Yle: Kainuulainen Teemu Ikonen etsi vuosia naista kunnes luovutti kokonaan
"Hän turhautui tilanteeseen ja deittailuun eikä ole siksi viimeisen vuoden aikana enää etsinyt aktiivisesti seuraa."
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on liian paljon. Fakta nyt vain on se, että kaikista siviilisäädyistä nimenomaan se sinkku nainen on kaikista onnellisin ja sen vastakohta on sinkku mies. Jos sukupuolijakauma olisi 1,5 naista yhtä miestä kohden, ei olisi tätä "ongelmaa"
Kun tuodaan maahan satoja tuhansia nuoria miehiä ulkomailta, niin kyllä, se johtaa siihen että naisia ei riitä kaikille.
Suosittelen kaikkia nykymenoa protestoivia miehiä eroamaan reservistä ja minimoimaan verojen maksun, sillä se on ainoa keino mikä tuntuu.
Äänestämällä lähinnä luulet voivasi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse muutin pienelle paikkakunnalle Itä-Suomeen ja tapailin hetken paikallista ihan fiksua miestä, mutta mikä miehessä oli ongelma oli passiivisuus. Itse kaipaan miehessä sellaista pientä spontaaniutta ja toisen ihmisen huomiiottamista myös teoin. Välillä itselle tuli mieleen, että mies on jo valmiiksi luovuttanut vaikka pitikin minusta. Jos itsevarmat ihmiset vetävät puoleensa, niin tuollainen "ihan sama" "ei tästä mitään kuitenkaan tule" on kyllä sen vastakohta. Haluan ihmisen rinnalleni josta saan energiaa, enkä sellaista joka lannistaa jo pelkällä energiallaan.
Ymmärrätkö, että varsinkin jos miehellä on ollut paljon huonoja kokemuksia naisista, ghostaamista yms., niin ei vissiin ole motivaatio ihan niin korkealla naisten suhteen kuin haluaisi. Vaatisi varmaan hetken verran sopeutumista tilanteeseen, jos nyt olisikin tavannut hy
"Ammattilaisen puheille sitten käsittelemään naistraumansa ennen kuin yrittää uutta löytää. Naiset elävät omaa elämäänsä, ei ole heidän tehtävänsä ryhtyä terapeutiksi ja tukihenkilöksi motivoimaan miestä tapailuun ja suhteeseen."
Näköjään et edes tiedä mistä puhut. Aika parantaa, se on totta. Jos kuvittelet saavasi täydellisen miehen sormia napsauttamalla, niin saletisti tulet yksin jäämään. Nuo terapeutit ovat pelkkää läppää. Ja moni mies kyllä tapailisi naista, mutta naisilla nyt on tapana tehdä silleen, että heti kun on vähän paremman oloinen mies nurkan takana, niin lempataan se nykyinen vähin äänin. Ei naisilla ole käytöstapoja. Ja ovat äärimmäisiä opportunisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia hyvännäköisiä nuoria miehiä, kumma kun ei kelpaa. Mutta suurin syy on tuo paikkakunta, ei sieltä tasokasta naista löydy.
Ei ole hyvännäköinen jos vertaa siihen miespopulaatioon (n. 5%) joka ne seurustelu- ja irtoseksikumppanit niistä tindereistä saa.
Tuollaisille miehille ei oikein ole enää kysyntää nykymaailmassa. Olen itse häntä rumempi ja sama tilanne. Luovutin tuhansien aloitteiden jälkeen.
Onhan tuo mies hyvännäköinen! Ei ole naisen saanti siitä kiinni. Mullekin mies kelpaisi hyvin, jos asuisi etelässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on liian paljon. Fakta nyt vain on se, että kaikista siviilisäädyistä nimenomaan se sinkku nainen on kaikista onnellisin ja sen vastakohta on sinkku mies. Jos sukupuolijakauma olisi 1,5 naista yhtä miestä kohden, ei olisi tätä "ongelmaa"
Kun tuodaan maahan satoja tuhansia nuoria miehiä ulkomailta, niin kyllä, se johtaa siihen että naisia ei riitä kaikille.
Suosittelen kaikkia nykymenoa protestoivia miehiä eroamaan reservistä ja minimoimaan verojen maksun, sillä se on ainoa keino mikä tuntuu.
Äänestämällä lähinnä luulet voivasi vaikuttaa.
No en usko et puolustusvoimien rapauttaminen asiaa auttaa, koska ei feministit välitä yhtään Suomen puolustuskyvystä, ja veroja ei kukaan voi vahingossa maksaa liikaa ellei sit unohda jotain vähennysoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
No sehän on sama kuin työnhaussa. Kun ei tule osumia, niin ei jaksa enää yrittääkään. Ja sitten alkaa ajattelemaan, että itsessä on jotain vikaa. Ihmisethän ei koskaan ota sitä ainoaa viimeistä purkkia hyllystä vaikka siinä ei ole mitään vikaa. Sitten ihmetelellään kun on lama. Muuttakaa ihmiset ajatteluanne, meidän kehityksemme on nyt pysähtynyt.
Työnhaku on vaikeaa koska työpaikkoja on liian vähän.
Naisen haku on vaikeaa koska naisia on liian vähän.
Tilastotieteellisiä faktoja on vaikea sivuuttaa.
Ulkomaille! Siellä suomalaismiehillä käy hyvinkin flaksi ja saavat hyviä vaimoja, jotka pökäsee pari muksua ja hoitelee kotia. Riittää, että talous on kunnossa ja on kunnon mies.
Todellisuudessa suomalaismiehillä on paremmat mahkut ulkomailla kuin suomalaisnaisilla. Siis siihen verrattuna, mitä arvomaailmaa edustavat. Suomalaisnainen voi hakea liberaaliin elämäänsä patriarkaalisesta kulttuurista miehen ja kyllähän sellaisen saa. Onnea vaan. Suomalaismies voi konservatiiviseen elämäänsä hakea patriarkaalisesta kulttuurista naisen ja hyvin menee. Siinä se.
Liberaalit naiset kuolee sukupuuttoon. Olen miettinyt sitäkin, että kun vuosituhansia on naiset tavallaan väkisin lisääntyneet ja nyt ne, jotka ei lapsista välitä, ei sitten tee niitä. No, ne geenit sitten katoaa ja jäljelle jää ne, jotka haluaa lapsia.
Kajaani on kylläkin ihan kaupunki eikä mikään tuhannen asukkaan kylä keskellä metsää. Asuin siellä muutaman vuoden töiden takia ja tykkäsin. On palveluita, hyvät liikuntamahdollisuudet ja kulttuuriakin löytyy. Se on ihan itsestä kiinni onko sitä tekemistä ja näkemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet muuttakaa etelään. Pitää oppia tavoille, kouluttautua ja sivistyä.
Sitten voi naisen kanssa palata kotiseudulle, mutta MUUALLA PITÄÄ ASUA VÄLILLÄ.
En jos etelä tarkottaa Helsinkiä. Vihaan sitä kaupunkia.
Turku, Tampere, Oulu, Kuopio, ehkä jopa Joensuu voi toimia myös. Ja sitten laajemmin kaikki kaupungit, joissa voi opiskella korkeakouluissa pl. pelkkien miesvaltaisten alojen opiskeluahjot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia hyvännäköisiä nuoria miehiä, kumma kun ei kelpaa. Mutta suurin syy on tuo paikkakunta, ei sieltä tasokasta naista löydy.
Sori, ei mitään artikkelin miestä vastaan, mutta ei ole hyvännäköinen kuten ei se hesarinkaan naisettomuutta valitellut mies toissaviikolla.
No äläpäs nyt väännä, että sinun mielipiteesi ja makusi on oikea! Onhan tää nyt ihmettä! (Vänkääminen). Minulle tuli heti mieleen kuvan nähdessäni, että on keskivertoa paremman näköinen, joten olemmeko yhtä mieltä siitä, että olemme eri mieltä. Jos minä olisin vielä naimaiässä, ottaisin oitis asiakseni etsiä hänet käsiini. Olen kuitenkin vanhentunut tässä viimeiset 12 vuotta yksin, joten ei se kysyntä ja tarjonta kohtaa aina muuallakaan. Tämä Etelä
Eiköhän sadat pakit ja tuhannet tinder-hylyt jotka johtaneet epätoivoiseen Yle-artikkeliin kerro sen oikean totuuden eikä sinun yhdentekevä anonyymi nettitsemppauksesi.
Jutun mieshän on seurustellut jo useamman kerran. Eli on kelvannut naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvännäköinen jos vertaa siihen miespopulaatioon (n. 5%) joka ne seurustelu- ja irtoseksikumppanit niistä tindereistä saa.
Tuollaisille miehille ei oikein ole enää kysyntää nykymaailmassa. Olen itse häntä rumempi ja sama tilanne. Luovutin tuhansien aloitteiden jälkeen.
Onhan tuo mies hyvännäköinen! Ei ole naisen saanti siitä kiinni. Mullekin mies kelpaisi hyvin, jos asuisi etelässä.
Samaa mieltä, hyvännäköinen on, ja mukavan oloinen noiden jutussa olleiden faktojen perustella. Mutta Kainuu... enpä minäkään Kainuussa halua asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turku, Tampere, Oulu, Kuopio, ehkä jopa Joensuu voi toimia myös. Ja sitten laajemmin kaikki kaupungit, joissa voi opiskella korkeakouluissa pl. pelkkien miesvaltaisten alojen opiskeluahjot.
Rovaniemi ois ainoa minkä kelpuuttaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rovaniemi ois ainoa minkä kelpuuttaisin.
Eihän se ole pakko yhtään minnekään lähteä. Mutta jos jää kyhnöttämään itsekseen jonnekin joko eristyksistä muista tai paikkakunnalle, jossa ei ole sinkkunaisia (tai mitä seuraa sitä sitten etsiikään) eikä voi edes muutamaksi vuodeksi kokeilla sellaista vaihtoehtoa, että etsisi avoimin mielin vähän laajemmalta alueelta, niin sitten voi kyllä ihan vaan jäädä olemaan itsekseenkin. Kyllä niinkin voi hyvää elämää elää.
Vierailija kirjoitti:
Parasta mitä vanhemmat voivat poikiensa eteen tehdä on huolehtia ja vaatia, että koulu hoidetaan asiallisesti, rajoittaa pelaamista, kannustaa urheiluun ja korkeakouluun hakeutumiseen. Opettaa pojat ystävällisiksi ja kohteliaiksi. Näillä eväin on jo hyvin todennäköistä erottua edukseen ja löytää tasokas nainen.
Naiset noin keskimäärin eivät arvosta kotinurkkiin jumiutunutta ja yöt läpeensä pelaavaa kouluttamatonta miesvauvaa. Konservatiiviset arvotkin on ok, mutta juntti ja moukka ei silti tarvitse olla. Nainen skannaa kokonaisuutta jälkikasvun olosuhteita silmällä pitäen. Tottakai moni toivoo lapsilleen mahdollisimman hyviä lähtökohtia, älykkään ja kunnollisen isän.
Tämähän se. Puolisoni (mies) on kotoisin maaseudulta ja itse olen koko ikäni kaupungissa asunut nainen. Minulle oli valtava kulttuurisokki tavata puolisoni tuttuja hänen kotiseudullaan. Yksi puolisoni nyt entinen kaveri, siis miespuolinen, asui ja asuu kai edelleen äitinsä omistamassa talossa, haukkuu naisia ja itkee naisettomuuttaan. Puhutaan yli 30v karvasiesta möhömahasta. Muutenkin paikkakunnan ilmapiiri oli kuin jostain muutaman kymmenen vuoden takaa, naureskelevat seksuaalivähemmistöille, eivätkä muutenkaan ymmärrä minkäänlaista erilaisuutta. Oli todella hämmentävä kokemus käydä siellä, enkä ole enää menossa. En halua joutua kaapatuksi jonnekin mammanpojan kellariin.
Toki maaseuduilla on kunnollisiakin miehiä, mutta sellaista takapajuisuuttakin on, mitä ei kaupungista niin vain löydä.
"Näköjään et edes tiedä mistä puhut. Aika parantaa, se on totta. Jos kuvittelet saavasi täydellisen miehen sormia napsauttamalla, niin saletisti tulet yksin jäämään. Nuo terapeutit ovat pelkkää läppää. Ja moni mies kyllä tapailisi naista, mutta naisilla nyt on tapana tehdä silleen, että heti kun on vähän paremman oloinen mies nurkan takana, niin lempataan se nykyinen vähin äänin. Ei naisilla ole käytöstapoja. Ja ovat äärimmäisiä opportunisteja."
Lainaamani mielestä tapailunaisen olisi pitänyt jäädä motivoimaan treffikumppania tapailuun. Järjetöntä, mutta saahan sitä toki odottaa vaikka loppuelämänsä, että tällainen pelastaja osuisi kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata luovuttaa etsimistä. Pahin moka jos sen teet.
Itse luovutin jo joskus kolmekymppisenä. Ei ollut siihen mennessä ollut minkäänlaista suhdetta niin ajattelin että olkoot. En käynyt missään viihteellä.
Nyt on ikää reilusti yli 40. Edelleen yksin ja on oikeasti lähes mahdottomuus löytää naista tämän ikäisenä. Vaikka minulla onkin elämässä asiat kunnossa, naiset eivät enää kiinnostu, eivät flirttaile jne. Olen se tyyppi joka on aina ollut yksin, joten...
Älä sä luovuta! Sun iässä vapautuu naisia toiselle kierrokselle ja sulla ei ole eksiä painolastina, voit olla ihan hyvä saalis heille.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaille! Siellä suomalaismiehillä käy hyvinkin flaksi ja saavat hyviä vaimoja, jotka pökäsee pari muksua ja hoitelee kotia. Riittää, että talous on kunnossa ja on kunnon mies.
Todellisuudessa suomalaismiehillä on paremmat mahkut ulkomailla kuin suomalaisnaisilla. Siis siihen verrattuna, mitä arvomaailmaa edustavat. Suomalaisnainen voi hakea liberaaliin elämäänsä patriarkaalisesta kulttuurista miehen ja kyllähän sellaisen saa. Onnea vaan. Suomalaismies voi konservatiiviseen elämäänsä hakea patriarkaalisesta kulttuurista naisen ja hyvin menee. Siinä se.
Liberaalit naiset kuolee sukupuuttoon. Olen miettinyt sitäkin, että kun vuosituhansia on naiset tavallaan väkisin lisääntyneet ja nyt ne, jotka ei lapsista välitä, ei sitten tee niitä. No, ne geenit sitten katoaa ja jäljelle jää ne, jotka haluaa lapsia.
Sovinisti haaveilemassa paluuta 180-luvulle. On se kumma, miten teillä miehillä on aina niin kovin vaikeaa silloin, kun ette saa ketään alistettaviksenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta mitä vanhemmat voivat poikiensa eteen tehdä on huolehtia ja vaatia, että koulu hoidetaan asiallisesti, rajoittaa pelaamista, kannustaa urheiluun ja korkeakouluun hakeutumiseen. Opettaa pojat ystävällisiksi ja kohteliaiksi. Näillä eväin on jo hyvin todennäköistä erottua edukseen ja löytää tasokas nainen.
Naiset noin keskimäärin eivät arvosta kotinurkkiin jumiutunutta ja yöt läpeensä pelaavaa kouluttamatonta miesvauvaa. Konservatiiviset arvotkin on ok, mutta juntti ja moukka ei silti tarvitse olla. Nainen skannaa kokonaisuutta jälkikasvun olosuhteita silmällä pitäen. Tottakai moni toivoo lapsilleen mahdollisimman hyviä lähtökohtia, älykkään ja kunnollisen isän.
Tämähän se. Puolisoni (mies) on kotoisin maaseudulta ja itse olen koko ikäni kaupungissa asunut nainen. Minulle oli valtava kulttuurisokki tavata puolisoni tut
Miks tuo "yli 30v" on tossa niinku se ois joku huono juttu?
Miehet aina keskittyvät siihen omaan ulkonäköönsä ja siihen onko heillä rahaa.
Kun oikeasti se mihin naiset keskittyvät on se miehen persoonallisuus, ne miehen arvot ja poliittinen näkemys.
Jos olet persu, niin ihan turha kuvitella, että kumppania löytyy ainakaan helposti.
Jos sun tunne- ja sosiaaliset taidot on lähellä 0, niin ihan sama miten normaalin näköinen olet ja että käyt töissä, ei sellaisen henkilön kanssa jaksa kukaan elää, jonka tunne- ja sosiaaliset taidot on 0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina nämä samat selitykset. Selitetään 120cm down-syndrooomaista kääpiötäkin ihanaksi ja lutuisaksi ja heti kuulemma otettaisiin jos nyt ei olisi vähän iskiasta, niskakipua ja asutaan liian kaukana.
Jos joku oikeasti kolahtaa, sen perässä muutetaan vaikka toiselle puolen maailmaa.
Lopeta paskanpuhuminen ja tyhjänpäiväinen tsemppi, ja ota mieheen yhteyttä jos oikeasti olisit valmis hänen kanssaan seurustelemaan.
Tosin kuten jo tuhannet naiset ovat hänelle osoittaneet, sitä oikeaa mielenkiintoa ei toiminnan tasolla olekaan kun aina on nurkan takana joku parempi vaihtoehto.
No sehän on sama kuin työnhaussa. Kun ei tule osumia, niin ei jaksa enää yrittääkään. Ja sitten alkaa ajattelemaan, että itsessä on jotain vikaa. Ihmisethän ei koskaan ota sitä ainoaa viimeistä purkkia hyllystä vaikka siinä ei ole mitään vikaa. Sitten ihmetelellään kun on lama. Muuttakaa ihmiset ajatteluanne, meidän kehityksemme on nyt pysähtynyt.