Miksi jotkut naiset luulevat näyttävänsä reilusti ikäistään nuoremmalta?
Taas on joku reilut nelikymppisen näköinen nainen iltapulussa ihmettelemässä, miten kaikki luulevat häntä pari-kolmikymppiseksi. No tuskin luulee, ihan ikäiseltään näyttää hänkin, kuten kaikki muutkin lehtien palstoilla samaa asiaa julistavat ikäkriiseilijät. Myötähäpeä.
Kommentit (621)
Keski-ikäisissä on huimia eroja. Joillain roikkuu naama jne, osa todellakin menee vähintään 15v nuoremmasta. Katson henkkareitä työn takia, joten siksi.
Vierailija kirjoitti:
Läskit mammat täällä lynkkaamassa hoikkia ja ikäänsä nähden nuoremman näköisiä. Sen nyt arvas 😅
Ps. Treenatkaa ja vaihtakaa tyyliä kivaks!
Hoikka ei tarkoita hyvännäköistä. Naama voi olla kuin petolinnun perse.
Pitää olla kauniit kasvot + hoikka.
Itse koin sen vain ärsyttävänä, kun oletettiin olevan nuorempi. Onneksi se loppui tuossa 35-vuoden korvilla ja nykyisin olen ihan rehdisti oman ikäisen näköinen. Työelämässä miesvaltaisella alalla ei ole mikään positiivinen juttu olla nuoren tytön näköinen. Silloin joutuu todistelemaan osaamistaan ihan eri tavalla. Kun taas näyttää ikäiseltä eli lähes nelikymppiseltä, ei muutkaan tytöttele. Enkä jaksa edes kertoa miten mukavaa oli, kun sain esikoisen 25-vuotiaana ja minua luultiin max.15-vuotiaaksi.
Yleensä muuten nämä lehdissä nuorekkuuttaan hehkuttavat eivät edes ole mitenkään erityisen nuoren näköisiä. Mutta ilmeisesti kuvittelevat sen olevan joku meriitti, kun joku kerran veikkaa iän väärin. Toisekseen ikää on todella vaikea arvioida ihan kaiken ikäisillä. Osa parikymppisistäkin näyttää todella vanhoilta. Osa menisi vielä lastenlipulla junassa ja bussissa.
Iltapaskan kannattaisi joku kerta trollata ja laittaa jonkun oikeasti 30v naisen kuvat kertoen että hän on 45v joka menee mielestään kolmekybäsestä.
Siinä sitten olisivat taas av:n katkerat mammat huutelemassa miten muka "arvasivat" hänen ikänsä oikein heti kun näkivät kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kai siinä on se, ettei itse näe omaa ikääntymistään vaan peilistä katsoo edelleen se parikymppinen. Sitten taas kun näin nelikymppisenä tapaat pitkästä aikaa jonkun nuoruusajan kaverin niin sitä katsoo että ohoh mikä papparainen tuosta on tullut. Ja hän ajattelee varmasti vice versa.
Niin se on. Ikää tulee pikku hiljaa eikä sitä huomaa. Tai ole huomaavinaan. Hiljattain löysin sattumalta nuoruuden heilani. Oli vanhettunut niinkuin minäkin mutta tutut piirteet on tallella. Jotkut vanhettuu nopeammin kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Iltapaskan kannattaisi joku kerta trollata ja laittaa jonkun oikeasti 30v naisen kuvat kertoen että hän on 45v joka menee mielestään kolmekybäsestä.
Siinä sitten olisivat taas av:n katkerat mammat huutelemassa miten muka "arvasivat" hänen ikänsä oikein heti kun näkivät kuvat.
Itse en ole edes lukenut koko juttua. Ap ei laittanut linkkiä joten yleisesti kommentoidaan.
Usein kun näet kuvissa niitä nuorempien näköisiä naisia on niissä kuvissa käytetty filttereitä.
Esim .tuo Marita Taavitsainen näyttää some kuvissa nuorelta mutta todellisuus kun olen nähnyt niin vanha kurppa
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan kokouksessa katselin, että yhdellä naisella on hiustenpidennykset, näkyi ne kiinnikkeet.
Oikeasti aina kun oli kokous jouduin ottamaan sairaslomaa tai lomapäivän, kun en pystynyt olemaan siellä.
Ja nyt poistetaan työttömyystuista lapsikorotukset ja ansiosidonnaista leikataan.
Itse en työttömänä PORILAISENA tradenomi HÖNÖ TIAS(nais)ENA, 50v enää halua parisuhdetta.
En saanut koskaan viedä lapsiani ulkomaanmatkalle enkä lentokoneseen ja tuota asiaa ei voi enää korjata.
Uusi parisuhde ei enää toisi mitään hyvää elämääni.
Aion hakea työkyvyttömyyseläkkeelle masennuksesta.
Aiemmin halusin työn jotta olisin voinut viedä lapset ulkomaanmatkalle, enää en halua.
Pitäisikö etsiä linkki tutkimukseen missä miehille kauniit kasvot on tärkeää vaimoa valitessa ja hyvä vartalo yhden illan panoja hakiessa.
Mitä väliä? Jokainen vanhenee omalla tavallaan.
Niin, tiedätkö, että on ihmisiä joilla ei ole lasta vielä 30-vuotiaana eli rumia.
Ja kannattaa ottaa ne hääkuvat alle 30-vuotiaana niin ei ole ryppyjä eikä sitä 40-vuotiaan rumaa luustoa.
Eikä kannata ottaa hääkuvaa, kun on se iso pallovatsa eli ennen lasten syntymistä naimisiin.
Itse en työttömänä PORILAISENA tradenomi HÖNÖ TIAS(nais)ENA, 50v enää halua parisuhdetta.
En saanut koskaan viedä lapsiani ulkomaanmatkalle enkä lentokoneseen ja tuota asiaa ei voi enää korjata.
Aiemmin halusin työn jotta olisin voinut viedä lapset ulkomaanmatkalle, enää en halua.
Vierailija kirjoitti:
Uimarannalla oli 20-vuotias jolla oli raskausarpia eikä ollut edes pientä lasta mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne on eksynyt muutama katkera ikäkriiseilijä, joille ei kukaan ole koskaan sanonut mitään kaunista. Täällä sitten lyttäävät muita joilla on positiivisia kokemuksia.
Katkeruus (sekäviina ja tupakka) vanhentaa.
Positiivinen ihminen hymyilee ja näyttää nuoremmalta- hymy piilottaa hamsterin posket.
Sydänosastolla on jo jopa 20-vuotiaita. Varmaan mutsi vetänyt raskausaikana tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
No, onhan se 40-vuotias mies jo vanha papparainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran menin arvaamaan keski-ikäisen työkaverini iän ihan oikein ( tai itseasiassa vielä vuoden vanhemmaksi), sain ikuisen vihamiehen. Silloin opin, että aina jos keski-ikäisen naisen ikä tulee jotenkin esiin, niin täytyy esittää kuvitelleensa tämän 10-15 vuotta nuoremmaksi. AINA! Muistakaa tämä!
Mulle on käynyt pari kertaa samoin, liian tarkkaan veikkasin ja rouvat olivat hyvin happamia ja näreissään. Nykyään mietin tarkkaan ja vastaan sitten omaa arviotani n 15v nuoremman iän, jotta konflikteilta vältyttäisiin.
En minäkään tiedä viitsisikö sanoa 20-vuotiaalle sukulaiselle, että kylläpä olet taas lihonut.
Työpaikan kokouksessa katselin, että yhdellä miegellä on kalju.
Oikeasti aina kun oli kokous jouduin ottamaan sairaslomaa tai lomapäivän, kun en pystynyt olemaan siellä.
Ja nyt poistetaan työttömyystuista lapsikorotukset ja ansiosidonnaista leikataan.
Itse en työttömänä TURKULAISENA asfalttimies HÖNÖ TIAS(nais)ENA, 40v enää halua parisuhdetta.
En päässut koskaan viedä naimisiin eikä ollut vaimoa mitä viedä ulkomaanmatkalle.
Uusi parisuhde ei enää toisi mitään hyvää elämääni, koska minun siittiöni olisivat vanhat ja lapsi sairas päästään.
Aion mennä Thaimaaseen naimaan genitaaliherpes pimppaa.
Aiemmin halusin ympärivuorisen työn jotta olisin saanut vaimon viedä ulkomaanmatkalle, enää en halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit mammat täällä lynkkaamassa hoikkia ja ikäänsä nähden nuoremman näköisiä. Sen nyt arvas 😅
Ps. Treenatkaa ja vaihtakaa tyyliä kivaks!
Hoikka ei tarkoita hyvännäköistä. Naama voi olla kuin petolinnun perse.
Pitää olla kauniit kasvot + hoikka.
Miksi pitää olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa kuka tahansa voi näyttää ikäistään nuoremmalta mutta liikkuminen paljastaa iän. Kun katsot taaksesi, käännätkö päätä vai käännytkö kokonaan? Pidätkö kaiteesta kiinni kun nouset rappusia? Ähkäisetkö kun istuuudut tai nouset? Hyppäätkö muurilta alas tai uima-altaaseen pää edellä? Pysytkö pystyssä liukkaalla? Onko askel pitkä?
Juu, kyllä se on noloa, kun on lihava jo 20-vuotiaana.
Aineenvaihdunta hidastuu nimittäin koko ajan, kun tulee ikää.
Noi on elefantteja 40-vuotiaana.
Niin ja itse sitten kuvittelette olevanne nuoria aina vaan. Ilmoitusluonteinen asia- kaikki vanhenevat. "Ei kosketa mua"- on vaan tota nuoruuden harhaa, että olet ikuisesti nuori.
Onnittelut sulle. Samoin olen hoitanut ihoani 12 vuotiaasta alkaen, naapuri oli kosmetologi jonka luokse menin ensimmäisen kerran ihonpuhdistukseen mutta olen saanut geeniperintönä pahan aknen. Olen käyttänyt rahaa pienen yksiön verran kaikenmaailman hoitoihin täysin turhaan. Toisilla on syntymästään hyvä iho ja toisilla ei. Valitettavasti en usko enää kuin normaaliin pesuun ja kosteutukseen. Tv. Rouva 53v.