Yle: Kainuulainen Teemu Ikonen etsi vuosia naista kunnes luovutti kokonaan
"Hän turhautui tilanteeseen ja deittailuun eikä ole siksi viimeisen vuoden aikana enää etsinyt aktiivisesti seuraa."
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miehet aina keskittyvät siihen omaan ulkonäköönsä ja siihen onko heillä rahaa. Kun oikeasti se mihin naiset keskittyvät on se miehen persoonallisuus, ne miehen arvot ja poliittinen näkemys. Jos olet persu, niin ihan turha kuvitella, että kumppania löytyy ainakaan helposti. Jos sun tunne- ja sosiaaliset taidot on lähellä 0, niin ihan sama miten normaalin näköinen olet ja että käyt töissä, ei sellaisen henkilön kanssa jaksa kukaan elää, jonka tunne- ja sosiaaliset taidot on 0.
Ai naiset muka ei keskity siihen onko miehellä rahaa :D Jos miehellä ei ole varaa jatkuvaan ulkona syömiseen ja hetken mielijohteesta päähän tulleeseen ulkomaan matkaan vähintään pari kertaa vuodessa niin persoonalla ei ole mitään merkitystä.
En kyllä edes tunne yhtäkään naista joka tuollaista kaipaisi ja vaatisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia hyvännäköisiä nuoria miehiä, kumma kun ei kelpaa. Mutta suurin syy on tuo paikkakunta, ei sieltä tasokasta naista löydy.
Ei ole hyvännäköinen jos vertaa siihen miespopulaatioon (n. 5%) joka ne seurustelu- ja irtoseksikumppanit niistä tindereistä saa.
Tuollaisille miehille ei oikein ole enää kysyntää nykymaailmassa. Olen itse häntä rumempi ja sama tilanne. Luovutin tuhansien aloitteiden jälkeen.
Pitää liikkua siellä missä oikeanlaisia naisia kuljeksii vapaana olla sosiaalinen ja mukava, tämäkin pullukkamies on jo perheenisä
Niinpä, tuollaisia perheenisiä näkee lykkäämässä rattaita ja kuskaamassa lapsiaan päiv
Ohis. Mun mielestä perheenisissä, jotka käy aktiivisesti koulun tapahtumissa, on keskimäärin erittäin hyvännäköisiä miehiä. Oikein kiinnittää huomion. Toki siellä on tavallisia tallukoitakin, mutta nämä aktiiviset isät on melkein järjestään sitä miesten parhaimmistoa. Ja ihmekös tuo. Sellaisten kanssahan sitä haluaakin tehdä lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole edes etsinyt ja silti saavutin saman lopputuloksen. Olisi kannattanut hänenkin vain tehdä, mitä huvittaa.
Suomalaiset peräkamaripojat ovat saamattomia. Siis aivan kirjaimellisesti aikaansaamattomia.
He ovat kuin vuorikiipeilijöitä, jotka yrittävät jatkuvasti löytää sitä kaikkein korkeinta kohtaa, vaikka kirjaimellisesti asuvat jo vuoristossa - mutta eivät huomaa sitä.
Suomalainen, valkoinen heteromies, jolla on edes jonkinlainen vakaa toimeentulo, oma asunto, koulutus ja kielitaitoa, on koko maailman mittakaavassa parisuhdetta etsittäessä siellä top 10% luokassa. Globaalissa etelässä on miljoonittain naisia, jotka ovat valmiita vaikka jättämään oman perheensä ja oman maansa, kulttuurinsa ja kielensä saadakseen tällaisen suomalaismiehen. Valkoisuus on monelle iso plussa. Keskipalkkainen, AMK:n käynyt perustylsä työssäkäyvä insinööri, jolla on
Missä ihmeeen vaihtoehto-todellisuudessa elät?! Itse olen suomalainen pk-seudulla elävä mies, joka aikoinaan kävi AMK:n ja työtä olen tehnyt aina ja salillakin käynyt yli 15 vuotta. Jotain yhden yön juttuja on ollut eikä yhtään parisuhdetta. Eipä ole kiinnostuneita naisia näkynyt. Sen sijaan vaikka kuinka usein näkyy valkoinen nainen - musta mies -pareja tuolla työntämässä lastenrattaita. Ja sen sellaisia. Ei suomalaisella miehellä ole minkäänlaista vientiä globaalilla tasolla, eikä edes Suomessa. Olet mielenv1kainen valehteleva sek0pää!
"Itse olen suomalainen pk-seudulla elävä mies, joka aikoinaan kävi AMK:n ja työtä olen tehnyt aina ja salillakin käynyt yli 15 vuotta. Jotain yhden yön juttuja on ollut eikä yhtään parisuhdetta. Eipä ole kiinnostuneita naisia näkynyt. "
Itse olen samanlainen mies paitsi että en käy edes salilla joten lihaksetkin puuttuvat. Silti naimisiin on päästy ja vielä oikein hyvän koulutetun naisen kanssa.
Ehkäpä vika on luonteessasi joka jo kirjoituksesi perusteella ei ole parasta a-luokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole edes etsinyt ja silti saavutin saman lopputuloksen. Olisi kannattanut hänenkin vain tehdä, mitä huvittaa.
Suomalaiset peräkamaripojat ovat saamattomia. Siis aivan kirjaimellisesti aikaansaamattomia.
He ovat kuin vuorikiipeilijöitä, jotka yrittävät jatkuvasti löytää sitä kaikkein korkeinta kohtaa, vaikka kirjaimellisesti asuvat jo vuoristossa - mutta eivät huomaa sitä.
Suomalainen, valkoinen heteromies, jolla on edes jonkinlainen vakaa toimeentulo, oma asunto, koulutus ja kielitaitoa, on koko maailman mittakaavassa parisuhdetta etsittäessä siellä top 10% luokassa. Globaalissa etelässä on miljoonittain naisia, jotka ovat valmiita vaikka jättämään oman perheensä ja oman maansa, kulttuurinsa ja kielensä saadakseen tällaisen suomalaismiehen. Valkoisuus on monelle iso plussa. Keskipalkkainen, AMK:n käyny
Joo, täällä pk-seudulla näkee tummia nappisilmämiehiä vaaleiden naisten kans mut en oo koskaa nähny nappisilmänaista vaaleiden miesten kans.
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen suomalainen pk-seudulla elävä mies, joka aikoinaan kävi AMK:n ja työtä olen tehnyt aina ja salillakin käynyt yli 15 vuotta. Jotain yhden yön juttuja on ollut eikä yhtään parisuhdetta. Eipä ole kiinnostuneita naisia näkynyt. "
Itse olen samanlainen mies paitsi että en käy edes salilla joten lihaksetkin puuttuvat. Silti naimisiin on päästy ja vielä oikein hyvän koulutetun naisen kanssa.
Ehkäpä vika on luonteessasi joka jo kirjoituksesi perusteella ei ole parasta a-luokkaa?
Sinä olet pelkkä vauva-palstan vihervasemmistolainen trollimamma etkä mitään muuta. Tai sit jokin s0ija-s1mp, joka kuskaa naistaan pa....maan muita miehiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse asun pääkaupunkiseudulla, enkä ole edes pitänyt naista kädestä..
M39
Tämä on varmaan myös naisten onni.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna kun kävin Kajaanissa baarissa, näin yhden miehen suutelevan tanssiporukassa. Mies oli parikymppinen ja noin kaksi metriä pitkä ja suuteli keski-ikäistä naista.
Muut miehet tanssivat yksinään tai jonkun siskoa vastaavan naisen kanssa.
Etelässä taas laivat ja lentokoneet tuovat koko ajan panoalfoja turisteiksi ja naisten on helppo lähteä seksimatkalle, kun lentokenttä on niin lähellä. Kainuun yksinäiset miehet osaltaan ylläpitävät Helsingin naisten mielenterveyttä simppaamalla heitä somessa satojen kilometrien päästä.
Tuleehan niitä kun persut on hallituksessa. Niin se meni viimeksikin.
Minä asun isossa kaupungissa Kainuun ulkopuolella ja olen viime vuosina käynyt treffeillä viiden Kainuusta kotoisin olevan miehen kanssa. Heistä yhden miehen kanssa tapailin pari kuukautta, kunnes hän halusi siirtyä seuraavaan. Muut antoivat minulle pakit jo ekoje treffien jälkeen. Eli kyllä ne kainuulaisetkin miehet ovat nirsoja.
Olen syntyisin Kainuusta. Kainuulaisten miesten ulkonäössä ei ole mitään vikaa, mutta sisus on mustaa möhnää. Haukutaan kaikkea ja kaikkia, etenkin ulkomaalaisia, vaikkei heillä olisi omassa elämässä mitään osaa. Pelätään feminismiä, humanismia, jopa vähän eksoottisempia ruokia. Ollaan jatkuvasti takajaloillaan kuin hihnassa räksyttävä koira siellä takapihalla. Raskasta seuraa.
Veikkaan, että tällä Teemulla itsellään on vain niin korkeat kriteerit tyttöystävälle, että ei hänelle kelpaa kukaan tavallinen kuolevainen nainen.
Niinpä, tuollaisia perheenisiä näkee lykkäämässä rattaita ja kuskaamassa lapsiaan päiväkotiin. Ihan tavismiehiä. Ei toki ne heidän vaimotkaan mitään missejä ole, mutta eihän se mitään tärkeintä olekaan.