Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset luulevat näyttävänsä reilusti ikäistään nuoremmalta?

Vierailija
11.03.2025 |

Taas on joku reilut nelikymppisen näköinen nainen iltapulussa ihmettelemässä, miten kaikki luulevat häntä pari-kolmikymppiseksi. No tuskin luulee, ihan ikäiseltään näyttää hänkin, kuten kaikki muutkin lehtien palstoilla samaa asiaa julistavat ikäkriiseilijät. Myötähäpeä.

Kommentit (621)

Vierailija
161/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet uskovat, kun heitä kehuu nuoren näköiseksi. Mä arvaan päässäni jotain kohteliasta,.turvallisesti alakanttiin ja sanon ääneen siitä vielä 10 v pienemmän luvun. Kivahan se on ilahduttaa ihmisiä, ei se totta ole.

Joo joo ja tuota samaa tehdään ruokakaupoissa ja alkossa? Kun eihän kassalla ole parempaa tekemistä. 🙄

Varmaan joku kassatyöntekijä on parempi vastaamaan tähän. Kyllä mä aika helposti tekisin sitä sielläkin etten joudu vaikeuksiin siitä etten ole kysynyt.

On sulla outo logiikka.

Kyllä se outo logiikka on niillä, jotka väkisin haluavat arvion iästään ja suuttuvat kun sen saavat. Onnek

Joo, mäkin käyn kaupassa vain saadakseni arvion iästäni 😅😂

En mä usko, että edes sitä kassaa kiinnostaa miksi sä käyt kaupassa. 

Vierailija
162/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut uskovat kun kehutaan nuoremman näköiseksi. Kuinka moni sanoo että näytät ihan ikäiseltäsi 😅 Kasvojen rakenne on nelikympisellä ihan eri kuin parikymppisellä vaikka ryppyjä tms. ei olisikaan

Tämä. Jo myös silmät paljastavat iän ja eletyt vuodet. Eikä kukaan ole onnistunut niitä  "nuorentamaan". Samoin kädet. Vaikka kasvot olisi peitetty, silmät kertovat iän. Ja siksi, kun kysytään ikää, katsotaan silmiä, eikä lasketa ryppyjen tai hiusten  määrää. 

Niin, kyllä sun äiti ja mummo on rumia ihmisiä. Eikä mene kauaa, kun olet itse samanlainen. 

Ei sun äidin kannata käydä vaateostoksilla tai kampaajalla, rumalta se näyttää suurimman osan miesten mielistä.

Toukokuussa voit kirjoittaa äitienpäivä kortiin, onnea rumalle vanhalle äidilleni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista laittaa rahaa kampaajaan, asuntoon ja vaatteisiin vielä 40-vuotiaana, vaikka ei heitä enää ketään katso eikä ketään kiinnosta heidän elämä. 

Jo on pointti. Ihanko oikeasti kuvittelet  naisten elävän muita varten?

Eivät elä. Olen hoivakodissa töissä ja meillä jopa yli 90v haluavat käydä kampaajalla, jalka hoitajalla, konserteissa.

Vierailija
164/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihan turhaan raadat töissä asuntosi eteen. 

Ei se ketään kiinnosta. Ihan sama vaikka asuisit teltassa. "

Ei missään nimessä tarvitsekaan kiinnostaa muita! Riittää, että itseäni kiinnostaa. Minä asun mieluummin talossa kuin teltassa. Sinulle ei ole ehkä väliä, ripustatko hienon hääkuvasi teltan vai talon seinään, mutta minä tykkään lämpimästä ja kuivasta. Etenkin talvella on kivempi olla sisätiloissa.

Kyllä kaikki tietää, että asut rumassa vanhassa 1990-luvun mörskässä. 

Vierailija
165/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tottunut, että 57-vuotias näyttää tältä https://www.hs.fi/suomi/art-2000011070473.html

niin on luonnollista, että tämän näköinen 57-vuotias näyttää ikäistään nuoremmalta https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/0af55e26-2d5d-433c-bc59-1738191…

elämä on suhteellista. Myös tässä asiassa.

Aivan totta. Suhteellista. Minusta eka kuvan nainen näyttää 75- vuotiaalta ja toisessa kuvassa hyvin kaunis, noin 55v nainen.

Vierailija
166/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen hääkuvajankkaaja täällä sekoilee ja mollaa yli nelikymppisiä naisia? Mene pois.

Vierailija
167/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista laittaa rahaa kampaajaan, asuntoon ja vaatteisiin vielä 40-vuotiaana, vaikka ei heitä enää ketään katso eikä ketään kiinnosta heidän elämä. 

Jo on pointti. Ihanko oikeasti kuvittelet  naisten elävän muita varten?

Eivät elä. Olen hoivakodissa töissä ja meillä jopa yli 90v haluavat käydä kampaajalla, jalka hoitajalla, konserteissa.

Ihan turhaa, kun on jo vanha ja ruma. Hiukset nutturalle vaan. 

Vierailija
168/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä tarvitsekaan kiinnostaa muita! Riittää, että itseäni kiinnostaa. Minä asun mieluummin talossa kuin teltassa. Sinulle ei ole ehkä väliä, ripustatko hienon hääkuvasi teltan vai talon seinään, mutta minä tykkään lämpimästä ja kuivasta. Etenkin talvella on kivempi olla sisätiloissa.

Asun 1950-luvun talossa. Missään nimessä en muuttaisi tätä uudempaan taloon. 

Vierailija
169/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vähän alle nelikymppisenä mukana poikani kutsuntatarkastuksessa ja hoitaja kysyi olenko pojan avustaja.

Samoihin aikoihin kävin nuoremman poikani kanssa päivystyksessä ja lääkäri kysyi huoneeseen kutsuessaan "tuleeko kaveri mukaan?" viitaten minuun.

Mutta ehkä hekin ovat vaan halunneet imarrella vanhaa mammaa?

Hmm.. poikasi näyttää siltä, että hän tarvitsee henkilökohtaista avustajaa? Onko hän isänsä vaiko äitinsä näköinen?

No tämä. Äiti mukana 18-v.

Vierailija
170/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen hääkuvajankkaaja täällä sekoilee ja mollaa yli nelikymppisiä naisia? Mene pois.

Kuka aloitti ketjun. 

Varmaan joku köyhö ja lihava 20-vuotias joka vetää tupakkaa ja iho on rumia tatuointeja täynnä. 

Vierailija
171/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka aloitti ketjun. 

Varmaan joku köyhö ja lihava 20-vuotias joka vetää tupakkaa ja iho on rumia tatuointeja täynnä. 

Ai, tuo hääkuvajankkaaja on siis sama kuin se lihava 20-vuotias -jankkaaja. Ymmärrän.

Vierailija
172/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun 1950-luvun talossa. Missään nimessä en muuttaisi tätä uudempaan taloon. 

75 vuotta vanha rötiskö. 

Oletko tehnyt siitä hometalon poistamalla yläkerran sivuvintit ja laajentamalla huoneita? 

Vierailija
173/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka aloitti ketjun. 

No sinä olet köyhä ja ruma sisäisesti. Miksi tulit mollaamaan muita?

Vierailija
174/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka aloitti ketjun. 

Ai, tuo hääkuvajankkaaja on siis sama kuin se lihava 20-vuotias -jankkaaja. Ymmärrän.

Ketjua ei ole aloittanut ketään vanha vaan nuori ja ruma minkä äiti oli joka viikonloppu kännissä ja tunnetaan röökimuijana. 

Vierailija
175/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vähän alle nelikymppisenä mukana poikani kutsuntatarkastuksessa ja hoitaja kysyi olenko pojan avustaja.

Samoihin aikoihin kävin nuoremman poikani kanssa päivystyksessä ja lääkäri kysyi huoneeseen kutsuessaan "tuleeko kaveri mukaan?" viitaten minuun.

Ei ole kutsuntatarkastuksiin tapana mennä äidin tai kenenkään muun kanssa. Olettamus avustajasta syntyi varmaan siitä.

Vierailija
176/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"75 vuotta vanha rötiskö. 

Oletko tehnyt siitä hometalon poistamalla yläkerran sivuvintit ja laajentamalla huoneita? 

75 vuotta vanha rötiskö. 

Oletko tehnyt siitä hometalon poistamalla yläkerran sivuvintit ja laajentamalla huoneita?"

No tämä on vasta 66 vuotta vanha. Kyllä me tiedetään, miten rintamamiestaloa pitää remontoida. Pikku hiljaa ollaan korjattu entisen omistajan tekemiä "korjauksia". Sivukkaat on toki paikallaan.

Vierailija
177/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka aloitti ketjun. 

No sinä olet köyhä ja ruma sisäisesti. Miksi tulit mollaamaan muita?

Miksi mollaat 40- vuotiasta äitiäsi.

Oletko sisäisesti ruma ja ilkeä 20-vuotias.

Sun äiti on varmaan se karaokebaarin tupakka huulessa oleva ja minihameessa notkuva pubiruusu. 

Vierailija
178/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni äiti menee kutsuntatarkastukseen mukaan? Sama lääkäriin, nuoren kanssa? 

Nuori/lapsi kun voi itse päättää 12v mitä toimenpiteitä tehdään ja luovutetaanko terveystietoja vanhemmille/huoltajille. 

Vierailija
179/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"75 vuotta vanha rötiskö. 

75 vuotta vanha rötiskö. 

Oletko tehnyt siitä hometalon poistamalla yläkerran sivuvintit ja laajentamalla huoneita?"

No tämä on vasta 66 vuotta vanha. Kyllä me tiedetään, miten rintamamiestaloa pitää remontoida. Pikku hiljaa ollaan korjattu entisen omistajan tekemiä "korjauksia". Sivukkaat on toki paikallaan.

Juu, eikä saunatiloja rakenneta jälkikäteen sinne kellarikerrokseen. 

Vierailija
180/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. poikasi näyttää siltä, että hän tarvitsee henkilökohtaista avustajaa? Onko hän isänsä vaiko äitinsä näköinen?

Oletpa vitsikäs. Hän on kehitysvammainen, mutta tätä ei voi päätellä ulkonäöstä. Poika on sekoitus molempien ulkonäköä (ja näyttää ikäistään nuoremmalta myös).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi