Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytyisi nainen kumppaniksi?

Vierailija
10.03.2025 |

Etsin siis kumppania, en rakkaussuhdetta, vaikka en vastaan laittaisi jos sellainen löytyisi. En vain usko, että minun aikatauluillani voisin olla hyvä puoliso. 

Olen hyvätuloinen ja akateeminen 46-v mies jonka elämä on kiireistä ja hieman yksinäistä. Kavereita on, mutta työelämä on sen verran kiireistä meillä kaikilla, ja suurimmalla osalla on myös ruuhkavuodet, että emme ehdi kovin usein nähdä.

Minä haluaisin kotiini asumaan naisen, jonka kanssa voisin juoda aamukahvit, joskus käydä vaikkapa teatterissa tai pelaamassa sulkapalloa. Olisin valmis maksamaan hänen asumisensa ja ruokansa, pari lastakaan ei olisi este, pidän lapsista. 

Sellainen mukava ja fiksu ihminen joka tekisi kodista vähän vähemmän tyhjän. 

Minulla ei ole aikaa parisuhteen etsimiseen, ja suoraan sanottuna olen jo antanut sen suhteen periksi. Haluaisin kuitenkin ihmisen, jonka kanssa jakaa arkea ainakin jonkin verran.

Onko olemassa mukavia ja fiksuja, aikuisia naisia jotka eivät varsinaisesti ole parisuhteesta kiinnostuneita, mutta ovat ehkä siinä mielessä vastaavassa tilanteessa, että hekin myös haluaisivat jonkun aikuisen jonka kanssa kotona vaihtaa päivän kuulumiset ja ehkä joskus jotain yhdessä touhuta? 

Missä heitä voisi tavata? Harrastuksissani (maastopyöräily ja sulkapallo) ei juuri ainakaan sellaisiin törmää. Ja miten edes tällaista järjestelyä voisi jollekin ehdottaa ilman, että vaikuttaa jotenkin omituiselta...? Se parisuhde tosiaan ei ole minulle se tärkein juttu, vaan aikuinen ihminen seurana, kodissani.

Olen eronnut, ex-vaimoni oli yksinäinen työaikataulujeni vuoksi ja löysi paremman elämän muualta. Ei lapsia.

Kysymys siis, mitä kautta tällaista kannattaisi lähteä etsimään? 

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa palkkaisit kodinhoitajan?

En kaipaa kodinhoitajaa. 

Vierailija
42/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En etsi rakkaussuhdetta, etsin lähinnä mukavaa kämppistä, mutta olisin valmis kustantamaan sen kämppiksen normaalit elämiskulut jos sopiva kohdalle sattuisi ja kustantamiselle olisi tarvetta. Nainen voisi tietysti elää omaa elämäänsä muuten, eikä se minulle mitenkään kuuluisi.

Kunhan saan työ- ja unirauhan. Ja muutenkin fiksusti pitäisi elää.

No miten sitten ratkaisisit asian, jos nainen rakastuisi sinuun ja itse et häneen, vaan edelleen haluaisit vain tätä kuvailemaasi kumppanuutta? Pidät ilmeisesti varmana, että itsellesi ei näin voisi käydä, joten vastaa nyt vain tuohon ensimmäiseen vaihtoehtoon, että nainen rakastuisi sinuun ja alkaisi haluta koko pakettia?

Yhtälössä on liikaa muuttujia.

En tiedä. Se lesbo alkaa kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Mitään vakuuksia ei myöskään ole siitä, ettenkö itse rakastuisi, mutta tiedän että en voi parisuhteeseen tarjota riittävästi aikaa.

Eksäni kipuilua ajankäyttöni vuoksi katsottuani nimenomaan haluaisin vain platonisen suhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä löytyy varmasti, kun olet rehellinen ja kerrot nuo samat asiat siellä.

Tinderissä olin hetken, mutta kokemukseni sieltä ei ollut kovin hyvä. Ehkä kävi huono tuuri, ja pitäisi yrittää uudelleen. Ehkä myös toisin sanavalinnoin. Minulle tarjottiin seksiä siellä elättämistä vastaan, ja sellainen ei ole haussa. 

Niin sä haluat seksiä ilmaiseksi. Eikä naisen nautinnolla ole mitään väliä. 

Vierailija
44/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rupea miljonääriksi tai jääkiekkomiljonääriksi

2. ole kalsarimalli 

3. rupea lentäjälääkärihiusrajaleukaksi

näillä ohjeilla jos ei tärppää niin sitten on jo itsessä vikaa

Vierailija
45/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on niin, että kaikkea ei voi elämässä saada. Jos haluat olla sitoutumatta ja omistautua työllesi, etkä halua antaa aikaasi kenellekään, et voi saada sellaista ihmistä elämääsi, joka oikeasti välittää sinusta ja tuo kotiisi elämää. 

Vierailija
46/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En etsi rakkaussuhdetta, etsin lähinnä mukavaa kämppistä, mutta olisin valmis kustantamaan sen kämppiksen normaalit elämiskulut jos sopiva kohdalle sattuisi ja kustantamiselle olisi tarvetta. Nainen voisi tietysti elää omaa elämäänsä muuten, eikä se minulle mitenkään kuuluisi.

No miten sitten ratkaisisit asian, jos nainen rakastuisi sinuun ja itse et häneen, vaan edelleen haluaisit vain tätä kuvailemaasi kumppanuutta? Pidät ilmeisesti varmana, että itsellesi ei näin voisi käydä, joten vastaa nyt vain tuohon ensimmäiseen vaihtoehtoon, että nainen rakastuisi sinuun ja alkaisi haluta koko pakettia?

En tiedä. Se lesbo alkaa kuulostaa hyvältä vaihtoehdo

Kyllähän niitäkin naisia varmasti löytyy, jotka suostuvat työn suhteen kakkossijalle, jos ei lapsia ole kuvioissa. Vaikka rakastuisivatkin. Toki kyllähän siinä voi tulla riittämättömyyden tunteita jos on kovinkin rakastunut ja mies vain pakertaa töitä 12/7, mutta jos se aluksi jo sovitaan jonkun aikusen ihmisen kanssa, niin voisi kuvitella että ihan hyvin voisi löytyä normaaliin suhteeseenkin kumppani. Mene tosiaan Tinderiin niin kuin edellä ehdotettiin ja esittele ehtosi, varmasti joku löytyy, useampikin?

Vierailija
47/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kommuuni hyvä? Siellä olisi seuraa useammasta ihmisestä.

Tai, voisiko kämppiksesi olla myös mies? Kyllä miehiäkin on, joiden kanssa jutella, pelailla ja juoda kaffetta.

Tai olisiko ketään sukulaista, jonka kanssa muuttaa yhteen?

Mietin, että miksi toivot juuri naista. Onko ajatuksena, että hän olisi sellainen "kodin hengetär", pitäisi huushollista huolta, laittaisi ruokaa ym.

Kommmuuni olisi minulle varmasti liian suuri häiriö. Mieskin periaatteessa voisi olla mahdollinen, mutta naisten kanssa useammin olen saanut kokea sitä yksinäisyyden vähenemistä. 

Siskoni kanssa asuin aikoinaan pari vuotta ja meidän yhteisasuminen synkkasi todella hyvin. Veljeni kanssa en voisi kuvitella asuvani. Heillä molemmilla on nyt perheet. 

Ja ei, en hae kodinhoitajaa yhäkään, vaan sellaista kumppania. Minun sotkuja ei tarvisi siivota, eikä minulle ruokaa laittaa. 

Vierailija
48/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kaipaa siis vanhaa kunnon seuraneitiä.

Mielenkiintoinen aloitus ja aloittajalla on realiteetit itsensä kohdalla kunnossa. Realiteetit tuollaisen kumppanuuden löytämiseksi taas on myös hyvä hyväksyä, mutta toivon todellakin, että tämä kuvio onnistuisi.

Vierailija
49/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa palkkaisit kodinhoitajan?

En kaipaa kodinhoitajaa. 

Työsuhde asuntoedulla. Maksat palkan ja hän juo aamukahvin kanssasi. Miksi ei?

Vierailija
50/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Se lesbo alkaa kuulostaa hyvältä vaihtoehdo

Lesbo ei halua seksiä miehen kanssa. Jos haluat maksullisen naisen niin hommaa maksullinen nainen eikä lesbo. Lesbous ei ole synonyymi maksulliselle naiselle. Kaksi täysin eri asiaa.

Vierailija
51/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että kyseessä on vitsi, koska ajatus on niin älyttömän kuuloinen. En siis yhtään ymmärrä mistä puhut ja miksi joku haluaisi asua jonkun kodissa jotta saa juoda aamukahvit.

Sun työ on liian kuluttavaa, ja olet tehnyt valinnan olla yksin. Rakkaussuhde vaatii aikaa, ja ilman sitä sulla ei tule olemaan seuraa. Myös KUMPPANUUS vaatii aikaa. Eli ehkä noi sanat on nyt täysin väärät jotenkin, koska en tajua mitä haluat tältä naiselta.

Ehkä olisi parempi etsiä kumppanuusvanhemmuutta? Sen voisi jotenkin vielä ymmärtää.

Mutta isoin juttu tossa näyttää olevan, että haluat jotain just sopivasti sun elämään just just mahtuvaa, mutta et ole valmis panostamaan johonkin oikeaan ihmiseen, joka vie aikaa. Ehkä joku postimyyntivaimo Thaimaasta vois sopia tohon?

Vierailija
52/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että naiset vapaaehtoisesti asuvat miesten kanssa? Nainen asuu miehen kanssa vain, jos rakastaa miestä tai saa siltä tyydytystä tai on yhteisiä lapsia tai yhteinen asuntolaina / yhteisessä omistuksessa oleva asunto. Sinun kanssa naisella ei olisi mitään noista. 

Vierailija
53/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen aloitus ja aloittajalla on realiteetit itsensä kohdalla kunnossa. Realiteetit tuollaisen kumppanuuden löytämiseksi taas on myös hyvä hyväksyä, mutta toivon todellakin, että tämä kuvio onnistuisi.

Tuo varmaan on aika hyvä määritelmä, näin paremman puutteessa ainakin. Sitten kun vielä keksisi että mistä sellaisen seuraneidin löytäisi, erityisesti sellaisen jolla olisi myös oma elämä ja duuni. 

Vierailija
54/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhua voi vaikka koko elämänsä. Kyllä puhetta maailmaan mahtuu. Teot ratkaisee. Tee vaikutus naiseen. Hyvä ensivaikutelma on tärkeä. Tulee olla sinut itsensä kanssa. Seiso sanojesi takana, ole läsnä ja kuuntele. Moni mies puhuu puuta heinää, ole sinä vankka peruskallio johon nojautua ja johon voi luottaa.

Vierailija
55/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tämä on jotenkin symppis toivomus, vaikka monen mielestä ja omastanikin potentiaalisesti ongelmallinen. Todennäköistä tietenkin, että aloitus on trollausta. Mutta symppis trollaus kyllä.

Vierailija
56/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison kiven alta kannattaa katsoa. Koskaan ei tiedä missä se oikea nainen piileskelee. 

Vierailija
57/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on. Miehet todellakin ovat nii -i- in tyh,, miä, että luulevat lesbon tarkoittavan maksullista naista. Siksi menevät homobaariinkin, koska luulevat lesboasiaklaiden olevan maksullisia (hetero)naisia. Miehet myös vastaavat lesbojen deitti-ilmoituksiin, vaikka niissä lukisi kissan kokoisilla kirjaimilla EI MIEHILLE. 

Miehet eivät lue koskaan ilmoitusten tekstejä ja jos lukevat niin eivät sisäistä lukemaansa. Miehille naisen EI tarkoittaa kyllä

Vierailija
58/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kaipaa maksullista naista, jolta saa ilmaiseksi. 

Vierailija
59/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt saatana jotain. Äläkä itke iso mies.

Vierailija
60/142 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhua voi vaikka koko elämänsä. Kyllä puhetta maailmaan mahtuu. Teot ratkaisee. Tee vaikutus naiseen. Hyvä ensivaikutelma on tärkeä. Tulee olla sinut itsensä kanssa. Seiso sanojesi takana, ole läsnä ja kuuntele. Moni mies puhuu puuta heinää, ole sinä vankka peruskallio johon nojautua ja johon voi luottaa.

Eli aloittaja on jokin soluttautunut suposeppo tai sotilas, kotimainen tai ulkomainen tiedustelija, joka haluaisi soluttautua lesbon elämään. Vaikea homma vai mitä? :D