Miksi jotkut naiset luulevat näyttävänsä reilusti ikäistään nuoremmalta?
Taas on joku reilut nelikymppisen näköinen nainen iltapulussa ihmettelemässä, miten kaikki luulevat häntä pari-kolmikymppiseksi. No tuskin luulee, ihan ikäiseltään näyttää hänkin, kuten kaikki muutkin lehtien palstoilla samaa asiaa julistavat ikäkriiseilijät. Myötähäpeä.
Kommentit (621)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vi..... väliä näyttääkö nuoremmalta vai ei?
Ihmettelen myös miksi se niin ärsyttää jos joku sanookin näyttävänsä nuoremmalta :D kivat hänelle, että on tyytyväinen itseensä
Vierailija kirjoitti:
Hönön sielunelämää tältä päivältä 🎯😵💫
aina se älähtää 😆
P u p p a on hönö trade kirjoittaja.
Ou jee 👵🤭
Välillä olen P U P P A 👵
Ja välillä kirjoitan hönö trade tiainen juttuja
Ja välillä olen -winner-
Ou jee 👵🤭
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko Ilta-Sanomien juttua?
Selkeästi näytti ikäistään nuoremmalta tuo nainen (vain lippiskuvassa näytti noin 40 v). Olisin arvioinut iäksi 35. Ilkeilijöille tiedoksi (luin koko jutun)
- henkilö ei pyri näyttämään ikäistään nuoremmalta
- ei ikinä ostaisi kallista tuotetta ihon hoitoon
Itse arvelin jutun otsikkokuvien perusteella että 42, mutta kun tollain kerta otsikoitu niin varmaan sitten 50v :D Pukeutuminenkin tollaista Tumblr-muotia mikä oli 15 vuotta sitten nuoriso muodissa.
Mutta samaa mieltä monen muun keskustelijan kanssa. Mitä väliä minkä ikäiseltä näyttää? Ihan tyylikäs ja hyvän näköinen nelikymppinen hän on. Ei se "nuorekkuus" ulkonäössä tuo mitään lisäarvoa tavallisen ihmisen elämään.
Niuvanniemen suljetulta pakkohoitopuoleltako nuo 200 Hönö-spämmiä pommitettiin? Herranpieksut, miten skitsoa messua. Näyttää olevan todella arka aihe tämä nuoresta 30+ aikuisesta keski-ikään 40+ lipuminen, piiloraivon tutii ja aistii näistä kommenteista selvästi.
Ihmiset näyttävät aika kilpailuhenkisesti vertailevan omanikäisiään itseensä ja pörstäkertoimernsa. [Sitten kiukustuvat, kun ikätoveri kenties saa alvariinsa kehuja olemuksestaan tai esim. treffipyyntöjä 20+ vuotta nuoremmilta, vieläpä todella kivannäköisiltä].
Ajatelkaa, kuitenkin yli 60-vuotiaskin voi olla vielä mukiinmenevä ja tyylikäs! 😘Ja jopa häneen 'rollaattoripappaan/mummoon' joku ihastuu - jopa rakastuu..🤔 Oh my, oh my.
Meidän kaikkien tulisi työstää näitä kyteviä ainaisen vertailun mustasukkateemoja pois, nämä ovat nimittäin taattua toksisen työpaikkamiljöön raaka-ainetta.
Se työpaikka, jossa otetaan pitkiä sairaslomia.Työpaikka, jossa vältellään ruokataukoja ja halutaankin pitäytyä etätöissä. Halpamainen juoruilu on aina näiden ongelmien pääsyy.
[Fiksu, hillitty ihminen ei alvariinsa kommentoi kollegansa ulkonäköä ääneen työpaikalla. Ei myöskään kirjoittele näiden ulkonäöstä vauvalla]..
.....
*rollaattoriheitto ylisjonneja mukaillen.
Ei tarkoitettu loukkaavana.
Minä en ole 'Winner' enkä 'Jonna'.
Joku Niuvis-spämmikö siellä
lääkevajareissaan mustamaalaa.
Vai liekö överit? Sokka irti syntymästä?👋
.....
Jep, P E A C E .
Vierailija kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulta pakkohoitopuoleltako nuo 200 Hönö-spämmiä pommitettiin? Herranpieksut, miten skitsoa messua. Näyttää olevan todella arka aihe tämä nuoresta 30+ aikuisesta keski-ikään 40+ lipuminen, piiloraivon tutii ja aistii näistä kommenteista selvästi.
Ihmiset näyttävät aika kilpailuhenkisesti vertailevan omanikäisiään itseensä ja pörstäkertoimernsa. [Sitten kiukustuvat, kun ikätoveri kenties saa alvariinsa kehuja olemuksestaan tai esim. treffipyyntöjä 20+ vuotta nuoremmilta, vieläpä todella kivannäköisiltä].
Ajatelkaa, kuitenkin yli 60-vuotiaskin voi olla vielä mukiinmenevä ja tyylikäs! 😘Ja jopa häneen 'rollaattoripappaan/mummoon' joku ihastuu - jopa rakastuu..🤔 Oh my, oh my.
Meidän kaikkien tulisi työstää näitä kyteviä ainaisen vertailun mustasukkateemoja pois, nämä ovat nimittäin taattua toksisen työpaikkamiljöön raaka-ainetta.
Se työpaikka, jossa otetaan pitkiä sairas
On se arka aihe 50v juhlakalulle. Vieläpä PORILAISELLE, ja työttömälle, ja vuokralaiselle.
Jonka ainoa ylpeydenaihe on HÄÄKUVA!
Ei liho, kun on IBS.
Kehtaavatkin palkkatuetuissa työpaikoissa kuin kiusallaan retostella omistusasunnoillaan ja ulkomaanreissuillaan, kele Facessakin kuviaan ilkeävät julkaista.
jne jne jne jne jne.................................
elämä on yhtä RYPPYilyä vanhenevalle Hönölle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se arka aihe 40 v juhlakalulle. Vieläpä TURKULAISELLE, ja työttömälle, vanhassa mörskässä asuvalle.
Jonka ainoa ylpeyden aihe on saada PILLUMATKA THAIMAASEEN.
Ei saa Suomesta naista, kun on lyhyt.
Kehtaavatkin asfalttitöissä muut asfalttimiehet kuin kiusallaan retostella vaimoilla ja lapsilla, kele Facessakin kuviaan ilkeävät julkaista.
jne jne jne jne jne.........
Elämä on yhtä veetuilua lyhyelle Hönölle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 43 ja saanut kuulla niin paljon ällistelyjä iästäni, että tiedän näyttäväni nuorelta. En arvuututa tai tee itsestäni numeroa enkä yritä näyttää nuoremmalta, olen vaan. Tilanteet eivät edes ole sellaisia, että niihin liittyisi mitään kohteliaisuus- tai ilahduttamisaspektia ja muutanan kerran tieto on tullut mulle kolmannen osapuolen kautta. Väärin arvioijia on ollut ihan kaikissa ikäluokissa.
Oih,iik, ihanaa! Laita iltapuluun juttu itsestäsi, oot varmaan tosi upea ja nuorekas. Me muut ollaan aivan kateellisia....
Ei ikäistään nuoremmalta näyttäminen tarkoita, että näyttäisi kauniilta tai upealta.
Mäkin olen sellainen pallinaama babyface, että mua luullaan nuoremmaksi. Ei nyt tietenkään vuosikymmeniä nuoremmaksi, mutta ehkä viitisen vuotta. En todellakaan ole kaunis tai upea.
Vierailija kirjoitti:
Olin ystäväni kanssa baarissa ja minua luultiin hänen tyttärekseen, että repikää siitä :D jotkut kun vaan nyt näyttävät nuoremmilta. Meitä taviksia ei vaan näy lehtien palstoilla :)
Ne on siellä lähipubissa niin kännissä, että näki tyttäresi kahtena ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ystäväni kanssa baarissa ja minua luultiin hänen tyttärekseen, että repikää siitä :D jotkut kun vaan nyt näyttävät nuoremmilta. Meitä taviksia ei vaan näy lehtien palstoilla :)
Ne on siellä lähipubissa niin kännissä, että näki tyttäresi kahtena ;)
Jotenkin tuntee myötähäpeää, kun lukutaidoton lohkaisee vitsin 😳
Naispuolinen ystäväni on juuri samanlainen. Täyttää tänä kesänä 50 vuotta ja näyttää täysin ikäiseltään, mutta silti usein kehuu kuinka on niin paljon nuoremman näköinen. Kyllästyin tähän tovi sitten ja sanoin, että näytät täysin ikäiseltäsi ja lisäsin, että mielestäni siinä ei ole yhtään mitään pahaa. Minä olen ainakin tyytyväinen, että olen ikäiseni näköinen. Voitte kuvitella, mitkä tuohtuneet puolustelut asiasta seurasi
Mies, nelissäkymmenissä, näytän ikäiseltäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vi..... väliä näyttääkö nuoremmalta vai ei?
Ihmettelen myös miksi se niin ärsyttää jos joku sanookin näyttävänsä nuoremmalta :D kivat hänelle, että on tyytyväinen itseensä
Miksei voi olla tyytyväinen itseensä ja samalla ymmärtää, että näyttää ikäiseltään? Mun mielestä on jotenkin todella kummallista, että ikäistään nuorekkaampi olemus ois jotenkin tavoiteltava asia, tai välttämättä edes positiivinen juttu. Minä olen itseeni terveellä, ei-ylikorostuneella tavalla täysin tyytyväinen vaikka/tai paremminkin koska? tiedostan, että näytän kasvoista juuri siltä miltä ikäiseni yleensä. Vartaloni on huomattavasti paremmassa kunnossa kuin keski-iän tuulikaapissa pyörivillä yleensä, mutta naama sanoo nelkyt ja niin kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, olen 65-vuotias mummeli ja mieheni rakastaa minua, mummoa.
juu, pattayallakin se valitteis sen 65v thaikkumummelin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko Ilta-Sanomien juttua?
Selkeästi näytti ikäistään nuoremmalta tuo nainen (vain lippiskuvassa näytti noin 40 v). Olisin arvioinut iäksi 35. Ilkeilijöille tiedoksi (luin koko jutun)
- henkilö ei pyri näyttämään ikäistään nuoremmalta
- ei ikinä ostaisi kallista tuotetta ihon hoitoon
Itse arvelin jutun otsikkokuvien perusteella että 42, mutta kun tollain kerta otsikoitu niin varmaan sitten 50v :D Pukeutuminenkin tollaista Tumblr-muotia mikä oli 15 vuotta sitten nuoriso muodissa.
Mutta samaa mieltä monen muun keskustelijan kanssa. Mitä väliä minkä ikäiseltä näyttää? Ihan tyylikäs ja hyvän näköinen nelikymppinen hän on. Ei se "nuorekkuus" ulkonäössä tuo mitään lisäarvoa tavallisen ihmisen elämään.
Samaa mieltä, hän on oikein kivannäköinen mutta pukeutuminen paljastaa iän. Vähän nykyaikaisemmissa ja aikuisemmissa vaatteissa näyttäisi vielä paremmalta (ei tarkoita että pitäisi pukeutua tylsästi tai mihinkään trikootelttaan koska on keski-ikäinen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 43 ja saanut kuulla niin paljon ällistelyjä iästäni, että tiedän näyttäväni nuorelta. En arvuututa tai tee itsestäni numeroa enkä yritä näyttää nuoremmalta, olen vaan. Tilanteet eivät edes ole sellaisia, että niihin liittyisi mitään kohteliaisuus- tai ilahduttamisaspektia ja muutanan kerran tieto on tullut mulle kolmannen osapuolen kautta. Väärin arvioijia on ollut ihan kaikissa ikäluokissa.
Oih,iik, ihanaa! Laita iltapuluun juttu itsestäsi, oot varmaan tosi upea ja nuorekas. Me muut ollaan aivan kateellisia....
Ei ikäistään nuoremmalta näyttäminen tarkoita, että näyttäisi kauniilta tai upealta.
Mäkin olen sellainen pallinaama babyface, että mua luullaan nuoremmaksi. Ei nyt tietenkään vuosikymmeniä nuoremmaksi, mutta ehkä viitisen vuotta. En todellakaan
Minulla sama. Monet kuvittelevat selkeästi nuoremmaksi, esimerkiksi kassalla yllättyvät henkkarit nähdessään oikeasta iästäni. Konkreettisia kehuja sitten kuuleekin harvemmin. Nuorekkaan, mutta tavallisen näköinen aika osuva kuvaus itselleni.
Mitä väliä tosiaan.
Itse näytän omasta mielestäni ihan ikäiseltäni, koska naama on valahtanut alaspäin ja olen olen näyttänyt ennen paljon paremmalta, mutta ilmeisesti olemukseni on Mette Mannosen lailla vähän nuorekas ja siksi minua tytötellään. Joskus se on kiusallistakin.