Haittaako jos mies ei ole käynyt lukioa?
Minä en ole. Olenko riittävä mies?
Kommentit (25)
Ei. Minulle on ihan sama. Muut ominaisuudet merkitsee enemmän.
T. Lukion käynyt
no olet ainakin huusissa käynyt?
mutta; mikäli häiriköit, se on sinulle ongelma suuri ja julma.
No kyllä naiselle ja yhteiskunnalle on varmasti todella tärkeää, että olet istunut koulussa ne paperit.
Vierailija kirjoitti:
Riittävä mihin?
Biologiaan. Itse olin terveystiedon seksuaalisuus osiossa tarkka kuin porkkana.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko jo paljasti että tämän kirjoittaja ei ole käynyt lukioTA.
"Otsikko jo paljasti että tämän kirjoittaja ei ole käynyt lukioTA."
Valitettavasti nykylukion voi läpäistä huonolla suomen kielen osaamisella ja toisaalta osalla se on hallussa jo paljon aiemmin.
Varmasti olet monelle naiselle riittävä mies omana itsenäsi ja omine vahvuuksinesi. Itselläni ei ole koskaan ollut kumppania, joka ei olisi vähintään ylioppilas, ja pidän kyllä koulutusta tärkeänä, mutta tuskinpa haluaisitkaan viisikymppistä varattua akanrumilusta.
Enempi haittaa että "mies" kuluttaa aikaa suoltamalla paskaa nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Enempi haittaa että "mies" kuluttaa aikaa suoltamalla paskaa nettiin.
Mitä sinä juuri nyt teet?
No ei ne lukion käyneet mitenkään erityisen teräviä ole, mutta valitettavasti se kyllä menee niin, että amikset ovat sitäkin tylpempiä. Vähän jopa yllättävää kun olen ollut sellaisten kanssa paljon tekemisissä nyt. Että nyt ei onnistu tietokoneen käyttö, kirjoittaminen, laskeminen eikä reittioppaan käyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
No ei ne lukion käyneet mitenkään erityisen teräviä ole, mutta valitettavasti se kyllä menee niin, että amikset ovat sitäkin tylpempiä. Vähän jopa yllättävää kun olen ollut sellaisten kanssa paljon tekemisissä nyt. Että nyt ei onnistu tietokoneen käyttö, kirjoittaminen, laskeminen eikä reittioppaan käyttäminen.
Ja kyse on kyllä tosiaan ihan aikuisista ihmisistä. 30+
Riittävä mihin?