Miksi jotkut naiset luulevat näyttävänsä reilusti ikäistään nuoremmalta?
Taas on joku reilut nelikymppisen näköinen nainen iltapulussa ihmettelemässä, miten kaikki luulevat häntä pari-kolmikymppiseksi. No tuskin luulee, ihan ikäiseltään näyttää hänkin, kuten kaikki muutkin lehtien palstoilla samaa asiaa julistavat ikäkriiseilijät. Myötähäpeä.
Kommentit (621)
Ilmiselvästi aihea on arka ja tuottaa kipua 40v työttömälle asfalttimies Hönölle.
Voi voi, mites se työkalujen varastointi? Joko on roudattu kaatopaikalle?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvästi aihea on arka ja tuottaa kipua 40v työttömälle asfalttimies Hönölle.
Voi voi, mites se työkalujen varastointi? Joko on roudattu kaatopaikalle?
IKH:sta ostit ja kohta joudut roudaamaan työkalut autotallista kaatopaikalle?
Minä arvelin hänen olevan 45-vuotias tuosta epätoivoisesta vaatetyylistä ja kasvoista päätellen.
Ehkä jos hän olisi pukeutunut aikuismaisemmin ja olisi ilman lippistä, olisin saattanut arvella iän nuoremmaksikin.
Hehheh, olen 65-vuotias mummeli ja mieheni rakastaa minua, mummoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen johtavassa asemassa oleva nk. jakkupukukalkkuna ja kyllä alaiset pitävät minua 20 vuotta nuoremman näköisenä, usein näin sanovat."
näin ne luulevat
Itse en työttömänä TURKULAISENA asfalttimies HÖNÖ TIAISENA, 40v enää kyllä luule vanhoja akkoja nuoriksi.
En saanut koskaan viedä nuorta naista ulkomaanmatkalle enkä lentokoneseen ja tuota asiaa ei voi enää korjata.
Uusi parisuhde ei enää toisi mitään hyvää elämääni. Saisin lyhyenä miehenä jonkun ruman vanhan akan.
Aion hakea työkyvyttömyyseläkkeelle masennuksesta.
Aiemmin halusin työn jotta olisin voinut viedä nuoren naisen ulkomaanmatkalle, enää en halua viedä mitään vanhoja akkoja ulkomaanmatkoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen johtavassa asemassa oleva nk. jakkupukukalkkuna ja kyllä alaiset pitävät minua 20 vuotta nuoremman näköisenä, usein näin sanovat."
näin ne luulevat
Itse en työttömänä TURKULAISENA asfalttimies HÖNÖ TIAISENA, 40v enää kyllä luule vanhoja akkoja nuoriksi.
En saanut koskaan viedä nuorta naista ulkomaanmatkalle enkä lentokoneseen ja tuota asiaa ei voi enää korjata.
Uusi parisuhde ei enää toisi mitään hyvää elämääni. Saisin lyhyenä miehenä jonkun ruman vanhan akan.
Aiemmin halusin työn jotta olisin voinut viedä nuoren naisen ulkomaanmatkalle, enää en halua viedä mitään vanhoja akkoja ulkomaanmatkoille.
No, on tuolla ainakin vähemmän ryppyjä kuin ikäisillään keskimäärin.
21-vuotias Millie Bobby Brown näyttää ihan kypsään ikään ehtineeltä Ivanka Trumpilta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 43 ja saanut kuulla niin paljon ällistelyjä iästäni, että tiedän näyttäväni nuorelta. En arvuututa tai tee itsestäni numeroa enkä yritä näyttää nuoremmalta, olen vaan. Tilanteet eivät edes ole sellaisia, että niihin liittyisi mitään kohteliaisuus- tai ilahduttamisaspektia ja muutanan kerran tieto on tullut mulle kolmannen osapuolen kautta. Väärin arvioijia on ollut ihan kaikissa ikäluokissa.
Sama juttu. Moni luullut mua kolmekymppiseksi, vaikka olen 49v. Hyvät geenit + urheilullisuus 👊
Kolmekymppiseksi, juu juu. Ethän vain antanut seksiä näille tämän jälkeen?
Hönön sielunelämää tältä päivältä 🎯😵💫
aina se älähtää 😆
Ja kaiken lisäksi ovat punkeroita, ainakin Suomessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko että aurinko ei paista
Espanjaan ei kannata muuttaa. Auringossa vanhenee niin että näyttää jo lu....ta
Itse en työttömänä TURKULAISENA asfalttimies HÖNÖ TIAISENA, 40v enää halua parisuhdetta.
En saanut koskaan viedä nuorta kaunista naista ulkomaanmatkalle enkä lentokoneseen ja tuota asiaa ei voi enää korjata.
Uusi parisuhde ei enää toisi mitään hyvää elämääni.
Aiemmin halusin työn jotta olisin voinut viedä kauniin nuoren naisen ulkomaanmatkalle, enää en halua. Saisin lyhyenä miehenä vain jonkun vanhan akan ja sellaista en ulkomaanmatkalle kyllä vie. En kyllä rahojani tuhlaa vanhaan akkaan.
Asfalttimiehet on työttömänä suurimman osan vuodesta.
Ymmärrän kyllä asfalttimies HÖNÖ tiainen, että et halua tuhlata leikattua ansiosidonnaista vanhaan akkaan.
Se on vähän niinku lihavat luulee että aina on heille ottajia.
Tottahan se tavallaan, kelpaa ne valomerkin jälkeen yhdeksi yöksi kun laadukkaammat on jo menny.
Tartte ku vähä kehua niin saanti taattua. Samoten tuo nuoremmaksi kehuminen.
t.setämies.
Haha, no toiset vaan näyttää. Onhan se tiedossa että fysiologinen ikä vaihtelee eikä ole sama todellisen iän kanssa. Vanhemmiten elämäntavat näkyvät ja samoin geenien vaikutus. Minua on esim toistuvasti luultu päälle 30-vuotiaaksi, vaikka olen jo 42v. Ihmiset ovat todella ihmeissään kun kuulevat ikäni, ja luulevat että valehtelen. Samoin äitiäni luultiin 11-vuotiaaksi kun hän oli jo aikuinen....
Tarkoititko Ilta-Sanomien juttua?
Selkeästi näytti ikäistään nuoremmalta tuo nainen (vain lippiskuvassa näytti noin 40 v). Olisin arvioinut iäksi 35. Ilkeilijöille tiedoksi (luin koko jutun)
- henkilö ei pyri näyttämään ikäistään nuoremmalta
- ei ikinä ostaisi kallista tuotetta ihon hoitoon
Mitä vi..... väliä näyttääkö nuoremmalta vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taloustilanteessa olisi kyllä hyvä alkaa seurustelemaan sellaisen naisen kanssa jonka avulla voi saada vakituisen työpaikan.
Itse en työttömänä TURKULAISENA asfalttimies HÖNÖ TIAS(nais)ENA, 40v enää halua parisuhdetta.
En saanut koskaan viedä nuorta naista ulkomaanmatkalle enkä lentokoneseen ja tuota asiaa ei voi enää korjata. En saanut nussia kaunista naista ulkomailla hotellissa.
Uusi parisuhde ei enää toisi mitään hyvää elämääni.
Aiemmin halusin ympärivuitisen työn jotta olisin voinut viedä kauniin naisen ulkomaanmatkalle, enää en halua. Saisin vain lyhyenä jonkun ruman akan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat kyllä usein yllättävän hyvin säilyneitä. Johtunee puhtaasta ruuasta ja ulkoilmasta sekä hyvästä hammashygieniasta.
Katsokaapa vaikka jotakin jenkki- tai brittiohjelmaa jossa joku on esim 45- näyttää suomalaisittain 60- vuotiaalta
Mulla oli mun edellisessä työssä itäeurooppalaisia asiakkaita. 50-vuotiaat oli välillä hampaattomia huivipäisiä mummoja. Myös brittiläiset on tosiaan usein ikäistään vanhemman näköisiä, tykkäävät ruskettaa itseään, mikä vanhentaa huonojen hampaiden lisäksi.
Ilmiselvästi aihe on arka ja tuottaa kipua 50v Hönölle.
Voi voi, mites se kirpparikamojen varastointi? Joko on roudattu anopin ok-taloon?