Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset luulevat näyttävänsä reilusti ikäistään nuoremmalta?

Vierailija
11.03.2025 |

Taas on joku reilut nelikymppisen näköinen nainen iltapulussa ihmettelemässä, miten kaikki luulevat häntä pari-kolmikymppiseksi. No tuskin luulee, ihan ikäiseltään näyttää hänkin, kuten kaikki muutkin lehtien palstoilla samaa asiaa julistavat ikäkriiseilijät. Myötähäpeä.

Kommentit (621)

Vierailija
321/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet 40-vuotias ja on vain yksi elämä.

Nyt susta ei enää koskaan saa hienoa kaunista hääkuvaa. 

Mä oon 45-vuotias. Miksi musta pitäisi saada hieno kaunis hääkuva?

Voi hitto. Sä olet jo vanha eikä susta saa enää hienoa hääkuvaa. 

Nyt susta ei ole mitään hyvää kuvaa missään. 

Hääkuva on se elämän tärkein kuva. 

Onpa katkeraa puhetta. Jäikö omat häät kokematta vai päättyikö eroon?

Olen naimisissa ja hääkuvat on esille asunnossa. 

No, tietenkin. 

Itse en työttömänä PORILAISENA tradenomi HÖNÖ  TIAS(nais)ENA, 50v enää halua parisuhdetta.

En saanut koskaan viedä lapsiani ulkomaanmatkalle enkä lentokoneseen ja tuota asiaa ei voi enää korjata.

Uusi parisuhde ei enää toisi mitään hyvää elämääni.

Aion hakea työkyvyttömyyseläkkeelle  masennuksesta.

Aiemmin halusin työn jotta olisin voinut viedä lapset ulkomaanmatkalle, enää en halua.

Vierailija
322/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole sisustaja ihminen?

Hienoon sisustukseen kuuluu hyvät nuorena otetut hääkuvat. 

Olen sisustaja, mutta sisustukseemme ei todella kuulu hääkuvat.

Eli teillä on huonosti sisustettu asunto. 

Ja olette köyhiä, ei hääkuvaa, jossa kallis hieno hääpuku. 

Itse en työttömänä PORILAISENA tradenomi HÖNÖ  TIAS(nais)ENA, 50v enää halua parisuhdetta.

En saanut koskaan viedä lapsiani ulkomaanmatkalle enkä lentokoneseen ja tuota asiaa ei voi enää korjata.

Aiemmin halusin työn jotta olisin voinut viedä lapset ulkomaanmatkalle, enää en halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun kannata häitä järkestää enää 40-vuotiaana, kun olet jo ruma vanha ukk. Ihan turha käydä kuntosalilla  ja luulla olevansa komea. Ei susta pitkää saa enää tekemälläkään.

Sukulaiset katsovat, että kyllä on ruma mies, ei tuo koskaan naista sukujuhliin.

Ruma 40-vuotiaan luusto. 

Itse en työttömänä TURKULAIENA asfalttimies HÖNÖ  TIAS(nais)ENA, 40v enää kelpaa parisuhteeseen.

En saanut koskaan viedä lapsiani ulkomaanmatkalle enkä lentokoneseen ja tuota asiaa ei voi enää korjata, en saanut koskaan vaimoa enkä perhettä.

Uusi parisuhde ei enää toisi mitään hyvää elämääni, koska siittiöni ovat vanhat ja lapset olisivat sairaita.

Vierailija
324/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimarannalla oli 20-vuotias jolla oli raskausarpia eikä ollut edes pientä lasta mukana. 

Soimaat itseäsi ihan älyttömistä asioista. Toivottavasti tajuat, etteivät lapset kärsi yhtään siitä, ettei sinulla ole ollut varaa viedä heitä ulkomaille. Toivottavasti he vievät sinut matkoille vanhempana. Olet äiti ja ilmeisen rakastava, kun mietit tuolleen lapsiasi. Kaikkea hyvää sinulle! Älä anna periksi. Lapsesi tarvitsevat sinua enemmän kuin koskaan, kun rupeavat saamaan omia lapsiaan, sinun lapsenlapsiasi. Silloin sinun rakkautesi tulee aivan uuteen valoon. 

Vierailija
325/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla se onkin niin että yleensä vanhenevat kuin piimä.

Miehillä useammin tuota että näytetään 40veenä vaikka 28-vuotiaalta. Kuten minä itse.

Siksi se hieno hääkuva otetaan nuorena ja hoikkana.

Kuka nyt viitsii mitään vanhan kurpan kuvaa katsoa kotona seinällä. 

Vierailija
326/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo jutun nainen näyttää ikäänsä nuoremmalta. Olen samaa ikäluokkaa, ja kuvista arvioisin hänet kolmekymppiseksi. Hyvä hälle :)

Joo, hyvin menisi 30-35-vuotiaasta. Mutta mun kokemus on, että siinä n. 30-50v ikäisistä on usein tosi vaikea arvioida ikää, ne parikymppiset erottaa sileästä ihosta, mutta 30+ ikäisillä menee helposti 10v pieleen arvio. Vaihtelua on niin paljon. 

Vierailija
327/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä ainakaan kukaan kadehdi sua, kun susta ei ole otettu sitä todella hyvää hääkuvaa. 

Vierailija
328/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun käyn maksullisella niin yksi 20-vuotias on ihan järkyttävän lihava ja käyttää lyhyttä mekkoa. Kaikki selluliitti näkyy. 

Itse en työttömänä TURKULAISENA asfalttimies HÖNÖ  TIAS(nais)ENA, 40v enää halua parisuhdetta.

En koskaan saanut vaimoa.

Uusi parisuhde ei enää toisi mitään hyvää elämääni, siittiöni ovat jo vanhoja ja lapsista tulisi nepsyjä.

Vierailija
329/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä useammin tuota että näytetään 40veenä vaikka 28-vuotiaalta. Kuten minä itse.

Ihan turha laittaa häihin rahaa tai järjestää häitä enää, kun on 40-vuotias vanha kurppa.

Käytännössä parturikampaajalla käynti ja vaatteiden ostokin on turhaa, ei sua kukaan enää katso. 

Vierailija
330/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi näyttää? Minäkin tunnen sekä nuorekkaan ja vanhan näköisiä, mutta saman ikäisiä ihmisiä. Se, että joku itse sanoo asian ääneen, ei poista faktaa, että ihmiset ikääntyvät eri tavoin. 

Vierailija
331/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

&nbsp

Thaimaaseen pääsee halvoillakin lentsikoilla.

Vierailija
332/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla syy on se, että muu maailma kohtelee minua ikäistäni nuorempana. Tein ennen paljon pätkätöitä ja jokaisessa työpaikassa on käyty arvuuttelua iästäni. Kaikki veikkaavat 30-35. Törmään edelleen (viimeksi viime viikolla) siihen, että minua pidetään harjoittelijatyttönä, vaikka olen esimiesasemassa ja 44-vuotias. Ei se vaadi muuta kuin hoikan vartalon, iloisen ilmeen ja ympärille joukon vähemmän onnekkaasti ikääntyneitä.

Luuletko oikeasti, että he sanovat ajattelemansa veikkauksen? :D Jokainen vähänkään järkevä ihminen ottaa tietenkin ikää pois todellisesta arvauksestaan, ettei loukkaisi kysyjää. 

En tiedä, mitä tunteitani asiakas suojelee, kun tytöttelee minua (44) ja pyytää asioida sen vanhemman rouvan kanssa (27-vuotias työkaverini). Tai jos työkaveri pitää minua satuilijana, kun ei usko "noin nuoren" ehtineen kerryttää nelikymppisen työhistoriaa. Tai kun kuulen työkavereilta, mitä asiakkaat tai yhteistyökumppanit ovat sanoneet kuullessaan, että tyttönen onkin koko porukan pomo.

Itse en koskaan ole laittanut ketään arvuuttelemaan ikääni, arvaukset ja ihmettelyt tulevat pyytämättä.

Vierailija
333/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyttiin vielä nelikymppisenä tosi usein paperit Alkossa, siksi uskon näyttäväni nuorelta.

Vierailija
334/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet 40- vuotias vanha kurppa niin ei ketään enää sun elämä kiinnosta.

Voit ostaa uuden auton, mutta ei se ketään kiinnosta. Olet käytännössä jo kadonnut huomaamattomaksi maapallolla. 

Vain 20-vuotiaat ja kauniit on kiinnostavia ihmisiä. 

Kun olet 40- vuotias vanha kurppa niin ei ketään enää sun elämä kiinnosta.

Voit ostaa uuden auton, mutta ei se ketään kiinnosta. Olet käytännössä jo kadonnut huomaamattomaksi maapallolla. 

Vain 20-vuotiaat ja kauniit on kiinnostavia ihmisiä. 

Vierailija
335/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eipä ainakaan kukaan kadehdi sua, kun susta ei ole otettu sitä todella hyvää hääkuvaa. Olet käynyt maksullisilla ja olet genitaaliherpes mies joka ei päässyt naimisiin.

Itse en työttömänä TURKULAISENA asfalttimies HÖNÖ  TIAS(nais)ENA, 40v enää halua parisuhdetta.

En saanut koskaan viedä lapsiani ulkomaanmatkalle enkä lentokoneseen ja tuota asiaa ei voi enää korjata. En saanut vaimoa jota nussia nuorena, nyt olen jo vanha eikä seiso kunnolla.

Aiemmin halusin ympärivuotisentyön jotta olisin voinut viedä lapset ja vaimon ulkomaanmatkalle, enää en halua.

Vierailija
336/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella monet näyttävät myös ikäistään vanhemmilta. Varsinkin nuorissa on näitä. Työkaveri täytti juuri pyöreitä, ja ajattelin, että hän täytti 40, mutta täyttikin vasta 30. On niin elämäänsä kyllästynyt, että ajattelin, että on vähintäänkin 40.

Ylen uutisessa oli muutama päivä sitten joku 17-vuotias nuori mies. Näytti 5-kymppiseltä.

Vierailija
337/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut uskovat kun kehutaan nuoremman näköiseksi. Kuinka moni sanoo että näytät ihan ikäiseltäsi 😅 Kasvojen rakenne on nelikympisellä ihan eri kuin parikymppisellä vaikka ryppyjä tms. ei olisikaan

Aika menee tosi nopeasti. Kun olet 20 niin 10 vuotta niin olet 30 ja 10 vuotta niin olet 40.

Kyllä.

Voi ajatella myös niin, että 25-vuotiaana kuvittelee olevansa ikuisesti nuori, mutta siitä vain 15 v eteenpäin, niin oletkin jo 40 v.

Tai 35-vuotias pitää itseään nuorena, mutta vain 15 lyhyttä vuotta, niin sekin 35-vuotias onkin yhtäkkiä 50 v.

Tuommoinen 15 v pätkä menee todella nopeasti.

Vierailija
338/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoretkin suuttuu, jos muut ajattelevat, että he on lihavia. 

Vierailija
339/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisissä on huimia eroja. Joillain roikkuu naama jne, osa todellakin menee vähintään 15v nuoremmasta. Katson henkkareitä työn takia, joten siksi.

Näinpä, sama kokemus kun olen ihmisten henkkareita nähnyt. Joskus on vaikea arvioida jopa sitä, onko esim rupsahtanut 50v hoitamassa seitsenkymppisen äitinsä asiaa vai hyvin säilynyt 70v omaansa, siinä saa sit miettiä miten sanansa asettaa ettei loukkaa. 

Vierailija
340/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista laittaa rahaa kampaajaan, asuntoon ja vaatteisiin vielä 40-vuotiaana, vaikka ei heitä enää ketään katso eikä ketään kiinnosta heidän elämä.