä
jo vuosi sitten trump ja kumppanit estivät ukrainan tukipaketin läpimenon kongressissa puolen vuoden ajan
trump jatkuvasti puhui kampanjassaan ukrainaa ja zelenskyä vastaan
suomalaiset trumpin kannattajat voitaisin tuomita maanpetturuudesta vankilaan, vielä itkevät joistain kaasuputkistakin vaikka itse ovat vuosikaudet kannattaneet trumpin kautta suoraan venäjän vallan lisääntymistä
oikeisto se jaksaa syyttää aina omasta idiotismistaan "vasemmistoa"