Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut naiset luulevat näyttävänsä reilusti ikäistään nuoremmalta?

Vierailija
11.03.2025 |

Taas on joku reilut nelikymppisen näköinen nainen iltapulussa ihmettelemässä, miten kaikki luulevat häntä pari-kolmikymppiseksi. No tuskin luulee, ihan ikäiseltään näyttää hänkin, kuten kaikki muutkin lehtien palstoilla samaa asiaa julistavat ikäkriiseilijät. Myötähäpeä.

Kommentit (621)

Vierailija
241/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä luulee olevansa komeita univormuissa. No, ei ole enää 40-vuotiaana.

Sitä ollaan niin olevinaan univormu päällä.

Naisia ei kiinnosta enää yhtään joku 40-vuotias vanha papparainen.

Vierailija
242/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeet tatuoinnit emännällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No, eipä ainakaan kukaan kadehdi sua, kun susta ei ole otettu sitä todella hyvää hääkuvaa."

Täytyy sanoa, että elämäni johtotähtenä ei ole se, että herättäisin kateutta muissa ihmisissä. Pidän tärkeänä ihan muita asioita.

Miksi sitten laitat kuvia nettiin?

Vierailija
244/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet uskovat, kun heitä kehuu nuoren näköiseksi. Mä arvaan päässäni jotain kohteliasta,.turvallisesti alakanttiin ja sanon ääneen siitä vielä 10 v pienemmän luvun. Kivahan se on ilahduttaa ihmisiä, ei se totta ole.

Joo joo ja tuota samaa tehdään ruokakaupoissa ja alkossa? Kun eihän kassalla ole parempaa tekemistä. 🙄

Varmaan joku kassatyöntekijä on parempi vastaamaan tähän. Kyllä mä aika helposti tekisin sitä sielläkin etten joudu vaikeuksiin siitä etten ole kysynyt.

On sulla outo logiikka.

Kyllä se outo logiikka on niillä, jotka väkisin haluavat arvion iästään ja suuttuvat kun sen saavat. Onnek

Minä kävin eilen kaupassa hamstraamassa leipää pakkaseen, kun nyt on se leipomolakko.

Vierailija
245/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No, eipä ainakaan kukaan kadehdi sua, kun susta ei ole otettu sitä todella hyvää hääkuvaa."

Täytyy sanoa, että elämäni johtotähtenä ei ole se, että herättäisin kateutta muissa ihmisissä. Pidän tärkeänä ihan muita asioita.

Miksi sitten laitat kuvia nettiin?

Niin, justiin. Väittävät tollasta ja sitten laittavat leuhkimis kuvia facebookkiin matkoista jne., tässä mun bikinikuva Kreikassa 🤭.

Ihmiset suurentavat noita kuvia, jaa on silläkin raskausarpia.

Vierailija
246/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanovat sitä nuoren näköisyyttä kohteliaisuutena, ja he ottaa tosissaan. 

Toisaalta ei sitä aina huomaa niitä ikämuutoksia jos ei vertaa vanhoihin kuviin. Itse olen 50, ja olin jotenkin ajatellut, että aika vähän olen muuttunut siitä kun olin 30, ja ehkä lievän lihavuuden takia ei ryppyjäkään vielä ole. Sitten katsoin kuvaa jossa olin 30, ja mun koko naama oli täysin eri muotoinen, silloin oli korkeat poskipäät ja siro terävähkö leuka. Nyt kun on iän myötä rasvat valahtaneet alaspäin, on neliön muotoinen leukalinja ja posket lattanat. Mutta mä olin vaan ajatellut, että kun ei mulla ole ryppyjä, näytän varmaan nuorelta.

Vierailija
247/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha papparainen on näkökulmakysymys. Minuakin ne ällöttivät parikymppisenä, se on luonnollista. Nyt olen viisikymppinen, ja jopa kuusikymppisissä on alkanut näkyä ihan pantavan oloisia tapauksia😁 Sen sijaan kolmekymppiset pikkupojat eivät enää näytä vetäviltä, vaikka olisivat miten nättejä.

Vierailija
248/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä pitää olla tuuheat hiukset ja pitää olla vähintään 180 cm pitkä.

Ei pidä.

Vierailija
249/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä tuo sääntöjä.

Kun täyttää 40 niin ei voi enää käyttää lyhyitä hameita, eikä bikineitä, eikä toppeja eikä huppareita eikä koripallotossuja. 

Ei tuo. Sä olet itse keksinyt.

Vierailija
250/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ei sitä aina huomaa niitä ikämuutoksia jos ei vertaa vanhoihin kuviin. Itse olen 50, ja olin jotenkin ajatellut, että aika vähän olen muuttunut siitä kun olin 30, ja ehkä lievän lihavuuden takia ei ryppyjäkään vielä ole. Sitten katsoin kuvaa jossa olin 30, ja mun koko naama oli täysin eri muotoinen, silloin oli korkeat poskipäät ja siro terävähkö leuka. Nyt kun on iän myötä rasvat valahtaneet alaspäin, on neliön muotoinen leukalinja ja posket lattanat. Mutta mä olin vaan ajatellut, että kun ei mulla ole ryppyjä, näytän varmaan nuorelta.

Turhaan sinä univormu päällä luulet olevasi komea 40- vuotiaana papparaisena.

Ei 20-vuotiaita kiinnosta sinä, korkeintaan jos sulla on rahaa ja omaisuutta niin voit olla kiinnostava, mutta sinä et ole vaan ne sun rahat ja omaisuus nuorempien mielestä. Joku voi seurustella rahan takia sun kanssa.

Vierailija
251/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha sitä on 40- vuotiaana mummona tai papparaisena enää naimisiin mennä.

Nuorena olet nätti, ota hyvä hääkuva silloin, sitä voit katsella loppuelämän. Nykyään otetaan myös morsiammesta yksilökuva.

Älä lässytä.

Vierailija
252/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha papparainen on näkökulmakysymys. Minuakin ne ällöttivät parikymppisenä, se on luonnollista. Nyt olen viisikymppinen, ja jopa kuusikymppisissä on alkanut näkyä ihan pantavan oloisia tapauksia😁 Sen sijaan kolmekymppiset pikkupojat eivät enää näytä vetäviltä, vaikka olisivat miten nättejä.

Minun kohdalla panemisella ei ole mitään tekemistä asian kanssa, (en ole libidovetoinen liskoaivo), mutta katsontakanta on kyllä muuttunut paljon. Kuusikymppiset ovat ihan nuorekkaita, ja tosiaan kolmekymmpiset vaikuttavat lapsilta.

Vierailija
253/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä.

No, tottakai pitää.

Arvostelet naisia ja itse olet kalju ja lyhyt.

Vierailija
254/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietittiin, ettå sanotaankohan monille uusille kassoille, että voit kysyä ihan kaikilta paperit jotka ostaa alkoholijuomia niin ei tarvitse miettiä? Meinaan kun mun mieheltä 65 v. kysyttiin Citymarketin kassalla paperit. On ihan harmaa pää ja ikäisensä näköinen.

Vierailija
255/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä.

No, tottakai pitää.

Arvostelet naisia ja itse olet kalju ja lyhyt.

Mä olen nainen. Mitä sä sekoot? En arvostele ketään.

Vierailija
256/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietittiin, ettå sanotaankohan monille uusille kassoille, että voit kysyä ihan kaikilta paperit jotka ostaa alkoholijuomia niin ei tarvitse miettiä? Meinaan kun mun mieheltä 65 v. kysyttiin Citymarketin kassalla paperit. On ihan harmaa pää ja ikäisensä näköinen.

Kassakone käskee tekemään satunnaistarkastuksia tietyin väliajoin. 

Vierailija
257/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan sinä univormu päällä luulet olevasi komea 40- vuotiaana papparaisena.

Ei 20-vuotiaita kiinnosta sinä, korkeintaan jos sulla on rahaa ja omaisuutta

Lisäksi voi miehen avulla saada vakituisen työpaikan.

Vierailija
258/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tähän hätään tuota artikkelia kaiva, vaikka minulla on aihetta käsitellyt tiedejulkaisu yhä tallella.

Siinä tutkijaryhmä tieteellisesti totesi faktan, että 50-vuotiaiden telomeerien rispaantuminen tapahtuu varsin eri tempossa.

Ko.tutk. todettiin, että siinä missä toisen tutkittavan soluikä oli 20 vuotta nuoremman eli nippanappa 30-vuotiaan tasolla, niin taas toisen 50-vuotiaan verrokin telomeerit olivat keskiverron 70-vuotiaan tasolla.

Toisin sanoen ikäistään nuoremmalta vaikuttaminen ei siis todellakaan ole pelkkää mututuntumaa tai kohteliaisuuksien viljelyä, vaan eri tahtiin ikääntynimen on todellinen ilmiö, johon vaikuttavat geenit sekä lukuisa joukko tekijöitä mm. solujen kokema oksidatiivinen stressi.

Totean, että kaikki me täältä lähdemme joka tapauksessa, toisen ruumis kenties hieman hoikempana ja siloisempana kuin toisen, mutta väistämättä kuolemme jokainen Anna ja Eero.

Jatkuvasta vertailemisesta saa vain pahan mielen ja potentiaalisia kateuden aihioita. Tämä kaikki itselleen.

Pienistä sydämen ilonhetkistä löytyy Suuri Onni. Hapan katkeruus vanhentaa ennenaikaisesti.

Itse en metsästä somepeukkuja enkä imartelevia kehuja ympäristöltäni. Minulle riittää, että seurustelukumppanini on ilahtunut ja tyytyväinen ulkonäkööni. Enempää kehuja en janoa enkä tarvitse. 

Aivojen terävyys, nopeat refleksit, hyvä lihas/aerobinen kunto, jatkuva halu oppia ja kehittyä vielä yli 45 iässä povaavat hyvää, tervettä seniori-ikää. Nuori on keski-ikäinen ja keski-ikäinen seniori nopeammin kuin itse arvaammekaan.

Ei enempää aiheesta tässä.

Vierailija
259/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyy joltakin, että arvaa minkä ikäinen olen, niin tottakai tulee sellainen fiilis, että hän haluaa olla nuoremman näköinen. Minulta juuri yksi hotellin siivooja kysyi tätä ja minusta hän oli n. viiskymppisen näköinen mutta arvasin sitten ääneen 42 -vuotias. Sitten hän iloisena ilmoitti olevansa 51 - vuotias. Oli ihan ikäisensä näköinen mutta toivottavasti sai hyvän mielen.

Vierailija
260/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taloustilanteessa olisi kyllä hyvä alkaa seurustelemaan sellaisen miehen kanssa jonka avulla voi saada vakituisen työpaikan.