Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Kainuulainen Teemu Ikonen etsi vuosia naista kunnes luovutti kokonaan

Vierailija
10.03.2025 |

https://yle.fi/a/74-20148147

"Hän turhautui tilanteeseen ja deittailuun eikä ole siksi viimeisen vuoden aikana enää etsinyt aktiivisesti seuraa."

Kommentit (352)

Vierailija
261/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet muuttakaa etelään. Pitää oppia tavoille, kouluttautua ja sivistyä.

Sitten voi naisen kanssa palata kotiseudulle, mutta MUUALLA PITÄÄ ASUA VÄLILLÄ.

Vierailija
262/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa ihmetellä.  Tuo mies ei ole valmis luopumaan työstään ja asuinpaikastaan,  mutta haluaisi syrjäkylille seurakseen naisen,  joka luopuisi työstään ja asuinpaikastaan.  Mitä työtön nainen siellä tekisi? Varsinkin silloin,  kun mies on töissä? Ei ystäviä,  ei edes sukulaisia,  joita voisi tavata. 

Miehet kuvittelee, että on jokaisen naisen unelma olla pois työelämästä. 

Minä voisin olla, mutta kun sillä rahalla ei pärjää. 

No siis tietysti monen unelma olis voittaa lotossa et sais tehdä lyhyellä elämällään mitä huvittaa, mutta jos on realistinen niin silloin ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin hankkia hyvä duuni.

Itse olen ajatellut työkyvyttömyyseläkkettä ja tilata ruoat kaupasta kotiin. 

Kävisin viemässä korkeintaan roskat ulkona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistuotanto ei ole kovin laadukasta. Ymmärrys omasta paikasta tuotantoketjussa on pahasti kateissa. Ei pitäisi nirsoilla, vaan sopeutua.

50% geeneistä tulee mieheltä, tiesitkö tämän. Ja ne itägeenit, eli ne rumat, fyysiset piirteet periytyvät isän puolelta. Ehkä meidän suomalaisten pitäisi vaihtaa miehet Suomessa, niin naisetkin alkaisi ksunistumaan?

Tässä viestissä oli 100% pelkkää disinformaatiota

Noh, naiset eivät ikinä ole kauhean hyviä luonnontieteissä olleet

Paraneeko tämä muuttamalla hevonperseeseen? 

Siellä ainakin olisi vähemmän mahdollisuuksia somettamiseen, shop

Olen maalta lähtöisin. Tarjolla olis paikka maatilan emäntänä, mutta kun katson sitä touhua, niin ei paljon nappaa. Melkein ympärikellon tehdään töitä, että saadaan edes jatkuvasti kasvava velkavuori pysymään kohtuullisena. Kärjistetysti. Juuri tänä syksynä tehtiin satoa, josta laskettiin tulevan +-0 tuotto nykyisillä hinnoilla.

Surullista, että asia on näin, mutta ei ole minun tehtäväni uhrautua yhteiskunnan tai jonkun perähikiän miehen puolesta. Yhteiskunta määrittää rahassa, kenen työ on arvokasta ja sitä kohti menen. Hyväntekeväisyystyötä en tee enää päivääkään.

Vierailija
264/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat reippaasti ulkomaille vaimoa hakeen, arvostavat puhdasta rauhallista luontoa.Marjat, sienet kerätään talteen.

Saadaan uutta verta Suomeen ja geenejä.

Vierailija
265/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Teemu hoitaa seksielämänsä? Kysyn vakavissani.

Tekopimpsa? Pumpattava Barbara? Vetää käteen? Maksulliset? Selipaatti? 

Miten lie kaupungin sinkut "] 

Vierailija
266/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei millään pahalla, mutta ei hyvälläkään, mutta kun itse on tälläinen yliopistokaupungissa kasvatettu ja koulutettu nainen, niin kyllä ne maakuntien mörrimöykyt erottuu joukosta negatiivisesti edukseen.

Jossain pikkukunnissa (saatikka maalla) piirit on pienet, asenteet usein vanhoillisia, sivistyksessäkin voi olla melko isoja aukkoja. Etitään jotain majatalon emänthää ithelle, ajatellaan että olen hyvä ja kunnollinen mies kun käyn töissä raksalla/tehtaalla/varastossa ja kaljaa juon vain viikonloppuna. Jos yrittää keskustella asioista kuten tunteet, ihmissuhteet, politiikka, naisten ja vähemmistöjen oikeudet, hoitovastuun jakaantuminen niin nää miesmörrikät kaivautuu heti johonkin omaan poteroonsa, mistä niitä on mahdotonta houkutella ulos vaihtamaan ajatuksia aidon avoimesti ja valmiina oppimaan maailmasta jotain uutta; jotain siitä oman boksin ulkopuolelta. 

&

Sinä et varmaan ymmärrä käsitettä keskiverto. 

Sun kokemus saattaa kertoa vain sun omasta lähipiiristä. Omat kokemukseni tuntuu olevan hyvin yleisiä naisten keskuudessa ja onpa niistä taidettu tehdä ihan tutkimuksiakin maalla asuvilla miehillä on keskivertoa useammin esim. vanhoilliset ajatukset mitä tulee vaikkapa sukupuolirooleihin. 

Vierailija
267/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei millään pahalla, mutta ei hyvälläkään, mutta kun itse on tälläinen yliopistokaupungissa kasvatettu ja koulutettu nainen, niin kyllä ne maakuntien mörrimöykyt erottuu joukosta negatiivisesti edukseen.

Jossain pikkukunnissa (saatikka maalla) piirit on pienet, asenteet usein vanhoillisia, sivistyksessäkin voi olla melko isoja aukkoja. Etitään jotain majatalon emänthää ithelle, ajatellaan että olen hyvä ja kunnollinen mies kun käyn töissä raksalla/tehtaalla/varastossa ja kaljaa juon vain viikonloppuna. Jos yrittää keskustella asioista kuten tunteet, ihmissuhteet, politiikka, naisten ja vähemmistöjen oikeudet, hoitovastuun jakaantuminen niin nää miesmörrikät kaivautuu heti johonkin omaan poteroonsa, mistä niitä on mahdotonta houkutella ulos vaihtamaan ajatuksia aidon avoimesti ja valmiina oppimaan maailmasta jotain uutta; jotain siitä oman boksin ulkopuolelta. 

&

No ei ainakaan persu. 

Vierailija
268/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat reippaasti ulkomaille vaimoa hakeen, arvostavat puhdasta rauhallista luontoa.Marjat, sienet kerätään talteen.

Olet siis ihan varma, että ulkomailta tulevat naiset lähtevät innoissaan marja- ja sienimetsään. Toivottavasti ainakin sieniä keräävä tunnistaa syötävät sienet ja jättää myrkkysienet metsään.

Vierailija
269/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistuotanto ei ole kovin laadukasta. Ymmärrys omasta paikasta tuotantoketjussa on pahasti kateissa. Ei pitäisi nirsoilla, vaan sopeutua.

50% geeneistä tulee mieheltä, tiesitkö tämän. Ja ne itägeenit, eli ne rumat, fyysiset piirteet periytyvät isän puolelta. Ehkä meidän suomalaisten pitäisi vaihtaa miehet Suomessa, niin naisetkin alkaisi ksunistumaan?

Tässä viestissä oli 100% pelkkää disinformaatiota

Noh, naiset eivät ikinä ole kauhean hyviä luonnontieteissä olleet

Paraneeko tämä muuttamalla hevonperseeseen? 

Siellä ainakin

Kenen agenda btw on ajaa Suomalainen ruoantuotanto alas? 

Vierailija
270/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin pienelle paikkakunnalle Itä-Suomeen ja tapailin hetken paikallista ihan fiksua miestä, mutta mikä miehessä oli ongelma oli passiivisuus. Itse kaipaan miehessä sellaista pientä spontaaniutta ja toisen ihmisen huomiiottamista myös teoin. Välillä itselle tuli mieleen, että mies on jo valmiiksi luovuttanut vaikka pitikin minusta. Jos itsevarmat ihmiset vetävät puoleensa, niin tuollainen "ihan sama" "ei tästä mitään kuitenkaan tule" on kyllä sen vastakohta. Haluan ihmisen rinnalleni josta saan energiaa, enkä sellaista joka lannistaa jo pelkällä energiallaan.

Vierailija
271/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teemu menee nyt vaan kesälää Naapurivaaralle tansseihin niin kyllä sieltä morsmaikku löytyy.

Entä jos Teemu ei osaa tanssia eikä siedä tanssimusiikkia?

Kummankin voi opetella.

Vierailija
272/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

&

Pitkä pätkä tekstiä jonka voi referoida:  miehen pitää olla vasemmistolainen, niinkerta!

Riittää, että on edes vähän sivistynyt eikä täysi sovinisti. Vaikeaa sekin monelle. 

Vierailija
273/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse muutin pienelle paikkakunnalle Itä-Suomeen ja tapailin hetken paikallista ihan fiksua miestä, mutta mikä miehessä oli ongelma oli passiivisuus. Itse kaipaan miehessä sellaista pientä spontaaniutta ja toisen ihmisen huomiiottamista myös teoin. Välillä itselle tuli mieleen, että mies on jo valmiiksi luovuttanut vaikka pitikin minusta. Jos itsevarmat ihmiset vetävät puoleensa, niin tuollainen "ihan sama" "ei tästä mitään kuitenkaan tule" on kyllä sen vastakohta. Haluan ihmisen rinnalleni josta saan energiaa, enkä sellaista joka lannistaa jo pelkällä energiallaan.

Ymmärrätkö, että varsinkin jos miehellä on ollut paljon huonoja kokemuksia naisista, ghostaamista yms., niin ei vissiin ole motivaatio ihan niin korkealla naisten suhteen kuin haluaisi. Vaatisi varmaan hetken verran sopeutumista tilanteeseen, jos nyt olisikin tavannut hyvän naisen. Sinä sit varmaan tapasit sen pari kertaa ja LUOVUTIT ITSE. Ja taas vaadit kokenutta miestä, elikä Chadia joka on nu...nut tsiljoonaa eri naista. Totta kai sellaisella tyypillä on valmiiksi hyvä mieliala. Varmasti sillä vähemmän kokeneellakin on, jos vain antaa mahdollisuuden. Sinä et näköjään sitä tehnyt. Et eroa mitenkään muista naisista.

Vierailija
274/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa ihmetellä.  Tuo mies ei ole valmis luopumaan työstään ja asuinpaikastaan,  mutta haluaisi syrjäkylille seurakseen naisen,  joka luopuisi työstään ja asuinpaikastaan.  Mitä työtön nainen siellä tekisi? Varsinkin silloin,  kun mies on töissä? Ei ystäviä,  ei edes sukulaisia,  joita voisi tavata. 

No tämä. Järjetöntä kuvitella löytyvän kovinkaan montaa naista, joka tällaiseen lähtee.

Vierailija
275/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin 1800-luvulla syntyneen karjalaisen Antti Järven tarinan Tieto-Finlandia-palkitusta Minne katosi Antti Järvi -teoksesta. 

Nimihenkilö matkusti nuorena Yhdysvaltoihin töihin ja palasi sittemmin kotiseudulleen Laatokan Karjalaan, minne perusti perheen. Kirjoitti elämänsä varrella kauniita kirjeitä kauniilla käsialallaan. 

Nykyään on liikkuminen helpompaa, muttei silti näy onnistuvan. 

Sivusta

Vierailija
276/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jos etelä tarkottaa Helsinkiä. Vihaan sitä kaupunkia.

Vierailija
277/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis ihan varma, että ulkomailta tulevat naiset lähtevät innoissaan marja- ja sienimetsään. Toivottavasti ainakin sieniä keräävä tunnistaa syötävät sienet ja jättää myrkkysienet metsään.

No todellaki! Eikö suomalainen havumetsä oo just eksoottinen jolleki brasilialaiselle? Mä ainaki haluaisin mennä Brasiliassa sademetsään

Vierailija
278/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Teemu hoitaa seksielämänsä? Kysyn vakavissani.

Tekopimpsa? Pumpattava Barbara? Vetää käteen? Maksulliset? Selipaatti? 

Katsoo varmaan susannapenttilöiden kuvia kuten muutkin kaltaisensa.

Vierailija
279/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemulla on väärä asenne. Ei naisia etsitä vaan nainen otetaan. Tää kommentti tulee nyt saamaan paljon alapeukkuja palstan katkerilta naisasianaisilta, mutta fakta on se, että naisen luo mennään ja sanotaan suoraan, että mä otan nyt sut suhteeseen. Voitte olla mua uskomatta, mutta uskokaa edes mun tuloksiin, sillä mulla on naisia riittänyt

Muhun ei aikoinaan tehonnut tämä "sut mä otan". Mua ei oteta niinkuin jotain esinettä. 

Tiedoksesi, että en ole katkera mistään. Olen ollut naimisissa vuosikymmenet. 

Vierailija
280/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että varsinkin jos miehellä on ollut paljon huonoja kokemuksia naisista, ghostaamista yms., niin ei vissiin ole motivaatio ihan niin korkealla naisten suhteen kuin haluaisi. Vaatisi varmaan hetken verran sopeutumista tilanteeseen, jos nyt olisikin tavannut hyvän naisen. Sinä sit varmaan tapasit sen pari kertaa ja LUOVUTIT ITSE. Ja taas vaadit kokenutta miestä, elikä Chadia joka on nu...nut tsiljoonaa eri naista. Totta kai sellaisella tyypillä on valmiiksi hyvä mieliala. Varmasti sillä vähemmän kokeneellakin on, jos vain antaa mahdollisuuden. Sinä et näköjään sitä tehnyt. Et eroa mitenkään muista naisista.

Ammattilaisen puheille sitten käsittelemään naistraumansa ennen kuin yrittää uutta löytää. Naiset elävät omaa elämäänsä, ei ole heidän tehtävänsä ryhtyä terapeutiksi ja tukihenkilöksi motivoimaan miestä tapailuun ja suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme